Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi S6 2.2T - 1996 - Vaenemees (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2723)
Vaenemees
huviline



Registreerunud 18.06.20
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.23 17:45 Tsiteeri
Audi S6 2.2T - 1996 - Vaenemees



Ostsin hiljuti tänapäeva pildis mitte just kõige rohkem esineva auto ja otsustasin teha foorumis teema, et saaksin ka ise jälgida kust sai alustatud ja kuhu lõpuks jõutud.

Juba päris ammusest ajast olnud väike unistus endale osta 2.2T mootoriga Audi A6 C4 kerel. Aastaid jälginud turgu ja otsinud kasvõi mingisugust varianti- ei leidnud mitte midagi. Kui nüüd kogemata sattusin S6 2.2T müügikuulutusele siis pikalt ei mõelnud- helistasin auto omanikule ja läksin proovima. Ootusi väga kõrgele ei seadnud, sest teadsin, et elus eksemplare väga väga vähe. Minu enda üllatuseks proovisõidul auto kiirendas ja sõitis väga hästi ning võtsin vastu otsuse, et pean järjekordse projekti endale ostma.

Kerel päris palju defekte ja roostet kuid ei midagi väga hullu. Uued originaal esitiivad leitud, uus tagastange olemas ning hakkan juba varsti keretöödega pihta. Salongis vajaks tegemist juhi esiistme nurk. Püsikiiruse hoidja ei toimi.

Autoga sai sõidetud 180km Tallinn-Narva mnt-l kohe peale ostu ja nauding oli meeletu. Vaikne, sujuv, vajadusel kiire. Keskmine kütusekulu, mis oli 110-120ga sõites 11,1 L/100km tuli muidugi üllatusena, aga see ongi ju S6 võlu!

Samuti on autole paigaldatud Lätis LPG gaasiseade, mis ehmatas alguses ära muidugi, sest varasemalt LPG-ga ei ole mitte kuidagi kokku puutunud ja kuulnud ainult, et see ainult rikub mootorit ära. Siiani olen sõitnud autoga ainult bensiiniga, kuid kui hakkan tihedamini ja suuremaid distantse sõitma, siis ilmselt proovin ka LPG ära. Hetkel olen ikka veel LPG vastane ja pigem arvan, et mõni aeg hiljem võtan LPG süsteemi maha.

Aega küll väga vähe, aga loodan, et saan ka selle projekti viia enda jaoks ideaali lähedale.

Hetkel kavatsen auto väliselt korda teha ning siis hakkan kindlasti hobujõudu suurendama. Kõige lihtsam moodus ilmselt alustada turbo, pihustid, intercooler jne.

Kui keegi teab soovitada spetsialisti Tallinnas, kes teab 2.2T AAN mootoreid läbi ja lõhki ja inimest, kes teeb nendele kvaliteetseid softe siis võib julgelt kontakti jagada.

Updaten võimalikult palju!

Kes soovivad aidata nõu või jõuga siis alati teretulnud!

PS:Lisasin siia ka mõned pildid. Pildid tehtud häbematult igast nurgast, et pärast oleks hea võrrelda before and after!

https://imgur.com/a/l6nfg6d


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 14.03.23 22:01 Tsiteeri


Kade. Jagage nii palju, kui jaksate.
Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 17.03.23 13:48 Tsiteeri


Sinna see siis mul nina-alt ära läkski. Olin kuulutust mitu päeva jälginud ja sama õhtu hakkasin ostma minema kui Sa ette jõudsid.
Aga edu tegemistes ning paksu rahakotti ehitusel! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]