teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 25.01.23 16:27
|
|
|
S8 D3 5.2 sisselaskekollektor
Omanik soovib eemaldada logisevad klapid sisselaskekollektorist.
Tahaksin ära võtta ka elektrimootorit ja klappe ühendava võlli, mis läheb läbi kollektori, loksub tugevalt ja tõenäoliselt imeb sealt ka lisaõhku. Kas
võin ära võtta selle, või peab mootor koos hoovastikuga alles jääma?
Lisaks on seal mingid teised klapid, mis sulgevad poolenisti sisselaskekanaleid vahetult enne plokikaant. See süsteem jääb alles ikka?
Kas softis tuleb ka midagi muuta?
Ja kas kellelgi on head nippi "carboni" eemaldamiseks sisselaskekanalitest plokikaanes?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 26.01.23 07:27
|
|
|
Kui need eemaldada, siis kaotab jõudu. Ja ilma softi muutmata ei saa nagunii.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.01.23 10:19
|
|
|
Just nimelt, mida andrec kirjutas.
Korralikult momenti ja jõudu kaotab auto, need ei ole seal ilu pärast.
Teadupärast on üks S8 OMC-l sõitnud ilma nende klappideta/tuksis klappidega, tulemus oli umbes sama nagu chipitud 3.0 diislitel.
Nahhui üldse siis seda V10-t vaja on?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 26.01.23 18:23
|
|
|
Omanik usub, et muu remondi käigus rikuti ära tal need klapid, nagu ikka meil siin Eestis oli kõik korras enne remonti minekut, midagi ei klõbisenud.
Seega oli käsk üles filmida kõik:
https://youtube.com/shorts/E0qwLgpOldw
No ma ei tea, minu meelest on ikka loomulik kulumine pika aja jooksul. Alumises rivis vasakul olevad klapid ei liigu teistega kaasas enam, ülejäänud
lihtsalt loksuvad pukside peal.
Aga tahaks kollektorit kokku tagasi panna lähipäevil ja oleks ikkagi vaja teada, et kas väljas pool olev hoovastik peab alles jääma aju jaoks, või
võtan ära selle logiseva võlli ja topin augu kinni?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.01.23 22:38
|
|
|
Mis seal vahet on, nagunii ei käi see enam peast ega persest edasi pärast.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 27.01.23 08:59
|
|
|
Äki oleks selle punnitamise asemel mõistlik uued puksid ja uued klapid sisse panna kui juba lahti on?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 27.01.23 15:39
|
|
|
Ei ole eraldi müüa neid, komplektne kollektor maksab 3000EUR kanti.
Välismaistest foorumitest võib lugeda, et liimitakse neid klappe kinni mingis asendis, aga see tundub veel jaburam kui välja võtmine, kuigi jõudu võib
rohkem alles jääda.
On ka väiteid, et erilist vahet pole, aga arvatavasti on eemaldatud juba katkised klapid ja sellepärast vahet ei tunnegi.
|
|
|