Mapitin
huviline
Registreerunud 20.11.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.23 10:49
|
|
|
2014 Q5 vihmasensor jamab
Mure selline, et sensori tundlikkus viimases astmes, kuid vihmaga rakenduvad kojamehed alles siis, kui klaas täiesti läbipaistmatu. Sai käidud ka
esinduses - öeldi, et nemad “voolikust vett lastes probleemi ei näe”. Soovitati siis tagasi tulla, kui vihma sajab…
Ei hakkaks Eesti täpsele ilmaennustusele lootma. Kas kuidagi on võimalik sensorilt intervallile ümber lülitada, kui kojameeste kang esimeses astmes?
Või adaptsioon teha sensorile? Esindus sellist varianti välja ei pakkunud. MMI-is ka sellist kohta ei leidnud, kus intervallile lülitada ning
Carista-s ka ei leia.
Lahendusi?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 19.01.23 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mapitin
Mure selline, et sensori tundlikkus viimases astmes, kuid vihmaga rakenduvad kojamehed alles siis, kui klaas täiesti läbipaistmatu. Sai käidud ka
esinduses - öeldi, et nemad “voolikust vett lastes probleemi ei näe”. Soovitati siis tagasi tulla, kui vihma sajab…
Ei hakkaks Eesti täpsele ilmaennustusele lootma. Kas kuidagi on võimalik sensorilt intervallile ümber lülitada, kui kojameeste kang esimeses astmes?
Või adaptsioon teha sensorile? Esindus sellist varianti välja ei pakkunud. MMI-is ka sellist kohta ei leidnud, kus intervallile lülitada ning
Carista-s ka ei leia.
Lahendusi? |
Ümber kodeerides oleks variant valikust maha võtta rain sensor, siis peaks kojamehed käituma edasi täpselt nii, nagu nendel autodel, millel vihma
sensor puudub. Aga kas see ka midagi muud (a la tulesid vms) võib mõjutada, ei oska öelda. Selle tõttu ka ilmselt esindus seda ei pakkunud.
8E platvormi puhul oleks järgnevalt (spetsiifiliselt 8R ega ka mitte 8K/8T kohta infot ei leidnud kohe kahjuks):
Central Electronics -> Adaptation -> Channel 013: Wiper Setup
Tsitaat: |
+001 = Speed Reset
+002 = Short to Plus Monitoring
+004 = Rain Sensor active
+008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping)
+016 = Speed dependent Wiper interval active
+032 = Headlight Washer System active
+064 = Reverse Gear Wiping active | Ja siis hetke väärtusest see 4 maha lahutada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.23 15:59
|
|
|
Variant 1 lase silikoonpadi uuesti paigaldada, variant 2 leia keegi, kel normaalne seade ja oskused. Seal saab igasugu vigureid teha.
Rix-i juhend jah ei toimi selle auto peal, lisaks saab tundlikkust regullida (vist), täpselt selgub uurides.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 19.01.23 18:39
|
|
|
"Reverse Gear Wiping active" <- oh vot selle tahaks C7'l maha keerata, peab vaatama, kas samas kohas kuskil!
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 20.01.23 04:35
|
|
|
Vihmasensori silikoonpadja ja esiklaasi vahel võib olla mustus. Kui soov ise proovida, siis aidata võib kui vihmasensor eraldada tuuleklaasist ja
silikoonpatja tupsutada kleeplindiga (mitte toruteibiga). Anduri kohta esiklaasil pesta aknapesuvedeliku ja kuivatada paberrätikuga. Kunagi ammu
proovisin ja täitsa töötas. Silikoonpadja saab välja ka vahetada - 4E0955609 ~37€.
|
|
|
Mapitin
huviline
Registreerunud 20.11.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.23 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Variant 1 lase silikoonpadi uuesti paigaldada, variant 2 leia keegi, kel normaalne seade ja oskused. Seal saab igasugu vigureid teha.
Rix-i juhend jah ei toimi selle auto peal, lisaks saab tundlikkust regullida (vist), täpselt selgub uurides. |
Aga kellel siis oleks vajalikud vahendid ja oskused? Sul?
Isiklikult suva sest tulede teemast ka - see ka niikuinii hetkel ei taha väga toimida.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.01.23 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mapitin
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Variant 1 lase silikoonpadi uuesti paigaldada, variant 2 leia keegi, kel normaalne seade ja oskused. Seal saab igasugu vigureid teha.
Rix-i juhend jah ei toimi selle auto peal, lisaks saab tundlikkust regullida (vist), täpselt selgub uurides. |
Aga kellel siis oleks vajalikud vahendid ja oskused? Sul?
Isiklikult suva sest tulede teemast ka - see ka niikuinii hetkel ei taha väga toimida. |
Aga eks tee proovi. Muide üks mu tegevustest on mööda ”panen kõiki maailma marke” töökodasid sõita ja teha just selliseid asju, millega tihti hakkama
ei saada. Ja ei peagi saama.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|