Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 14.01.23 21:21
|
|
|
A6 C7 3.0BiTDI ei käivitu
A6 C7 3.0BiTDI 230kW 2014a - Täna peale kerget kiirendust viskas korraliku vibra sisse. Jäin seisma, vaatasin mis teema on, hea kärsakas oli üleval,
mingeid lekkeid vms ei tuvastanud. Suretasin välja, ventikas jäi tööle… Panin auto uuesti käima, tühikäigul käis korraliku vibraga. Koju oli ca 25km,
mõtlesin vaikselt sõidan ära, ühtegi hoiatust/tuld armatuuris ei olnud. Sõitsin maanteel püsikaga 90, õrn vibra oli sees. Kui pedaali lahti lasin siis
kõik vibra kadus, käigud lükkab ilusti alla ja nii nagu peab. Nii kui pedaali vajutada siis tuleb tugev vibra sisse. Selline tunne nagu rehv oleks
katki. Jõudsin koju, jätsin seisma. Ventikas undas ikka edasi ja korralik kärsakas oli üleval. Läksin ca tunni pärast tagasi autosse ja viskasin
kaabli järgi. Ventikas oli ka seisma jäänud. Ainuke viga: Oxygen Lambda Sensor B1 - Signal too high (Rich) (kuupäev ja kell vea registreerimisest oli
siis kui koju kulgesin). Kustutasin maha, panin käima. Käis ikka vibraga ja kuidagi valesti. Mõtlesin sõidan enda garage juurde (ca 2km) ja vaatan
asja. Andsin tee peal korra talda ja selle peale suri mootor välja. Tuli mingi kiri, et start engine manually vms. Veeresin tee äärde. Proovisin
käivitada. Null, starter tegi pool pööret ja armatuuris oli kiri Battery Low. Kutsusin sõbra, panime krokod peale (kapoti all + ja - klemmi külge).
Lasin laadida natuke ja proovisin uuesti. Starter tegi paar pööret ja kõik. Peale seda vahetasin aku ära ja proovisin uuesti. Kõik tuled, viled
toimivad aga starter ei tee enam mitte midagi, pagassis on ainult mingi klikk kuulda kui Start nuppu vajutada. Lugesin uuesti veakoode: 5456 -
Starter Will Not Turn - P3054 00 (167) - Jammed or Electrical Malfunction. Any Ideas?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.01.23 22:32
|
|
|
Võiduka lõpuni
Ma pakun, et hakka uut mootorit otsima, sest praegune ilmselt enam ringi ei käi.
Ei oska öelda, kui suur damage oli enne seda, kui sa otsustasid tuksis mootoriga "talda anda", aga nüüd on arvatavasti kaput.
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 14.01.23 22:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Võiduka lõpuni
Ma pakun, et hakka uut mootorit otsima, sest praegune ilmselt enam ringi ei käi.
Ei oska öelda, kui suur damage oli enne seda, kui sa otsustasid tuksis mootoriga "talda anda", aga nüüd on arvatavasti kaput. |
Ei oska öelda mis ennem selle vibra tekitas. Kui fan peale jääb siis võiks olla tegu DPF põletusega? Mõtlesingi, et ehk on selles asi ja ei saa
põletatud. Linna otsi on viimasel ajal palju olnud. Kui nüüd tõesti kotti jooksis kas siis poleks mingeid eriskummalisi hääli pidanud olema? See
viimane talda andmine oli selline +50-60km/h.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.23 11:56
|
|
|
DPF-i põletus ei saa mitte kunagi vibratsiooni põhjustada. Eks lahkamisel selgub, aga ma pakun, et väntvõll ringi ei käi.
Ning see sinu vendi huugamine võis olla põhjustatud sellest, et mootori temp oli mingisugune 110+ juba.
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 15.01.23 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
DPF-i põletus ei saa mitte kunagi vibratsiooni põhjustada. Eks lahkamisel selgub, aga ma pakun, et väntvõll ringi ei käi.
Ning see sinu vendi huugamine võis olla põhjustatud sellest, et mootori temp oli mingisugune 110+ juba. |
Kellad näitasid igatahes 90 kraadi. Jälgisin koguaeg ja mitte üht hoiatus tuld ei põlenud ega vilkunud. Lisaks ei näidanud peale vibra tekkimist ka
diagnostika mitte midagi peale selle lambda vea. Eeldasin, et ei saa olla midagi katastroofiliselt pekkis. Ju siis tegin valed järeldused. Eks
lähipäeva lahkamine näitab…
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.01.23 18:03
|
|
|
Mehaanilise rikke korral tasub alustuseks õlifilter välja keerata ja sealt metallipuru otsida. Aga kuna viga avaldus kiirendamisel, siis võiks ka
turbosid kahtlustada, tõmbas õli silindritesse.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.23 19:05
|
|
|
Jah, aga siis oleks autol ikka räme lõke taga, isegi DPF-ga.
Ning kui starter klõpsub ainult, on nagunii mootor hüdrolukust paugu ära saanud juba, ehk siis p...s on nii ehk naa.
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 15.01.23 19:23
|
|
|
Kas tõesti sellise asja korral mitte mingit kirja/hoiatustuld ei sütti?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.01.23 19:36
|
|
|
Miks peaks?
Ega kui saale ära läheb ka midagi eriti ei sütti, kuni asi nii tuksis on, et õlirõhk täiesti kadunud.
Lambda viga ju sees, kui andur ei olnud tuksis, vaid oligi probleem reaalne, et segu oli mega rikas, tähendab see, et sul kas läks turbo laiali ja
kogus rämedalt õli silindrisse.
Või siis teine variant, et üks pihusti jäi lahti ja sulatas kolvi ära ning lõpuks lõi hüdrolukku.
Kui diislil on mingisugune silindri vibra sees, siis kui tahad midagi päästa, ei tohi mitte kunagi edasi sõita.
Bensukal võib olla mingi a la küünal või pihusti ning ei pruugi midagi väga hullu olla. Diislil 99% ajast on pärast asi palju hullem.
Iga vibra puhul on esimene samm diislil mootor seisma, kompressioonitest ning kui see korras, siis pihustid stendi. Seal lihtsalt ei ole tavaliselt
mitte millelgi "süütul" vibra põhjustada. Sellest ka minu kommentaar ajendatud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.01.23 10:05
|
|
|
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu.
Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja
madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori
peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 16.01.23 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu.
Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja
madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori
peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni. |
Puust ja punaseks video, kui üks pihusti lahtisesse asendisse jääb: https://www.youtube.com/watch?v=XItiAUu7QJU. Seal käib mootor igatahes ringi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.01.23 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu.
Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja
madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori
peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni. |
Puust ja punaseks video, kui üks pihusti lahtisesse asendisse jääb: https://www.youtube.com/watch?v=XItiAUu7QJU. Seal käib mootor igatahes ringi. |
Jah, käibki ringi, ma ütlesin, et ei käivitu ju.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.01.23 15:34
|
|
|
Kehvemal juhul lööb hüdrolukuga kepsu nii kõveraks, et see käib alt vastu hülssi, siis ei pruugi isegi küünalde eemaldamisel ringi käia.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.01.23 16:15
|
|
|
See natukene oleneb, kuidas lahti jääb.
Saab ka mootori kinni tõmmata, selleks peab jooksmine toimuma seistes (mitte käies) ning sel hetkel peavad nii sisse- kui ka väljalaskeklapid kinni
olema. Siis saab edukalt silinder hüdrolukku joosta. Diisli peal ei ole kohanud, aga bensuka peal olen näinud küll seda.
Aga jooksva pihustiga ükski diisel kaua ei käi, väga kiiresti sulab kolb ära. Railirõhu vea lööb sisse küll, sellega olen nõus.
Kirjelduse järgi ma nõustun, et vaevalt sellega tegu siin, pigem on mehaaniliselt katki midagi.
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 17.01.23 07:03
|
|
|
Nagu kasutaja prj ennustas siis nii ka läks. Mootor enam ringi ei käi.
Mis täpselt juhtus ei oska veel öelda. Turbo minekul peaks vist meeletu tomu sumpast väljas olema? Mingit tomu ma see hetk ei täheldanud. Pakuti veel
võimalust, et kett hüppas üle hamba ja seepärast käis selliselt... ühesõnaga tuleb hakata nüüd mingit lahendust otsima. On kellegil kogemusi, kuhu
võiks algatuseks auto üldse viia? Kellegil mootorit pakkuda või teab kus kohast võiks uurida? Tundub, et Eesti pinnal neid väga ei vedele. Remont
ilmselt ei tasu ennast või oleneb see jälle asjadest, kuidas asi lõppes. Pole lihtsalt sellise asjaga varem väga kokku puutunud. Igasugune nõu on
abiks, tänud.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.23 09:16
|
|
|
Isegi hästi! A7 facelifti bitdi 235kw mootor läks Nordauto andmetel maksma 10'000, kuid see võis sisaldada garantiid (mis tegelt pärast ei töötanud,
lol) ning ka tööhinda mootori vahetusel, mille nad ka tuksi nagunii keerasid Seega kui sa arvad, et asi on hull siis on kohti, kus on palju hullem
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.01.23 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pandora
On kellegil kogemusi, kuhu võiks algatuseks auto üldse viia? |
Täida profiilis asukoht ära ja ehk tuleb ka mõni asjalik soovitus.
Aga parafraseerides Jann-i, siis vii sinna, kus varem ka neid mootoreid remonditud on, mitte "panen kõiki marke" butiiki.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.01.23 15:06
|
|
|
Mina ei soovita lambikohtadest osta, seal ei vastuta mitte keegi mitte millegi eest.
Eestis olen kasutanud seda firmat:
https://www.fendernet.ee/
Kui tekkis reaalselt olukord, et nende tarnitud mootor oli vigane (leakdowntesti tegime ja oli korras, aga raamsaale oli ära), siis maksti kinni
paigaldamise ja mahavõtmise kulud ning tarniti korras mootor asemele.
Muidugi ma tegin seda, kui professionaalne töökoda, kes teeb asja vastavalt tehase juhendile ja omab kõiki vastavaid spetstööriistu.
Kui sa ise kuskil garaa˛is seda teed või mingid lambi sepad, siis ilmselt tuleb korralikult tõestada, et sa ei ole kaamel.
Ei ole kuidagi selle firmaga seotud, lihtsalt enda kogemus. Nendega koostöö laabus hästi.
Igaks juhuks ütlen ka, et see info 3-4a tagune, ma pole üle 3a autodega tegelenud.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.23 07:21
|
|
|
Kiidan ka Fendernet-i garantiid. Selle eest maksadki rohkem.
Rootsist garantiiga mootor samamoodi 6-7k€
Kokkuvõttes kindlasti mõistlikum kui suva leedukate käest 3k€ mootoreid kaks korda osta.
Tagantjärgi tarkusena kõige soodasam oleks olnud tee äärde seisma jääda ja treila järgi kutsuda. Jäägu see õpetuseks järgmistele põlvkondadele.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 18.01.23 15:02
|
|
|
Fendernet= normaalne seltskond!
|
|
|
Pandora
huviline
Registreerunud 05.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI & Audi Cabriolet
|
postitati 16.03.23 10:05
|
|
|
Tänaseks uus mootor peal ja elu on jälle ilus.
Küsin, et kas kellegil võiks olla huvi vana mootori vastu? Hetkel siis on teada, et pihusti jäi peale ja kepsusaale käis pikalt ringi kuni pmtselt
nagu keevitas ennast vända külge kinni. Kaameraga silindrisse vaadates kolvil auku sees ei ole. Kuna ei hakatud aega raiskama selle täieliku lahti
monteerimisega siis ei oska rohkemat seisukorda kommenteerida. Võin saata ka pilte. Kaaned on kindlasti kasutatavad. On sellisel kompotil mingi
väärtus olemas?
Mootor CGQB
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.23 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pandora
Kaaned on kindlasti kasutatavad.
|
Ma sellist asja ei lubaks.
Kui saale on vahelt läinud, käib diislil kolb vastu kaant nagu naksti.
|
|
|
|