Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 230 kw vs 235 kw (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2062)
ipi
huviline



Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro '97

postitati 05.01.23 07:34 Tsiteeri
230 kw vs 235 kw



Tere

Olen uue A6 otsinguil ning vaadanud 230kw või 235 kw mootoriga mudelid. Kuid ühes kuulutuses on mainitud, et 235 mootoril puuduvad 230 kw mootori õlilekete ja muud vead, kas see nii ka on?
Kumba varianti eelistada?
silma on jäänud muidu see isend:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=ff6c309d430874e9d174b14b49a303cd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.23 13:56 Tsiteeri


235 kw on facelift.
Igal juhul facelifti eelistada, kui hammas peale hakkab...

Muidugi 235kw-l on adblue ka, aga selle saab välja lülitada, kui ajudele käima hakkab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.23 17:43 Tsiteeri


Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil ja see lõpeb mootori vahetusega kui kontrollimata jätta. Faceliftil on ka android auto, mis on tegelikult väga suur plus, kuigi ei tundu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 06.01.23 02:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil...

See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.01.23 03:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil...

See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks.


On ikka parem, vähemalt minu kogemuse põhjal. Kui eelmine aasta puutusin kokku vähemalt 10-ne fl c6 või q7 metallipuru murega siis gen2 v6 diisleid c7-l ei olnud ühtegi. Kindlasti mõnega juhtub, kuid minu hinnangul palju vähem. Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt käimakerimine..on asju mis mõjutavad. Ja kui paranoiline olla, siis nii mõnigi on töökoja rumalusest selle kalli töö pidanud ette võtma. Valediagnoos või valed töövõtted. Isiklikult päästsin ühe tuttava rahakoti, kellele olid Soomes juba 230kw jupid tellitud ja plaaniti kõik vahetada nagu ikka. 6000 ringis oli kalkulatsioon tehtud…Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.01.23 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt käimakerimine..on asju mis mõjutavad.

Tegelikult mõjutab see, kas sulle sattus praak pump või mitte, muud midagi.

https://fordauthority.com/2023/01/ford-power-stroke-lawsuit-filed-over-defective-fuel-pumps/

Need detailid ei puutu seal kokku kulumise pärast, vaid vale materjali/tolerantside pärast.

CP3-el seda probleemi ei ole, sest need olid väga jõhkra varuga ehitatud. CP4 käib pea kõikides autodes sisuliselt viimase piiri peal. Väiksemgi defekt on fataalne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]