Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A7 3.0TDI CRTD mootori remont (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3851)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.12.22 19:28 Tsiteeri
A7 3.0TDI CRTD mootori remont



Omaniku sõnul 200kW auto aastast 2014, peaks siis vist olema CRTD koodiga mootor. Kuskil, vist Forssis, pandi diagnoosiks plokikaanetihendite viga, pidi olema õli paisupaagis ja heitgaasid jahutusvedelikus.
Vaja nüüd lahti võtta see mootor, aga ElsaWin on mul liiga vana ja ei näita seda mootorit. Oleks vaja infot, et kuidas tehas seda ette näeb, kas kohe mootor maha või saab mootor auto peal kaaned kätte. Äkki keegi teab või saab vaadata kusagilt, et ei raiskaks aega vales suunas lammutamisega.

Edit: 2016 aasta auto on hoopis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.22 09:39 Tsiteeri


Mootor ja kast jäävad peale, tööaega annab ~16h poole kohta eraldi tehes.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.12.22 15:26 Tsiteeri


EGRi jahuti on korras?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.12.22 14:38 Tsiteeri


Peale vaadates ütleks jah, et peaks olema võimalik kaaned kätte saada. Aga kuidagi tuleb ketipinguti fikseerida, et pinguti kolb välja ei tuleks, see jääb alumise suure kaane taha. Vaatasin korraks vanema põlvkonna mootori juhendit, seal pandi vist mingi kronsa ketitalda vastu hoidma, väga ei süvenenud.

Vaatasin ka korraks seda autot, mina küll paisupaagis midagi kahtlast ei näinud, kerge kondents õlikorgi all ainult. Küll aga mootor lonkab mingi aja peale käivitamist. Võib-olla siis diagnostikaga jõudis keegi selleni, et jahutusvedelik silindris või midagi sellist.. Pean omanikult täpsemalt uurima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.12.22 19:33 Tsiteeri


Heitgaase jahutusvedelikus saab testida paisupaagi korgi asemele paigaldatava vedeliktestriga. Väga lihtne, pommikindel.
Heitgaasid satuvad jahutusvedelikku lisaks vigastest plokikaanetihenditest ka muudest sõlmedest ala vigane EGR.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.12.22 17:59 Tsiteeri


Küsisin üle omanikult, Forss siis ikkagi ütles, et viga plokikaanetihendis/plokikaanes. Miks EGR välistati, seda ei tea. Forss olevat heitgaasid jahutusvedelikus juba tuvastanud, aga proovin homme ise ka, mul mingi LASER-i tester on olemas.

Omaniku tuttav esindusemees märkis pildil osad, et mida nemad vahetavad sellise veaga. Otsisin üles kataloogist, peaksid olema detailid 059121737AJ ja 059121086BC. Aga need on minu meelest mingid jahutussüsteemi plastikosad ja heitgaasidega kokku ei puutu..

Igal juhul uurib enne EGR jahutit kui kaante kallale läheb.
Probleemiks on siis:
Mootor töötab peale käivitamist mingi aja ebaühtlaselt
Jahutusvedelik kaob
Õlikorgi all kondents
Forssi sõnul heitgaasid jahutusvedelikus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.12.22 14:41 Tsiteeri


Sai ikkagi lahti võetud see mootor, aga silmaga ühtegi kahtlast kohta ei tuvastanud plokikaanetihenditel, tuleb vist kaaned survestamisse saata. Forss olevat veel väitnud , et neil käib iga kuu mõni selline auto kaanetihendi veaga, eks nad vist sellepärast nii kindlad olid oma jutus. Omanik nüüd juba rääkis turbo variandist, vesijahutusega turbo on sellel mootoril..
Kaaned saab muidu üpris lihtsalt kätte mootor auto peal, ainuke probleem ongi see ketipinguti fikseerimine. Pinguti kolvil võib-olla ei olegi ruumi täielikult välja tulla, aga minu meelest võib kett tasakaalustusvõlli peal paigast minna, kui liiga lõdvaks lasta. Sai improviseeritud, vast jääb paika:

https://www.upload.ee/files/14792337/20221231_094403.jpg.html

Proovisin uuemat ElsaWin-i installida, ei saanud jagu sellest.
Aga vwts.ru lehel on olemas inglisekeelse PDF workshop manual selle mootori kohta, kui kellelgi peaks vaja olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]