Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kütusepumba relee asukoht? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2283)
vilmajr
huviline



Registreerunud 11.09.22
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.22 17:30 Tsiteeri
Kütusepumba relee asukoht?



Ehk oskab keegi mind juhatada kütusepumba relee asukohani (ja õige numbrini).
Autoks on C6 2007a sedaan, 3.0 TDI

Googeldades leidsin asukohaks rooli all asuva bloki ja numbri 372, kuid sellise numbriga releed mul seal pole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 11.09.22 18:21 Tsiteeri


Miks seda releed otsid? Auto ei lähe käima ja arvuti näitab selle viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vilmajr
huviline



Registreerunud 11.09.22
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.22 18:39 Tsiteeri


Lõppes mul kolmapäeval keset sõitu ära jah (süüteküünalde tuli, katkendlik mootoritöö ja siis kustus täiesti ära).
Kuna ei ole minu igapäevane auto (= ei tunne ta hingeelu veel nii hästi), siis arvasin korraks, et äkki sai lihtsalt kütus juba otsa, armatuuris näitas küll veel 70 km sõita. Sai kütet peale valatud, järgmisel päeval siis teda ka käima turgutatud, sai mitmeid kordi korraks käima, kuid siis kustub ise taas ära.
Kütusefilter sai vahetatud.
Arvuti näitab veakoodiks P1063, low fuel pressure? Kuna endal diagnosti võimalust uuesti kohe pole, siis ei saa kontrollida, aga minu meelest näitas ta ka, et kontrolli kütusepumba releed?
Miks releed otsin?
Teisipäeva õhtul näppisin kaitsmeid (kuna esitules mingi ühenduse probleem ja ainus, mida ise proovida sain, oli kontrollida kaitsmeid) ja vahetasin samas ka sigarisüütaja kaitsme ära, 20ne kaitse. Kuna kõrvalistuja poolel peaks olema nii must kui pruun "kaitsmekarp", mul aga mõlemad mustad, siis vahetasin 2 20st kaitset ära, kuna polnud 100% kindel, kumb neist sigarisüütaja oma oli. Igatahes, mootor samal ajal töötas ja hiljem hakkasin mõtlema ja uurima, et 1 neist 20sest kaitsmest oli ühtlasi kütusepumba oma, äkki lasin sellega relee/pumba läbi? Pärast seda kaitsmetega jebimist saingi ainult 2 korda auto tööle veel, kodu juures, sõitsin 2 km ja siis poe juures läks juba väga raskelt käima ja 300m pärast oli auto teeääres... Jube pikk ja keeruline jutt sai, aga seepärast ma seda releed otsin, et ka see välistada, kui see üldse reaalne oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 11.09.22 19:24 Tsiteeri


See veakood on pigem kõrgrõhu poole kohta.
Etteande poolt vast kõige lihtsam testida vooliku lahti võtmisega filtri küljest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vilmajr
huviline



Registreerunud 11.09.22
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.22 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See veakood on pigem kõrgrõhu poole kohta.
Etteande poolt vast kõige lihtsam testida vooliku lahti võtmisega filtri küljest.


Kuidas ma seda täpsemalt testida saaksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 11.09.22 19:46 Tsiteeri


Voolik lahti filtri küljest ja süüdet/starterit, vooliku ots soovitavalt kuskile pudelisse. Kõrgrõhu poole pealt pumba rihma kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.09.22 03:38 Tsiteeri


Pane oma asukoht kirja ja keegi aitab kiirelt óige vea leida, ennem kui midagi tuksi keerad.
Selliste sümptomitega on vähemalt viis vóimalust kus viga peitub, mónda neist sa ise nagunii ei diagnoosi kui pole seadmeid ega oskusi. Kui üks pihusti näit. surve maha laseb on tagajärjed fataalsed vahest.
Sellel CP3 pumbal metallipuru muret üldjuhul pole mis kogu süsteemi ära rikub.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vilmajr
huviline



Registreerunud 11.09.22
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.22 18:31 Tsiteeri


Nii, sain siis suurema kütusekogusega auto taas liikuma ja põhjalik diagnostika tuvastas, et probleemiks hoopis lati surveandur :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.09.22 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vilmajr
Nii, sain siis suurema kütusekogusega auto taas liikuma ja põhjalik diagnostika tuvastas, et probleemiks hoopis lati surveandur :)


Ma kahtleks selles, tavaliselt on selle mootori puhul viga siiski mujal. Aga mine tea, äkki ongi üks sajast…


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vilmajr
huviline



Registreerunud 11.09.22
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.22 08:58 Tsiteeri


Sai diagnostikaga testitud pumpasid, pihusteid, andureid, kõike ja ainus, mis vea andis, oli just see pisike surveandur (töötas kuskil 30% juures). Vana oli ka kõvasti parafiini täis, vähemalt ots oli täiesti valge, ma ei tea, hetkel nagu kõik toimib, loodetavasti sellega sai asi lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.4% - SQL: 36.6%]