ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 09.09.22 12:24
|
|
|
A4 2.0tdi S-tronic
Hei!
Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle
S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?
|
|
|
Kremlin
|
postitati 09.09.22 19:47
|
|
|
Minuteada on ka Tiptronicuid.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.09.22 02:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Hei!
Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle
S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul? |
Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DQ200-250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad
mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 10.09.22 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Hei!
Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle
S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul? |
Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DG250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad
mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil. |
Ma küll vaatan kasutatud variante erindatult ainult esindustest, ehk võiks nagu natuke "turvalisem" ost olla.
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil
põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max
2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 11.09.22 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil
põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max
2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on. |
Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...
Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.
Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni
7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga
kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada
mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga
mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist...
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 13.09.22 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil
põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max
2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on. |
Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...
Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.
Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni
7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga
kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada
mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga
mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist... |
Ma võtsin a4 b9 ära 2.0 140kw variandi. Kuna aasta garantiid ka mootorile ja kastile siis ma arvan, et saan üsna hea unega magada. Aga suur tänu sulle
väga hea selgituse eest!
|
|
|
|