JanAudi
huviline
Registreerunud 30.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.22 20:27
|
|
|
Audi C7 3.0 150Kw mootor hüppab/puterdab
Tere! Mureks siis antud auto mootori ebaühtlane töö. Ehk on kellegil jagada kogemusi või soovitada kuidas edasi.. Probleem algas ca kuu tagasi.
Külmkäivitamisel hakkas puterdama, 6-10sek ja vaikus, edasi toimis ideaalselt. Ja kusjuures isegi mitte igakord, pigem kuumade ilmadega just. Viimane
nädal on aga viga oluliselt süvenenud. Hüppab kohapeal + sõitma hakates hüppab nagu kits, poob kinni justkui, ja seda kuniks mootor soe ja edasi kõik
jälle OK, 2x on ka mootorituli süttinud- õhulugeja, seda on vahetatud 2x viimase kahe kuuga. Käidud korduvalt ja pädevas diagnostikas, kõik näidud
(pihustid, õhulugeja, tahmakas jms) korras. Peale viimast kontrolli sõitis laitmatult 3 päeva, kuniks süttis uuesti mootori tuli ja hüplemine jätkus
hommikuse käivitusega ning kohapeal minekuga. Diagnostika tuvastas tugevalt plussis 6.silindri pihusti. Pihusti sai vahetatud UUE originaali vastu.
Kõik toimis 60km. Peale 2h seismist samad vead tagasi, mootor hüppab-kohapealt minnes suri hetkeks välja ja hüppab tee peal kuniks mootor soe.. Mida
teha? Mõistus otsas.. Mida veel kontrollida?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.08.22 05:55
|
|
|
Pigem probleem käigukastis? Kurikuulus S-tronic?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
JanAudi
huviline
Registreerunud 30.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.22 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Pigem probleem käigukastis? Kurikuulus S-tronic? |
Käigukastiga mootorituli Mass air flow? Kuidas siis põhjendada stabiilset edaspidist tööd käigukastil?
Vahepeal käivitad ka külmalt, ei tee midagi, annad kohapeal õrnalt gaasi - hakkab puterdama.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.08.22 09:02
|
|
|
Minul kogemus kahe autoga, et pihustid tuli ära vahetada.
Kusjuures ühel sai neid stenditud ka, aga stendis viga ei olnud.
Omapära oli see, et viga lõi välja madalate pööretega kiirendades...
Mingisugune üks neist jooksis suvaliselt vibratsiooniga lühisesse ning tõmbas järsult kogu kütte kinni selle pärast, kuna toidet ei olnud enam
pihustitel sel hetkel.
Suvalistele pihustitele lööb vea sisse, selle põhjal mõttetu midagi vahetada.
Ühel juhtplokil lõi pihusti draiveri vea sisse...
Aga sama viga võib vabalt olla põhjustatud vigasest keremassist või juhtplokist, diagnoosida on vaja viga normaalselt.
|
|
|
JanAudi
huviline
Registreerunud 30.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.22 09:29
|
|
|
Nii palju kui on inimesi, on ka erinevaid arvamusi. Kes räägib ketiliinist, kes silindrite survest, kes tahmafiltrist, mootori ajust jnejne. Autot
juppideks on ka nadi võtta
|
|
|
JanAudi
huviline
Registreerunud 30.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.22 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Minul kogemus kahe autoga, et pihustid tuli ära vahetada.
Kusjuures ühel sai neid stenditud ka, aga stendis viga ei olnud.
Omapära oli see, et viga lõi välja madalate pööretega kiirendades...
Mingisugune üks neist jooksis suvaliselt vibratsiooniga lühisesse ning tõmbas järsult kogu kütte kinni selle pärast, kuna toidet ei olnud enam
pihustitel sel hetkel.
Suvalistele pihustitele lööb vea sisse, selle põhjal mõttetu midagi vahetada.
Ühel juhtplokil lõi pihusti draiveri vea sisse...
Aga sama viga võib vabalt olla põhjustatud vigasest keremassist või juhtplokist, diagnoosida on vaja viga normaalselt. |
Järsku oskate siis kedagi soovitada, kes diagnoosiks?
Lisaks veel nii palju, et eile sai maha võetud EGR süsteem, puhastatud. Igaksjuhuks ka uus EGR katsetatud, ikka ei miskit. Kohapeal eile ei puterdanud
aga esimese gaasiga oli kohe mootoritöö muutunud ja jälle, kuniks soojenemiseni.
|
|
|
|