Variant on osta uued ja õiged amordid ning vahest ka arvutiga veits mudida. Hullem häda on see, kui kerkib 5cm ja kukub uuesti kinni. Lõpuks pole see
küll mingi argument osta või mitte, see auto suudab üllatada 25 korda suuremate muredega. Alati saab need mootorid lahti võtta ja tavalisel muskli
toel luuki avada kui kulutada ei taha. Neid läbiaetud hobuseid tasub elus hoida niikaua kuni enam ei tasu. Küsimus on murdepunkti tabamises..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|