Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Piduriketta ja klotsi soovitust. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1390)
urmo1989
huviline



Registreerunud 12.06.11
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.22 14:09 Tsiteeri
Piduriketta ja klotsi soovitust.



Tervist.
Sooviks kogemust, et millised firma kettad kestavad sirged ja klotsid pidurdavad?
Autoks a6 c7 180kw.
Küsin kuna, varakevadel said uued kettad ja klotsid (Ferodo) ja kolme kuu pärast panin vanad kettad tagasi, sest vibra läks jubedaks. Ise arvan asi klotsides kuna nüüd vanad kettad ka kõveraks tõmmanud.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rendoqoz
huviline



Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.22 17:20 Tsiteeri


Hiljutine kogemus Fremaxiga. Uued sadulad, kettad, klotsid. Ees Fremax kombo, mis sai valitud varasemale kogemusele tuginedes. Carbon+ seeria.

"Ei tea miks", aga esisillas on ~70 km/h pealt pidurdades kuni ~50 km/h-ni vibra. Kerge, aga tuntav. Ometi sai enda arust hoolas sissesõit tehtud. Lisaks on nüüd, ~15k hiljem tekkinud pidurdamisel ees ka hästi kerge piduri kriiks/vilin. Küll korraks, aga siiski. Üsna pettunud.

Tagasillale sai pandud Fremax+Brembo klots, selle kohta ei oska midagi kaebelda. Muidu näevad kettad viisakad välja (varsti saab aasta täis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.22 18:03 Tsiteeri


Läks endalgi fremaxid, ei soovita, samuti kerge krõbin.

Kui rahakott jaksab, pane originaalid ja pole kindlalt mingit muret :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.08.22 18:10 Tsiteeri


Fremax prügi tõesti, OE kettad tulid alt sirgena pärast 90k km ja fremax viskas paari tuhande pärast. Mõnele müügiautole vb paras panna neid.

Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 02.08.22 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmo1989
huviline



Registreerunud 12.06.11
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.22 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju



Sõber pakus sammuti, et viga võib rummus olla. Kunagi tööl olles olid ühel bmw ka vahetanud järjest kettaid, ning lõpuks jäid kettad pidama koos rummu vahetsega.
Aga küsimus, kas rummu firmal ka vahe, kas julgeb odavama otsa oma võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.08.22 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju


Kahe kontaktpinna vahele mingit möginat panna selle asemel, et lihtsalt kõik puhtaks teha? Kui on ikka soov siis kätt ette panna ei saa ja võib vasemääret igale poole panna.
Suvaline tulemus internetist http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=81&t=16992&start=15
Muus keeles vast võib ise otsida.

Edit: kui lingil avanevat lehekülje esimest postitust ei viitsita isegi läbi lugeda, siis jääb soovitada ainult paksemat kihti rummule!


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 03.08.22 08:47 Tsiteeri


Kuidas need pidurite liugpindade määrimised siin teemasse puutuvad? Selge, et see on ebamõistlik, kuna hakkab kohe sodi koguma.
Samas korrosioonijäänused ketta ja rummu või ketta ja velje vahel põhjustavad kindlasti vibratsioone.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.08.22 05:52 Tsiteeri


Viimati läksid B8-le alla Brembo kettad ja klotsid, kõik liugurid puhastatud, määritud. Juba 2a 0 probleemiga kulgenud - ei vibra, ei vilise, ülihästi liibub klots kettale - ei teki erilist ääreranti. Väga rahul.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]