teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 10.07.22 05:14
|
|
|
A8 D4 4.2TDI õhulugeja vead
Probleem ühe autoga, millel vist vahetati mõlema turbod. Palju sõitnud pole peale seda, sest mootorituli läheb kiiresti põlema ja annab vahelduva
eduga mõlema õhulugeja viga. Muidu sõidab ilusti ja midagi tunda pole.
Jutt umbes selline:
00265 Mass Air Flow Sensor G246
P010B Implausible Signal
Engine RPM 1070/min
Normed load value 0%
Coolant temp 70
Vehicle speed 30km/h
AFS dm B1 104kg/h
AFS dm B2 41kg/h
Mida need AFS näidud tähendavad, erinevus on päris suur, kui need on Bank1 ja Bank2 kohta. Kas see koormus 0% tähendab jalg gaasilt maas?
On näha, et eelnevalt on vahetatud B2 õhulugeja uue Bosch vastu ja pandud uus pistik.
Peale käivitamist loeb B1 umbes 200mg ja kohapeal gaasi andes tõuseb kuni 1000mg. B2 loeb umbes 300mg ja tõuseb gaasiga kuni 500mg. Tõstsin
õhulugejad ringi, aga kõik jäi samaks, õhulugejates viga arvatavasti pole. Peale 10km proovisõitu lugesid mõlemad täpselt ühtemoodi 515mg.
Uurisin veel seda, et sisselaskekollektorid on omavahel ühendatud ja samuti tuleb EGR jahutist sisselaskesse ainult üks toru, seega nagu ei saa
erinevus tulla EGR-st.
Mõtteid?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.07.22 05:33
|
|
|
Rõhulekketest esimese asjana.
Ja kui see ei aita, siis mootor maha ja normaalsed turbod panna, mitte hiina crap.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 14.07.22 20:23
|
|
|
Võin lisada veel niipalju, et vahetasin siin kunagi ühe mootori juhtploki, sest vana ploki pistikust olid pm pinid põlenud. Kuskil isegi pildid olemas
ilmselt... Tookord olid pinid vist seotud turbo juhtimisega aga vasaku õhulugeja viga oli siis juba sees . See oli põhjustatud ilmselt oksüdeerunud pistikust vms. PRJ jutt turbodest võib isegi täitsa tõene tunduda, sest
ilmselt siin originaal turbod enam küljes pole
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 24.08.22 15:21
|
|
|
Keegi siin Võrumaal ei julgenud/osanud diagnoosi panna sellele autole ja soovitasime minna esindusse. Omaniku soovil kirjutasin ka jutu valmis, et
mida vaadatud ja tehtud. Rõhulekke testi me ei teinud, sest polnud tööriistasid selleks.
Aga omanikule ei meeldinud mõte, et äkki peab veel ühed turbod ostma ja ta vist ei maininud seda turbode asja üldse esinduses. Igal juhul vahetas
esindus uuesti ühe õhulugeja ja järgmisel päeval jälle sama veakood..
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.08.22 15:51
|
|
|
Mul on ühe 2012 Touaregiga 4,2 tdi sama teema olnud. Mingil hetkel liigub, mingil jälle B!-B2 maf näidud neljakordse vahega, hingest kinni ja kõik.
See muidugi oli kuskil ennem omaniku vahetust dpf-e eemaldamas käinud ja teadmata looma nahk selga lastud ecu-dele. Mina ei soovinud sellega rohkem
tegeleda, kuna liiga palju lünki. Ostetakse selliseid ja jamad hakkavad.. Niipalju võin öelda, et kui B1 õhulugeja lahti ühendada, siis liikus
normaalselt. Drosselid olid ka muidugi nõge täis jne. Sellistega ongi suht probleemne, kuna keegi ei tea, kes kus mida mudinud on.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 07.09.22 20:19
|
|
|
Täna uurisin antud auto diagnostika protokolli mille olin teinud 2019 aasta ja ilmselt tean mis probleem siin on. 2019 peale juhtploki vahetust on
jäetud vea põhjus likvideerimata. Õhulugeja viga oli samuti tagajärg, mis tookord remonditi aga tegelik põhjus oli lekkiv kastisolenoid ilmselt.
Natuke endalgi sellepärast mõru maitse suus nüüd. Kuigi siis ei tahetud muud kui ploki vahetust ja juhtploki pistiku remonti oleks võinud veits rohkem
ise uurida ja vea põhjusele suunata vms.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 20.07.23 18:42
|
|
|
Kaevasin selle vana teema üles, auto tagasi minu juures.
Omanik siis käis korduvalt esinduses, vist vahetati erinevaid asju, aga probleem jäi alles. Lõpuks siis väidetavalt käidi proovisõidul arvutiga ja
öeldi, et viga vasakus turbos.
Võitsin siis täna maha selle turbo, paras nikerdamine seda mootor auto peal teha, elsawin oli abiks. Omanik pidavat selle Lätti viima, kuidas nad seda
testima hakkavad seal, seda ei tea. Sest iseenesest ju asi toimis, lihtsalt see õhukulu erinevus ja veakood olid.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.07.23 14:28
|
|
|
Päris lõbus on kui teisel pool on turborõhuleke, mida ei suudeta üle aasta testida
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.08.23 17:08
|
|
|
Väidetavalt oli siis turbol elektroonika pool vigane olnud ja pandi igaks juhuks ka uus sisu. Panin tagasi auto külge selle ja arvutiga vaadates
kõikusid õhulugejate näidud 240mg ümber, küsitud väärtus oli samuti 240mg. Äkki siis sai korda nüüd.
|
|
|
|