Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Fan 1 Control Circuit ja veel üks kood. (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1246)
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.22 11:58 Tsiteeri
Fan 1 Control Circuit ja veel üks kood.



Tere, käis auto konditsioneeri remondis ja sai korra maha võetud ja tagasi. Nüüd avastasin veakoodid sees mis varem puudusid. Remondi koht ütleb ta seda ventikat ei puutunud. Mis viga võib olla? Varem ei olnud veakoode ja nüüd ei saagi aru kas kokkusattumus või midagi juhtus seal remondis. Kliima ilusti puhub ja samas see ventikas radika juures kõrvalistuja poolne töötab. Mis veel võib põhjustada ?

Autoks Audi A6 C7 3.0 TDI avant 180kw.

Veakoodid:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-V2.clb
Control Module Part Number: 4G0 907 401 F HW: 4G0 907 401
Component and/or Version: 3.0TDI EDC17 H37 0005
Software Coding: 12254012053601020000
Work Shop Code: WSC 00190 216 80958
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114G0907401F 001005 (AU57)
ROD: EV_ECM30TDI0114G0907401F.rod
VCID: 2643439F59E704B459-8072
2 Faults Found:

4527 - Coolant Fan Control Circuit 1
P0480 00 [032] - Electrical Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 232948 km
Date: 2022.05.25
Time: 11:43:42

Engine RPM: 2839.00 /min
Normed load value: 93.3 %
Vehicle speed: 115 km/h
Coolant temperature: 74 °C
Intake air temperature: 38 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: specified value: 1500.0 mg/stroke
Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 22.5 °C
Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C
Outside temperature: 22.5 °C
Coolant fan 2: activation: 15.76 %
Coolant fan 1: activation: 22.59 %
Fuel temperature: 21.1 °C

4531 - Fan 1 Control Circuit
P0691 00 [047] - Short to GND
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 232947 km
Date: 2022.05.25
Time: 11:22:37

Engine RPM: 836.00 /min
Normed load value: 21.6 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 15 °C
Intake air temperature: 19 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 13.140 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: specified value: 410.6 mg/stroke
Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 16.4 °C
Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C
Outside temperature: 21.0 °C
Coolant fan 2: activation: 33.52 %
Coolant fan 1: activation: 40.35 %
Fuel temperature: 17.8 °C


Readiness: 0 0 0 0 0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 25.05.22 12:19 Tsiteeri


Võta paremalt poolt radari võre kate maha ja seal taga on radika juhtimise pistik. Pakun, et 2 jämedama voolujuhtme kõrval on pistikus 2 can juhet ja üks neist on murdunud ja roheline. Lisaks võib olla murdeid pisut ülevalpool ja on olnud ka aju juures. Juhtmekimp jookseb kojameeste alt aju juurest mööda vihmavee kaussi õhukoguja alla ja sealt poolraami vahelt radika otsa.
C7 tüüpviga sõltumata mootorist, eriti, kui radikat tervikuna näpiti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.0% - SQL: 23.0%]