Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 (sigar) pikk käivitus (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 976)
ulpusand
huviline

Avatar


Registreerunud 15.06.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.22 11:35 Tsiteeri
Audi 100 (sigar) pikk käivitus



Tere,
Olen nüüd oma suveauto, milleks on audi 100 sigar 1983 aasta jälle ulu alt välja ajanud ja mõned sajad kilomeetrid muretult sõitnud. Mootor 1,9 74kw bens. Probleem selles, et kui masin kauem seisab (üle 2-3 päeva) siis on käivitamine väga pikk. Alles kolmadal neljandal käivitus korral saan käima. Kui juba käima läheb siis käib normaalselt ega puterda vaid reageerib erksalt gaasi vajutusele. Sooja mootoriga läheb kohe partsti käima. Milles võiks probleem olla?
Mootoril on karburaatori alune padi vahetatud, õhufilter on vahetatud, kütusefilter ka vahetatud. Mootor õli ei võta (et välistada madal kompressioon). Kahtlustan ise hõredat küstusepumpa? Kas sellel masinal on paagisisene pump või on paagi väline. Kunagi ammu omasin ka üht samasugust, ainult see oli sissepritsega, sellel oli pump paagis ja kui see otsad andis, siis sellele eelnes samasugune jama (pikk käivitus peale seismist). Kas ka karpaga mootoril on kütusepump paagis või kusagil mujal?
Mida veel võiks vaadata, kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 17.05.22 13:37 Tsiteeri


Aastal 1993 oli mul sellise mootoriga sigar Audi 100. Paagis mingit kütusepumpa polnud oli tavaline mehhaaniline nagu sigullidel.
Seal karburaatoril tooreklapp käis trossi asemel mingi bimetall jullaga ja seda saab peale või maha keerata, et õieti sulguks ja avaneks. Oli selline suur jurakas karpa küljes. Mul oli enda jaoks märgitud suve ja talveasend, et hästi käivituks. Veel on seal enne pumpa või karburaatorit (ei mäleta täpselt) kütusevoolikul tagasivoolu klapp ja kui see ei pea võib ka selline probleem olla.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 17.05.22 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulpusand
Tere,
Olen nüüd oma suveauto, milleks on audi 100 sigar 1983 aasta jälle ulu alt välja ajanud ja mõned sajad kilomeetrid muretult sõitnud. Mootor 1,9 74kw bens. Probleem selles, et kui masin kauem seisab (üle 2-3 päeva) siis on käivitamine väga pikk. Alles kolmadal neljandal käivitus korral saan käima. Kui juba käima läheb siis käib normaalselt ega puterda vaid reageerib erksalt gaasi vajutusele. Sooja mootoriga läheb kohe partsti käima. Milles võiks probleem olla?
Mootoril on karburaatori alune padi vahetatud, õhufilter on vahetatud, kütusefilter ka vahetatud. Mootor õli ei võta (et välistada madal kompressioon). Kahtlustan ise hõredat küstusepumpa? Kas sellel masinal on paagisisene pump või on paagi väline. Kunagi ammu omasin ka üht samasugust, ainult see oli sissepritsega, sellel oli pump paagis ja kui see otsad andis, siis sellele eelnes samasugune jama (pikk käivitus peale seismist). Kas ka karpaga mootoril on kütusepump paagis või kusagil mujal?
Mida veel võiks vaadata, kontrollida?


Kui viitsid, siis ARK´i juures on värkstuba SPEEDSTER. Küsi hr. Krikki ja saad ehk oma teadmistele lisa ja probleemile lahenduse. Peale kl. 12.00.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]