Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 3.0bitdi 2013 jõnksutab (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1634)
Allan1-
huviline



Registreerunud 02.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.22 18:51 Tsiteeri
Audi A6 C7 3.0bitdi 2013 jõnksutab



Tere,

Mure järgmine.

Kui autol sõidu ajal jäävad põõrded 1350-1450 vahemiku auto hakkab jõnksutama.
Maanteel ja linnas kõik sama. Aga samas kui püsikiirusehoidja peal siis ei tee auto midagi.

Kas kellegil on juhuslikult olnud sarnane mure ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madmike94
huviline



Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi

postitati 09.04.22 04:31 Tsiteeri


olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu komplekt välja vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 09.04.22 07:40 Tsiteeri


Mul 180kw aga kogemus selline, et mingi pöörete juures varbaga gaasi andes hakkas väristama. Sai järjest kaks vigast pihustit vahetatud aga enesepete see üksikult vahetamine. Ühe vahetamise järgselt hakkavad teised mõne aja pärast teisiti toimetama ja tulevad järjest piiripealsed pihustid välja. Odavam ja parem tulemus on kohe kõik vahetada. Mina lasin ka pumba uue ennetavalt panna. Väristamise ajal oli arvutiga näitudest näha ka põhjus. Tühikäigul oli kõik ilus.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.04.22 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu komplekt välja vahetada.


Ei kõlba siin üldistamine, need kirurgid pingutavad veidi üle oma dianoosidega vahest, samuti pole vaja kohe nende juures esimese kórina peale hakata ketiliini vahetama, nagu ma oma klientidelt korduvalt kuulnud olen.
Teemaalgatajal soovitaks ennem kui midagi teha, panna täpne ja erapooletu diagnoos. See tähendab, et diagnoos ja hilisem töö vöiks vähemalt esimeses astmes lahus olla. See pole paranoia, vaid elust enesest kogemus, mida üha rohkem on märgata. Autod on keerulised, usutakse ümarat juttu millest aru ei saada ning ongi "ahh, tehke kóik ära" olemas. Aga äkki on aasta tagasi just kolm pihustit vahetatud? Kolmeste diisel C7-te juures on pihusti seibid-tihendid väga tihe teema ja kui ei reageeri, saab pihusti kuuma ning ongi kóik. Móni hakkab halvasti tööle, móni jääb kinni, kóige kehvemal juhul aga avatuks. Ja kui juba uued, siis uued, mitte kurat teab kus ja kuidas taastatud. Küll nähtud ka olukordi, kus mingi sepikoda on üle 2K küsinud ja "uusi" pole isegi kodeeritud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Allan1-
huviline



Registreerunud 02.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.22 17:05 Tsiteeri


tänan vastamast.

Asi korras.
Üks pihusti vajas välja vahetamist ja teistel
sai kõigil seibid ja poldid vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]