Tsitaat: | Algselt postitas: madmike94
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut
lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu
komplekt välja vahetada. |
Ei kõlba siin üldistamine, need kirurgid pingutavad veidi üle oma dianoosidega vahest, samuti pole vaja kohe nende juures esimese kórina peale hakata
ketiliini vahetama, nagu ma oma klientidelt korduvalt kuulnud olen.
Teemaalgatajal soovitaks ennem kui midagi teha, panna täpne ja erapooletu diagnoos. See tähendab, et diagnoos ja hilisem töö vöiks vähemalt esimeses
astmes lahus olla. See pole paranoia, vaid elust enesest kogemus, mida üha rohkem on märgata. Autod on keerulised, usutakse ümarat juttu millest aru
ei saada ning ongi "ahh, tehke kóik ära" olemas. Aga äkki on aasta tagasi just kolm pihustit vahetatud? Kolmeste diisel C7-te juures on pihusti
seibid-tihendid väga tihe teema ja kui ei reageeri, saab pihusti kuuma ning ongi kóik. Móni hakkab halvasti tööle, móni jääb kinni, kóige kehvemal
juhul aga avatuks. Ja kui juba uued, siis uued, mitte kurat teab kus ja kuidas taastatud. Küll nähtud ka olukordi, kus mingi sepikoda on üle 2K
küsinud ja "uusi" pole isegi kodeeritud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|