geenius
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 95.a.
|
postitati 21.08.05 14:52
|
|
|
Pagasiluugi juhe katki - palju uus maksab??
Lõpuks andis otsad pagasiluugi vasakul küljes oleval juhe, mis ühendab tagurdamise tulesid(valged), pagasi tuld ja numbritulesid ja mida veel ei
teagi, 8 juhet seal sees igatahes on. Küsimus: on keegi seda juba vahetanud ja kust sai see ostetud ja KUI PALJU MAKSIS?? Olen seda mitu korda
jätkanud, aga vatti saab see koht palju ja enam lihtsalt ei anna jätkata
|
|
|
geenius
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 95.a.
|
postitati 21.08.05 15:33
|
|
|
Ahjaa, autoks siis 95.a. B4 sedaan
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.08.05 16:14
|
|
|
8A1971726A JUHTMETE KOMPLEKT tagaluuk 2311.738 EEK
12.301@181km/h
|
|
|
|
geenius
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 95.a.
|
postitati 21.08.05 17:04
|
|
|
Mul kood sama, aga lõpus on D täht. Kas see võib ka hinda mõjutada?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.08.05 21:21
|
|
|
Hind on sama.
12.301@181km/h
|
|
|
|
art
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.
|
postitati 21.08.05 21:56
|
|
|
Tee se soolikas ise vähemalt ma endal küll tegin,midagi keerulist ,vajad pehmed juhed seda saad romulast tasuta !
JA panin oma pistiku algusse (ziguli),kui midagi juhtub saab kohe ära vahetada.
|
|
|
must1.9tdb4audi
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5tdi Q
|
postitati 26.09.05 04:38
|
|
|
mul naabrimehel oli sama häda tal ka 1994 aasta audi b4 2.0 ja no romulates eriti audsi pole siis koge matta treffasime romulas yhte audit ja sealt
kyljest saime juhtmed kuna luuk oli väga kõver siis pidime me heebli ja kngiga selle juhtme välja sikutama ja hinnax kujunes 250.-
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 26.09.05 06:12
|
|
|
Ise tõin Tevalost elastse juhtme jupi ja natuke tinutamist ja oligi olemas
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.05 06:30
|
|
|
Omal hetkel sama mure ja ajanappuse tõttu on ajutise lahendusena veetud ainult numbrituledele kaabel.
Juba viga parandanud vendade käest tahaks teada seda, et kuidas suutsite uued kaablid olemasolevasse rüüsse suruda? minul see igatahel ei õnnestunud
ja ainus lahendus tundub olevat see, et tuleb miski uus rüü sinna panna.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 26.09.05 06:34
|
|
|
uus rüüs abiks, vana läheb mahakandmisele..
tõmba see kabla nende otsade seest välja ja siis pärast paned uue sisse. paned vajaliku arvu juhtmeid kimpu ja siis tavaline termotöös peale, kuumaga
kokku, vanadest otsatükkidest läbi ja valmis ta ongi. otstesse soovitan ka pistikud panna kuna ka see pole igavene ja tinutamine siinkohal ebamugav ja
mõttetu.
mul on nüüd mõned aastad kestnud aga mingi juba jupsib seal.. luugianduri juhe vist
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.05 06:38
|
|
|
Ka ise mõtlesin korra termosüü peale... eks peab vist seda teed ikka minema jah.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.09.05 06:41
|
|
|
Juhtmete jootmisega on veel see probleem, et reeglina läheb sellises liikuvas kohas juhe kohe varsti jootekoha kõrvalt katki. St, et joota tuleks
sellisest kohast kus juhe ei liigu (pikemad juhtmejupid siis vahele) või üldse mitte joota. Juhtmepunti sellises kohas vahetada pole erilist mõtet,
eriti veel kasutatud juhtmete vastu.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.05 06:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Juhtmete jootmisega on veel see probleem, et reeglina läheb sellises liikuvas kohas juhe kohe varsti jootekoha kõrvalt katki. St, et joota tuleks
sellisest kohast kus juhe ei liigu (pikemad juhtmejupid siis vahele) või üldse mitte joota. |
Nu seal muudmoodi seda asja eriti ei teegi kui paned otsast lõpuni uued kaablid, mitte ei paika kuskilt keskkohast.
Tsitaat: | Juhtmepunti sellises kohas vahetada pole erilist mõtet, eriti veel kasutatud juhtmete vastu. |
Mismõttes siis??? mida siis tegema peaks? lihtsalt katki asja jätma ikka
tuleb ju välja vahetada.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.09.05 06:57
|
|
|
Oma masinatel (vähemalt kolmel) olen juhtmetele jupid vahele siirdanud. Sellised parajalt pikad, et annaks korralikult liikuma. Ei kujuta nagu eriti
ette mismoodi seal neid täies pikkuses vahetada (võibolla b4'jal on siis tõesti kuidagi omamoodi need), see ju suht mõttetu töö. Kasutatud juhtmetel
on see jätkukoht nagunii vähemal või rohkemal määral kannatada saanud.
Maitse asi muidugi, kes tahab paar tonni sellisele asjale kulutada kes mitte, tulemus on ju sama.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.05 07:01
|
|
|
Nu B4jal tuleb ta tagumise tule tagant pistikust jookseb ülesse nurka, sealt hakkab pihta ühes tükis olev rüü koos otsatükkidega mis läbi pleki
lähevad, sealt jookseb kaabel koos rüüga mööda üht luugi liigendit ja siis mööda teist liigendit ja siseneb uuesti luugi sisse (kahe liigendi vahel
see murdekoht ongi). Kasutatud kaabli vastu ei vahetaks ka mina seda... täpselt seesama koht on varsti uuesti katki. Ise plaanin pistiku juurest kuni
ülesse välja panna uued kaablid mis pärit miski teise auto pealt (olid mööda põhja jooksvad miskid kaablid) et neil murdekohti sees pole ja asi peaks
ilusti vastu pidama. Ainus asi oligi see, et kuidas uus rüü teha/panna, esialgu isegi proovisin vanasse uut kaablit sisse ajada täiesti mõttetu töö... 7et kaablit sinna sisse enam ei aja, liialt tihedalt
nad seal koos.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.09.05 07:42
|
|
|
Kui vähegi võimalik siis tuleks igasugusest juhtmerüüsist sellises kohas loobuda, või peaks rüüs olema võimalikult jäme, veniv ja pehme. Mida
tihedamalt ja jäigema ümbrise sees need juhtmed on seda rutem nad katki lähevad. Kõige parem oleks üldse lahtiselt eraldi juhtmed väikse kaarega rippu
jätta, kuid see pole jälle eriti esteetiline.
Iva on selles, et see juhtme liikuv osa peaks olema võimalikult pikk ja juhtme kinnitused teineteisest võimalikult kaugel.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.05 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kui vähegi võimalik siis tuleks igasugusest juhtmerüüsist sellises kohas loobuda, või peaks rüüs olema võimalikult jäme, veniv ja pehme. Mida
tihedamalt ja jäigema ümbrise sees need juhtmed on seda rutem nad katki lähevad. Kõige parem oleks üldse lahtiselt eraldi juhtmed väikse kaarega rippu
jätta, kuid see pole jälle eriti esteetiline.
Iva on selles, et see juhtme liikuv osa peaks olema võimalikult pikk ja juhtme kinnitused teineteisest võimalikult kaugel. |
No pehme peab olema ta nagunii jah, seda muidugi. Liikuv osab peab olema täpselt nii pikk, et lahtise luugiga oleks juhtmed pingevabad, kinni panekul
lähevad nad üksteisele lähemale ja miskit venitus effekti seal ei teki.
|
|
|
|