Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 3.0 õhulugeja küsimus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1333)
VisaHinGGG
huviline



Registreerunud 22.04.21
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.22 18:21 Tsiteeri
Audi A6 C7 3.0 õhulugeja küsimus



Hey

Selline sündmuste ahel ja pole päris kindel, kas peaksin uut õhulugejat minema ostma aga ehk keegi tark annab kinnitust, et asi ikkagi selles.

Nimelt asjad hakkasid toimuma nii:
1) Korraks kadus jõud ära peale kerget kiirendamist
2) Edasi oli samuti auto kahtlaselt kohati jõudu oli kohati polnud. Just tundus, et madalatel pööretel nagu kogus rohkem end
3) Siis ilmus veateade: particulate filter system fault
4) Tegin pikema tiiru ja kadus ära
5) Otsa tuli check engine ilma veateateta
6) Diagnost kuvas, et P0101 Mass or volume air flow 'a' circut range/performance
7) Viga kustus diagnostis ja tagasi ei tulnud .
8) Siiski sai õhufilter vahetatud + õhulugejale tehtud puhastus korrektse puhastussvahendiga
9) kõik ok!
10) Ca 150km oli kõik fine kuniks tuli taaskord check engine ilma veateateta
11) Tripi lõpus tuli uuesti partifuclate filter system fault ka.
12) Jõud oli autol kenasti olemas ja mingit probleemi polnud. Ca 200km sõitsin nii et arugi ei saa, et midagi viga oleks
13) Uus diagnost. Sama error P0101 Mass or volume air flow 'a' circut range/performance
14) Viga kustus. 20 km hiljem kustus ka particulate filter system fault
15) Ca 120km sõidetud ja 0 veateadet.

Küsimus oleks, et ilmselt viga ikkagi mingi hetk taaskord kordub kui 2x juba olnud. Kas next step võiks olla siis õhulugeja vahetus ja kas particulte filter/õhulugeja siis on omavahel nõnda seoses, et kui nt õhulugeja paneb villast ei suuda tahmafilter ka oma tööd teha või võib errori anda?

Tänud abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
traksid
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW

postitati 23.01.22 18:57 Tsiteeri


Tervitus,

Enda B6'l sai õhulugeja vahetatud, kuid selle korrasolekut saab kontrollida ka nii - ilma arvutita (vähemalt enda autol toimis). Ühenda õhulugeja küljest pistik lahti ja kui masinal minek parem, siis peaks õhulugejas ikkagi viga olema. Enda omal sai nii kontrollitud ja tulemus oligi kohe käes. Vahaetasin õhulugeja ära autol ning auto jälle ergas ja kõik töötab korrektselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RKK
huviline



Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.22 19:44 Tsiteeri


Kui lahtise õhulugeja pistikuga sõitma minna siis viskab üsna kiirelt limp mode-i. Seega see variant ei toimi. Kui kaabel ja programm olemas siis on ju lihtne vaadata mis see andur reaalselt näitab. Samuti saab vaadata DPFi andmeid. Kui palju "calculated soot" jne ja rõhuandurite andmeid samuti. Ja veel EGR jne. Kui on kaabel ning oskad vaadata siis 99% juhtudest saab asjatundliku diagnoosi tulemusel õigele rajale. Tihti veakood ei pruugi üldse probleemi reaalne põhjus olla
Lisan veel, et tahmafilter ei hakkagi puhastust tegema kui mootoris viga sees või mingi andur segast peksab. Kui pikalt edasi lased selle vahelduva DPF märguandeks siis asi võib päädida DPFi eemaldamise ja läbipesuga. Hetkel annab ta märku, et ta ei saa puhastama hakata kuid varsti pole see enam auto peal võimalik kui grammid DPF-is teatud piiri ületavad. Siis vaid mehaaniline pesu ning tahmafiltri counterid nulli. Ennem muidugi tuleb probleemi põhjusele jälile saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.01.22 22:30 Tsiteeri


Diagnostikat on vaja.

Antud hetkel ei ole diagnostikat tehtud, ainult veakoodide lugemist ning sedagi mingi lambiseadmega.
Võid huupi andureid vahetada muidugi.

Täiesti mõttetu on kogu see teema siin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.01.22 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKK

Lisan veel, et tahmafilter ei hakkagi puhastust tegema kui mootoris viga sees või mingi andur segast peksab.


Ei vasta tõele. Siin ei saa üldistada nii. Teeääred oleks neid täis, kui nii oleks.

Kui teemaalgataja väsib veakoodide kustutamisest, võid läbi tulla ja saad teada mis viga.
Võrus on ju Rain, kes peaks oskama päris diagnostikat teha, mitte "arvutit taha visata"?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VisaHinGGG
huviline



Registreerunud 22.04.21
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.22 08:43 Tsiteeri


Hey

ScanHubi masinaga tehtud diagnost igalkorral aga selge pilt. Ei oodanutki, et vea koodide kustutamine aitab siin midagi ja prolly asjapulka ikka vaja jep.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VisaHinGGG
huviline



Registreerunud 22.04.21
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.22 18:50 Tsiteeri


Vahetasin siiski õhulugeja ära ja nüüd kõik funktsioneerib kenasti. Jõud tagasi igast asendist ja tahmakas hakkas ka kohe puhastust tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]