Hei.
Ei läinudki kaua kui uus mure. Viimasel ajal on mootor mitte kõige paremini käituma hakanud. Nii koha peal käies kui ka kõrgemate käikudega maantee
peal sõites on kuskil 1800-2000 pöörde juures mootoris/keres võbin või siis vibratsioon sees. Sõites on see rohkem arusaadav või siis häirivam sest
tihtipeale mingis situatsioonis on need pöörded just seal vahemikus pikemalt. Samuti gaasi lahti lastes teeb samuti nii kui mootoriga pidurdada antud
RPMi juures.Probleem järk järgult süveneb. Kütusekulu on ka võib-olla 0.5 l/100le suurenenud.
Täna siis süttis ka spiraal ning arvuti järgi pannes oli tekkinud üks veakood. P0402 excessive flow. Viga tekkis just sellel hetkel kui ma nimelt
mängisin sõites pööretega selles vibratsiooni tekitavas vahemikus . Kokkusattumus?
Olen kunagi eelnevalt kinnikiilunud sisselaske pöördklapiga maadelnud ning näha oli, et tahma või mis iganes nimetuse sellele panna oli kõvasti
sisselaskes. Kas on võimalus, et egr klapp on umbes? Tean, et üks ajas ka mingit vibratsiooni taga ning lõpuks oli EGRi viga. On see võimalik?
Eelnevalt teostatud tööd (alates hiljutisemast)
MAF andur vahetatud kuna näitas olenemata mootori pööretest 400-550 mg/str.
Esisillla õõtsade komplekt +sillastend
Mootori padjad vahetatud (OE)
MAP andur vahetatud kuna näitas alaliselt 1.5 bari.
Roadforce velgede tasakaalustus
Need on tööd mis on tehtud eelnevalt mainitud sümptomi ilmnedes ning lootuses viga leevendada. Veakoode pole enne tänast olnud.
Eelnevalt on ka pihustid stenditud sest heitgaaside lõhnad polnud õiged nii asjatundjate kui ka iseenda arvates. Parem karta kui kahetseda seega sai
see töö ette võetud ning kõik oli okei. Enne ja ka peale seda tööd polnud eelmainitud sünptomit.
Praegu enam MIL põlema ei lähe ning limpi ka pole. Veakoodi jätsin mällu, ei kustutanud ära. Käima läheb hästi ning jõudu on kuid nii eraatiline on
see mootori käik nagu ülal kirjeldasin.
Tänades
Risto
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 13.01.22 18:03
Kui MAF tühikäigul erinevate pööretega näitas 400-550mg/str, siis see oli korras. mg/str on per stroke, see ei peagi pööretega muutuma, ainult
koormusega.
MAP andureid, tegelikult turborõhuandureid, sest see ei ole kollektoris, tavaliselt ka ei lenda, aga kes teab.
Tundub, et sul kiilub EGR avatud asendisse kinni vms. Rõhulekketest ei teeks ka paha.
RKK
huviline
Registreerunud 19.08.20
Kasutaja on eemal
postitati 13.01.22 18:52
Jah, veits puudulik kirjeldus minu poolt . Ka sõites ei küündinud näit üle
tuhande mitte kunagi.Ka siis kui kõvasti pähe anda. Peale vahetust muutusid specified ja actual numbrid võrdseteks mitte vähemalt poole võrra
mööda.
Küll aga hetkel näite vaadates on ikkagi numbrid veidi teised kõrgematel koormusel. Sõitsin veidi aega ning tegin logi ja sealt loeb välja, et mingi
hetk on mootor tahtnud 1800mg õhku kuid actual on 1400 , nagu ka veakood näitas. Excessive flow, see just tähendab, et Maf on registreerinud vähem
puhast õhku kui ette nähtud ning see puudujääk on ECU arvates lekkiva EGRi süü. Põhjuseid võib muidugi olla ka muid nagu rõhuleke kuid MAPi näidud on
korras ja olen ennegi sõitnud autoga millel näiteks cooler lekib ja mingeid selliseid vibrasid pole olnud.
Vana Map andur oli seisva mootoriga 1.5 bari peal ning sõites näiteks muutus vaid 0,1. Praegusel hetkel uue anduriga lähevad spec ja actual kokku.
Mis te arvate, kas tasub ise pusima hakata selle EGRiga või on targem lasta kuskil töökojas teha? Keegi klubilistest pole huvitatud egr süsteemi
puhastamisest?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]