Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 24.12.21 09:44
|
|
|
Audi A8 D2 S-Line 4.2-1999. Heiki8
Tere.
Teen oma A8 teema siia,et saaks nõu küsida. Pole ise väga audidega kokku puutunud,õpin vaikselt seda teemat
Olen muidu terve elu bmw mees olnud,aga mingi väike audi geen on ka sees A8-ksa soetamist olen kaalunud vähemalt kümme aastat.
Autol vigu on üsna palju,mootor kast ja kere on suht ok. Pisemaid elektri vigu on palju ja endiselt alles, kui lugeda 2018 aasta teemat. https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183231
Peale ostu panin uued süüteküünlad, katid, mootori õli ja kõik filtrid ja ülekande õlid diffrid plus k-kast.
Hetkel käsil hammasrihma, vasaku keti ja pinguti vahetus.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 24.12.21 12:43
|
|
|
Pildid lae siia https://staatus.eu/imgur/
Hetkel pilte ei näe. Sealt saad kohe õiges mõõdus pildi lingi ja lihtsalt copyd teemasse.
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 25.12.21 07:46
|
|
|
Mis katid lähevad? Mul endal ka, üks tühi ja teine äärepeal.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 25.12.21 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Mis katid lähevad? Mul endal ka, üks tühi ja teine äärepeal.
|
Kõige lihtsam võtta poest universaalid ja klambritega alla panna
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 05.01.22 16:41
|
|
|
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.01.22 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY |
Neid asju saab measuring blockide alt vaadata. Kui on drosseli potekas on kohe näha, et pinge hüppab.
Ka saab sellist asja veel paremini rahulikult ilma käiva mootorita kontrollida, kui sujuvalt drosselklappi avada ja testriga poteka takistust mõõta.
See peaks sujuvalt muutuma, mitte mingeid sakke sisse viskama.
Võimalik ka, et sul on midagi risti rästi ühendatud ja SL kollektori lülituspunkti peal avatakse hoopis midagi muud ning saab lisaõhku.
Kui ise ei oska nii lihtsaid asju vaadata, siis tuleb keegi targem võtta, kes aru saab mootori juhtimisest ning suudab rohkem teha, kui ainult
veakoodide lugemise nuppu vajutada ning tõdeda, et "arvuti vigu ei näita".
Selle peale, et ühtegi veakoodi ei olnud kuskile foorumisse joosta tundub natukene õpitud abitusena. Keegi sulle siin nagunii une pealt ei ütle,
milles probleem on, tuleb lihtsalt asju ükshaaval välistada ning leiad vea üles, aga selleks peab olema arusaam sellest, kuidas mootor töötab ning
kuidas toimib selle juhtimissüsteem, muidu ei jõua eriti kaugele.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.01.22 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY |
Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui
see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 25.01.22 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY |
Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui
see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu. |
Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul.
Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja.
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 25.01.22 16:45
|
|
|
Panen uued süüteküünlad ka kuna soovitatakse nelja elektroodiga. Vanad 2000km sõitnud saan kasutada impreza peal ära.
Kahel poolil otsad räbalad panen need ka uued.
Ja kojameeste hoovastik sai ka väikse remondi.
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 25.01.22 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY |
Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui
see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu. |
Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul.
Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja. |
Jannil ikka õigus, see pinguti muudabki nukkvõlli ajastust vastavalt pöördele, kui see seda ei teeks poleksi seda vaja, oleks nagu varasematel
v8(4klapiline) mootoritel lihtsalt kett kahenuka vahel.
Piisab kui üks ketilüli kummalgi pool mööda ja mootor töötab ebaühtlaselt. Olen selle tee läbi käinud.
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 25.01.22 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!
Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.
Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.
https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY |
Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui
see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu. |
Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul.
Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja. |
Jannil ikka õigus, see pinguti muudabki nukkvõlli ajastust vastavalt pöördele, kui see seda ei teeks poleksi seda vaja, oleks nagu varasematel
v8(4klapiline) mootoritel lihtsalt kett kahenuka vahel.
Piisab kui üks ketilüli kummalgi pool mööda ja mootor töötab ebaühtlaselt. Olen selle tee läbi käinud. |
Märgid kõik ilusti paigas ja mootor käib ilusti, pull hakkab peale 3000rpmi .
Selle pinguti tööpõhimõttest sain vist aru. Lükkab ülemist talda üles või alla sellega muudetakse keti pikkust ja vastavalt sellele avanevad
sisselaske klapid varem või hiljem.
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 02.02.22 11:00
|
|
|
Tuleb välja, et vasakul on ikka midagi valesti kui vaadata vcdsiga.
Kui se 93mas rida näitab nukkasid siis on parem 1 ja -1 ning vasak 9 ja ei muutu.
Mingid sellised jutud on ka.
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 05.02.22 13:21
|
|
|
No võtsin kaaned maha panin vända lukku,märgid paigas aga nuka rakis peale ei lähe.
Pinguti peaks olema kirjade järgi ka õige. VAICO V10-4409
Kett sai ka lülide järgi paika. Nüüd pole muud kui nina lahti ja rihn lõdvaks,et saaks nukad uuesti paika
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.02.22 13:31
|
|
|
Kui sa juba imgur'ist kopeerid pildi lingi nii, et seal on [IMG] ja [/IMG] lingi ümber olemas, siis võid selle otse teksti vahele kleepida, et ei pea
pildi lisamist nupust seda tegema, mis lisab veel omakorda need sinna ümber ja siis jäävad need tekstina nähtavad.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.22 04:29
|
|
|
Tore, et nukaajastuse póhimóttest aru said. Nüüd jääb selgeks teha rihmavahetus nagu ette nähtud ja vóiks juba parem olla. Eks nende hiina kaablitega
loetavad koodid ongi paljudele móistatus, sest kaabli omamisest sada korda tähtsam on teada kuidas asjad töötavad ja mis mida póhjustab. Seda juba 20€
hiinast ei osta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Heiki8
huviline
Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal
Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo
|
postitati 01.01.23 14:24
|
|
|
Ilusat uut!
Üle aasta möödas,auto alles sõidetud 10tkm. 2022 talvel autot tehtud siit ja sealt.
Panen pildid ja kommentaari mis tehtud.
Audil polnud esimesi udutulesid,alguses otsisin a8 omasid mis osutus võimatuks missiooniks,siis avastasin ,et a6 c5 omad sobivad nagu valatult.
Tagumine aknatross oli ka katki. Selle tegin ise ka korda, kuna D2 osad tootmisest maas,kasutades ka c5 trossi rem komplekt.
Eelmine talv hakkas lekkima mootori jahutus toru (metallist parem) mille taastasin ja paisupaak mis sai uus.
Ning murdus üks plastikkolmik paisupaagi lähedal. Asendasin bmw omaga
Olen veel vahetanud 2rattaaagrit,kardaani tugilaagri.esisillas mõned õõtsad ja taga mõned puksid.
Audi sai ka -30mm vedrud.
Nüüd:
|
|
|
|