Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.9 TDI 96 kW hammasrihma vahetus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 828)
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 05.10.21 17:39 Tsiteeri
1.9 TDI 96 kW hammasrihma vahetus



Plaanis vahetada antud mootoril hammasrihm jne , segaseks jääb,
miks peab nukkvõlli hammasratta lahti keerama peale fikseerimist (kolm polti) ja milleks see vajalik on? Et rihma paremini kätte saada? Ajastus valeks ei lähe? Või mis värk sellega on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.10.21 18:44 Tsiteeri


Siis peaks saama märgid tehase märki nii et kui sa abivahendid ära võtad siis ei lähe midagi paigast ära . Kui sa ei taha siis ei pea seda lahti võtma saab ka ilma aga süüde tuleks kindlasti pärast üle vaadata .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 05.10.21 19:22 Tsiteeri


Ok, vast ei hakka siis näppima neid, kui abivahendid normaalselt ära tulevad.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.10.21 20:04 Tsiteeri


Rihma pingutamise ajal peavad poldid lahti olema, või siis tuleb rakised maha võtta pingutamise ajaks, muidu tuleb viga sisse sealt. Aga suurt ei olene sellest..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.10.21 03:38 Tsiteeri


Sünkroon nuka ja vända vahel on õige, kui õigesti teha rakistega jne. Olen neid sadu õigeks pannud, sest peaaegu iga päev tuleb mõni kus asi mööda ja vildikamärgid peal. Mingi kuue kraadi pealt ei lähe isegi käima enam, tihti on 4-5 mööda. Momentvõti ja info ikka olemas? Igat asja ei peaks ikka vist ise tegema...aga kooliraha mõttes võib küll.:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 06.10.21 04:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sünkroon nuka ja vända vahel on õige, kui õigesti teha rakistega jne. Olen neid sadu õigeks pannud, sest peaaegu iga päev tuleb mõni kus asi mööda ja vildikamärgid peal. Mingi kuue kraadi pealt ei lähe isegi käima enam, tihti on 4-5 mööda. Momentvõti ja info ikka olemas? Igat asja ei peaks ikka vist ise tegema...aga kooliraha mõttes võib küll.:D


Ikka olemas jh, lukustid ka olemas jne. Ennegi vahetanud, aga mitte sellise nukaga..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.6% - SQL: 56.4%]