djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 18.08.05 22:29
|
|
|
Mille põhjal valida sobivat kondekat?
Kuna autosse on kohe-kohe tulemas 2x70W RMS võimendeid 2tk., siis soovitati mul tungivalt kondeka peale mõtlema hakata, seda kasvõi aku kestvusele
mõeldes. Kuna teema on minu jaoks täiesti võõras, siis küsingi: mille põhjal valida sobivat kondekat? Mida peaks veel jälgima peale mahutavuse? Üks
odavamaid uusi kondekaid, mida leidsin, on Boschmann CT-100X, andmetega 1F 16V max 20 Volt, mille poolest näiteks pea 2x kallim Dietz 21000 parem on,
kuigi mahutavus sama? Olgu ka öeldud, et kui vahe ei ole eriti suur, siis mu rahakott ei kannata enam kuidagi 1,5k väljaminekut kondeka peale, kui
poolega sellest summast hakkama saaks, siis oleks mõeldav.
Kas mainitud võimsuste juures on aku seisukohalt kondekas üldsegi hädavajalik, kui võimendite RMS kokku 280W? Teisest küljest võttes - kui palju
kondekas reaalselt helikvaliteeti parandab?
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 19.08.05 04:57
|
|
|
Kunagi käis kuskilt jutust läbi, et 1kw võimendi võimsuse kohta võiks olla 1F mahtuvusega kondekas. See reegel ei pruugi igalpool 100% õige olla ja
alati on ka erandeid, kuid mina siiski sellise võimsusega võimendite puhul küll veel kondeka jaoks raha ei raiskaks.
Kui veel müüjate jutule mõelda, siis ei saa ma aru mille poolest aku kauem kestaks, kui kondekas vahel on.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 19.08.05 08:50
|
|
|
Ei näe ka erilist mõtet sel kondekal seal. Võimsused ei ole nii suured, et aku ära toita ei jõuaks. Kui vilkuma hakkab, siis parem korralik aku.
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 19.08.05 09:00
|
|
|
Tänud vastajatele Tundub, et probleem on minu jaoks lahenduse leidnud -
kondekat ei ole vaja.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.05 09:59
|
|
|
Kinnitan seda juttu veelgi, eelmisel aastal kui masinas oli kaks Starsoundi digivõimu kokku võimsusega üle 1KW ja aku oli tavaline 62Ah Euroglobe
(suht odav aku ühesõnaga) ei olnud mitte kui miskit mega vilkumist veel süsteemis, väga pimedaga oli see kergelt täisvõimsusel vaid näha ja nii
liiklesin mitmeid kuid ju ringi.
Et jah... enne ikka korraikum kaabeldus ja kasvõi tiba võimsam aku kui hakata raha raiskama kondeka peale.
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 19.08.05 20:27
|
|
|
Tänan veelkord! Kaabelduse pealt kokku hoitud ei ole, kumbki võimendi saab
oma toitekaabli, mis veetud akust. Aku on mul samuti odav 65Ah.
|
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 21.08.05 13:41
|
|
|
kondekast
Kondekas on ikka selleks, et kompenseerida kadusid mis tekivad toitejuhtmes tümpsu ajal. Kui tuled ei vilgu- see ei tähenda veel seda, et konde jutt
on jama. Tuli vilgub (loe toitepinge kõigub) koormuse suurenedes kindlasti võimendi toite otstel. Kindlasti mõni tuttav raadiospets annab teile
(mõõdab teie autolt) vastuse, kas ja mitu volti see pinge siis langeb.
|
|
|
hollow
huviline
Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 325i
|
postitati 22.08.05 10:20
|
|
|
ja et mitte akut peeti keerata senne pinge kkõikumisega siis kondekas ka silub seda ja säilib ka aku kauem... loogiline???
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.05 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andy
Kondekas on ikka selleks, et kompenseerida kadusid mis tekivad toitejuhtmes tümpsu ajal. Kui tuled ei vilgu- see ei tähenda veel seda, et konde jutt
on jama. Tuli vilgub (loe toitepinge kõigub) koormuse suurenedes kindlasti võimendi toite otstel. Kindlasti mõni tuttav raadiospets annab teile
(mõõdab teie autolt) vastuse, kas ja mitu volti see pinge siis langeb. |
Konde on oma mahtuvuselt nii väike, et mõtekam on osta teine aku ja panna see sinna taha kohe võimu juurde, või osta ette võimsam, hinnavahe on suht
topelt.
|
|
|
|
Oizo
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.8
|
postitati 30.09.05 07:03
|
|
|
Kui sa müdisdad oma woofrit, mis sul pagassis on ja mida toidab võimendi, mille toiteks jookseb 5m kaabel eest aku juurest taha pagassi, siis võid
arvata, kui kiiresti ja mis kadudega see vool sinna võimendisse jõuab, sest tänapäeva muusika on üsna kiire.
Kui su autol juba tuled vilguvad, siis garanteerin, et sa oma võimendist täit võimsust kätte ei saa.
Kondensaator on selline riista-puu, mis laeb kiirest ennast täis ja laeb kiiresti ennast tühjaks. Ükski akku ei suuda kondeka voolu väljastamise
kiirusele vastu panna.
I need BOOST, you know.
|
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 13.11.05 12:47
|
|
|
Mõtlen ka kondeka(te) peale.
Mul autos Pioneer cd(10A) ja roadstar võim(15A)
Tuled küll ei vilgu aga käivitamisel kustub/ei kustu makk. Kas on sobiv/kasulik kasutada silumiseks/kergeks hoidmiseks selliste andmetega kondekat.
Kuna mul neid 2 tk siis mõte on panna 1 makile ja teine võimule.
Kas pean dioode ka kasutama, et ei oleks vastastikku?
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|