Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 õhkvedrustuse häda (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1271)
Taavi.H
huviline



Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.21 09:01 Tsiteeri
C6 õhkvedrustuse häda



Tere

Probleem järgmine....
Auto seis mitte just kõige tasasemal pinnal 3 päeva. Läksin siis sõitu, kollane vedrustuse tuluke põles ja menüüs valikud hallid. VCDS sappa, viga sees :

02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - MIL ON

Kustutasin vea ja panin kõige madalamasse asendisse. Tagumist otsa alla lasi, siis vasakul midagi krõbises või paksus, muud midagi ei märganud.
Siis proovisin "lift" peale ja samuti kõik ok.
Laksin sõitma, paar kilomeertit ja uuesti kollene tule armatuuris ja sama viga sees, kustutasin ära, aga enam ei luba tõsta ega langetada, kohe tuleb viga tagasi.
Midagi tühjaks ei vaju, ega kõver ei paista.
Parkimismajas proovisin kalibreerida, aga seda ei luba alustadagi ja tuli uus viga juurde :

01437 - Control Position not Learned

"output testi" teeb kõik läbi, aga kõrgused ei muutu.
"meas. Blocks" väga midagi jälgida ei oska, sest ei pea palju kõrgused ja muud väärtused olema peaks, ega palju kompressor lüüa peaks suutma jne.....

Ehk keegi viitsib kaasa mõelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 16.09.21 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.H
Tere

Probleem järgmine....
Auto seis mitte just kõige tasasemal pinnal 3 päeva. Läksin siis sõitu, kollane vedrustuse tuluke põles ja menüüs valikud hallid. VCDS sappa, viga sees :

02646 - Plausibility of Level Control System
008 - Implausible Signal - MIL ON

Kustutasin vea ja panin kõige madalamasse asendisse. Tagumist otsa alla lasi, siis vasakul midagi krõbises või paksus, muud midagi ei märganud.
Siis proovisin "lift" peale ja samuti kõik ok.
Laksin sõitma, paar kilomeertit ja uuesti kollene tule armatuuris ja sama viga sees, kustutasin ära, aga enam ei luba tõsta ega langetada, kohe tuleb viga tagasi.
Midagi tühjaks ei vaju, ega kõver ei paista.
Parkimismajas proovisin kalibreerida, aga seda ei luba alustadagi ja tuli uus viga juurde :

01437 - Control Position not Learned

"output testi" teeb kõik läbi, aga kõrgused ei muutu.
"meas. Blocks" väga midagi jälgida ei oska, sest ei pea palju kõrgused ja muud väärtused olema peaks, ega palju kompressor lüüa peaks suutma jne.....

Ehk keegi viitsib kaasa mõelda?


Hetkel kõige suurem viga on see, et püüdsid seda kalibreerida. Soovitan viia auto kuhugi pädevasse remondikohta. Keeruine siin netikaudu midagi õpetada :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi.H
huviline



Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.21 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:


Hetkel kõige suurem viga on see, et püüdsid seda kalibreerida. Soovitan viia auto kuhugi pädevasse remondikohta. Keeruine siin netikaudu midagi õpetada :D


"Mõnda pädevasse remondikohta" on hea soovitus, aga reaalsus on natuke teine.
Keegi tartus mõnda tarka soovitada oskab, siis kuulan huviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 16.09.21 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.H
Tsitaat:


Hetkel kõige suurem viga on see, et püüdsid seda kalibreerida. Soovitan viia auto kuhugi pädevasse remondikohta. Keeruine siin netikaudu midagi õpetada :D


"Mõnda pädevasse remondikohta" on hea soovitus, aga reaalsus on natuke teine.
Keegi tartus mõnda tarka soovitada oskab, siis kuulan huviga.

Oskan soovitada. Kirjutan PM numbri.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.09.21 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.H
Tsitaat:


Hetkel kõige suurem viga on see, et püüdsid seda kalibreerida. Soovitan viia auto kuhugi pädevasse remondikohta. Keeruine siin netikaudu midagi õpetada :D


"Mõnda pädevasse remondikohta" on hea soovitus, aga reaalsus on natuke teine.
Keegi tartus mõnda tarka soovitada oskab, siis kuulan huviga.


Mina sain q7-me õhkvedrustusega Tartus esindusest abi, nüüd 40tuh km hiljem ikka korras, seega remonditi õiget kohta :)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.H
huviline



Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.21 15:48 Tsiteeri


Teeks siis väikse update.

Nina vajus veidi madalamale, aga mitte päris maha.
Võtsin siis 2 tungrauda, aitasin veidike kergitada ja panin uuesti kalibreerima. Korduvalt punnis vastu ja viskas samasuguseid veakoode. Mingisugusel heal hetkel otsustas ikkagi kalibreerima hakata ja sain pilli kikki. Uus ring parkimismajast läbi, õiged numbrid sisse ja kõik toimib.
Ei tea siis mis seal talle ei meeldinud alguses ja vigatsema hakkas. Aga hetkel kahtlustan, et võib teema lõppenuks kuulutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.09.21 16:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.H
Teeks siis väikse update.

Nina vajus veidi madalamale, aga mitte päris maha.
Võtsin siis 2 tungrauda, aitasin veidike kergitada ja panin uuesti kalibreerima. Korduvalt punnis vastu ja viskas samasuguseid veakoode. Mingisugusel heal hetkel otsustas ikkagi kalibreerima hakata ja sain pilli kikki. Uus ring parkimismajast läbi, õiged numbrid sisse ja kõik toimib.
Ei tea siis mis seal talle ei meeldinud alguses ja vigatsema hakkas. Aga hetkel kahtlustan, et võib teema lõppenuks kuulutada.


Ei tahaks olla pessimist, aga arvan, et viga tuleb tagasi. Lihtsalt kogemuse põhjal. Kaugele ei soovitaks minna sellega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi.H
huviline



Registreerunud 15.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.21 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi.H
Teeks siis väikse update.

Nina vajus veidi madalamale, aga mitte päris maha.
Võtsin siis 2 tungrauda, aitasin veidike kergitada ja panin uuesti kalibreerima. Korduvalt punnis vastu ja viskas samasuguseid veakoode. Mingisugusel heal hetkel otsustas ikkagi kalibreerima hakata ja sain pilli kikki. Uus ring parkimismajast läbi, õiged numbrid sisse ja kõik toimib.
Ei tea siis mis seal talle ei meeldinud alguses ja vigatsema hakkas. Aga hetkel kahtlustan, et võib teema lõppenuks kuulutada.


Ei tahaks olla pessimist, aga arvan, et viga tuleb tagasi. Lihtsalt kogemuse põhjal. Kaugele ei soovitaks minna sellega.


Ma ei oska midagi lisada. Uuesti jebima hakkab, siis peab edasi tegelema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]