Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Chiptuning (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1888)
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.09.21 13:15 Tsiteeri
Chiptuning



Tervitused!

Mure selline, et soovin auto (a4 b6 1.8tq 140kw) ära chippida. Aga kuna ESRacing kahjuks mingil põhjusel sellele autole chiptuningut ei paku siis ei teagi kohe, mis see järgmine parim alternatiiv oleks, soovitusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.09.21 13:17 Tsiteeri


Mul tegelt soft olemas sellele ja ka ESRacingul siis vastavalt, aga nad ei oska/taha sellega tegeleda ilmselt, sest nii vana auto, aga normaalse softi tegemine ja kontrollimine väga vaevarikas.
Ning kui seal mingisugune suurem hind öelda, siis üldiselt ehmatatakse selle peale ära.

ME7 oli esimene keerukam juhtplokk, millele väga raske isegi tänapäeval normaalset softi saada, et kõik toimiks.

Ma tuuninguga enam ei tegele ning kuna varem tegin mina kõiki neid autosid, siis nüüd ongi kehvem olukord.
Väga kuskile ei soovita minna ka - enamjaolt on kogu see pakutav soft täisporno ja kas ei tööta ning on pidevad probleemid avariire˛iimiga või on mootorile väga ohtlik.

Sebi siit foorumist endale tarkvara:
http://nefariousmotorsports.com/forum/

Kui suudad failide lugemisega/kirjutamisega ja logimisega hakkama saada, siis võin failiga aidata.
Kui ei taha / ei viitsi, siis kuskilt selle asja sisse ostmine on suht loterii, mina ei julgeks. 140kw variandil pole kuigi palju varu ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.09.21 14:47 Tsiteeri


Täitsa pael. Pealtnäha lihtne "maksa ja naudi" muutus puhta keeruliseks. :(

Ma kirjutasin neile lootuses, et ehk ikkagi mõtlevad ringi. Ma hetkel ei kujuta ette, mis see suurem hind olla üldse võib.

Ma ise ei julgeks hästi sellist asja käppida. Huvi ja viitsimist kindlasti oleks aga see ei kaalu üle seda turva tunnet, kui keegi spetsialist seda teeks.

Seal palju varu vist tõesti pole, ca 15-20kw ja kuni 100nm, kui ma ei eksi. Aga dünaamika mõistes peaks see ikkagi tuntav vahe olema. Väljalaske vabamaks teha siis see ka pisut abiks. Aga seda kõike ka ainult siis, kui ma leian mingi korraliku tegija üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.09.21 15:02 Tsiteeri


100nm on soovmõtlemine vist sellel pillil ja 20kw ka, kui õigesti mäletan.
kui 15kw ja 50nm juurde tuleb peaks juba hea olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.09.21 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
100nm on soovmõtlemine vist sellel pillil ja 20kw ka, kui õigesti mäletan.
kui 15kw ja 50nm juurde tuleb peaks juba hea olema.


Ainus viis sealt marginaalsest tõusust paremat tulemust saada võimalikult OEM lahendusena olekski K04, väljalase vabamaks? BEX-il on pihustid 317cc vs 282cc, mis on lahjematel 1.8t. 165kw on vist 386cc ehk parasjagu rohkem, eeldaks K04 puhul ka nende vahetuse vajadust. Ja siis juba järgmine jupp jne, kuniks on asi lappes.

Ma ise arvan, et siin ongi 2 teed, kas see chip sinna leiutada või siis juba rohkem mõllata ja miski 300-350hp kokku laduda. Suurem ehitus tähendaks ka pikema ajalist omamist, et see natukenegi ratsionaalne oleks ja hilisem müük ei ole ka kõige lihtsam.

Kogu selle mõtetu mõla peale ma ütleks vaid, et ma suudan selle marginaalse tõusuga ka rahulikult edasi elada selle autoga. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.09.21 17:58 Tsiteeri


Sain ESRacingust ka vastuse. Sisuliselt ongi teema selles, et tegu vana autoga. Võimalikud tehnilised probleemid, mis võivad tekkida seadistuse käigus ning vana auto ebamugav ja ajamahukas seadistamine võivad potensiaalselt hinna teha kliendile liiga kalliks.

Ehk on kellegile sellest infost kasu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.09.21 08:59 Tsiteeri


Arvestades seda, et alguses tuleb teha rõhulekketest, midagi on raudselt pekkis ja vajab vahetamist ning seejärel boosti tõstes hakkab vahele jätma, sest tuleb kõik süütepoolid ja küünlad vahetada ning lisaks on kütusepump originaal ja küttesurve kukub ära, siis läheb kogu see tuuning suure tõenäosusega koos remondi, varuosade ja diagnostikaga maksma vähemalt 1200 EUR.
Kuna see on mingisugune 30-50% sellise auto hinnast, siis ongi mõistlikum kohe ära öelda.

Ma olen kindel, et mingi suvaline koht kirjutab sinna ajusse midagi 100-200 euro eest, aga kuna ES-l on oluline tulemus, mitte see, et linnuke "chipitud" saaks kirja, siis on selline lähenemine mõttetu, aga normaalset lähenemist üldiselt nii vanadel autodel ei ole keegi nõus kinni maksma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 10.09.21 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Arvestades seda, et alguses tuleb teha rõhulekketest, midagi on raudselt pekkis ja vajab vahetamist ning seejärel boosti tõstes hakkab vahele jätma, sest tuleb kõik süütepoolid ja küünlad vahetada ning lisaks on kütusepump originaal ja küttesurve kukub ära, siis läheb kogu see tuuning suure tõenäosusega koos remondi, varuosade ja diagnostikaga maksma vähemalt 1200 EUR.
Kuna see on mingisugune 30-50% sellise auto hinnast, siis ongi mõistlikum kohe ära öelda.

Ma olen kindel, et mingi suvaline koht kirjutab sinna ajusse midagi 100-200 euro eest, aga kuna ES-l on oluline tulemus, mitte see, et linnuke "chipitud" saaks kirja, siis on selline lähenemine mõttetu, aga normaalset lähenemist üldiselt nii vanadel autodel ei ole keegi nõus kinni maksma.


Eelduseks on alati tehniliselt korralik auto. Lekketesti saan vajadusel teha enne ära, et välistada lisa ajakulu seal juppide vahetamisele vms. Küünlad on samuti väike kulu, mida ennetavalt ära vahetada, kuna see nagunii kipub regulaarse hoolduse mõistes kuidagi halli alasse jääma ja vahetatakse pigem siis, kui läbi. Süütepoolid ja pump, miks ka mitte, aga ilmselt siinkohal võime juba natuke spekuleerida ka, sest päris kõigil nendel autodel ma eeldan, et neid vigu ei avaldu ja pigem sa tõid näiteks sellise mustema stsenaariumi. :)

Mina lõpp tarbijana, olles pigem selline klient kes üritab asju mõista, arvaks, et sellisel juhul peaks olema ka kodulehel mingi teavitus ettevõtetel, et alates siis x aastast autosid pigem ei võeta töösse, nendel ja nendel põhjustel. Hetkel ma saan kohese tagasisidena vastuseks, et need vanad autod on kõik risud ja püsti vigu täis, mis ilmselt enamuses ka nii on. Aga teoreetiliselt on ju alati alles see võimalus, et kui keegi oma päriselt tehniliselt heas korras autoga soovib tulla, siis mida selline klient saab omalt poolt ennetavalt ära teha, et teenuse pakkuja võiks kaaluda ikkagi variandina see auto töösse võtta?

Mainin ära ka, et ma päris vaidlusesse ei soovi langeda ja kindlasti ma ei kahtle su jutus, ma lihtsalt üritan leida lahendust, sest ma tõesti ei osanud ette näha, et see asi nii vaevaliseks võib osutuda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.09.21 13:51 Tsiteeri


Ma lihtsalt ütlen kogemuse baasil kuidas on. Kindlasti ei ole see "kõige mustem stsenaarium". Kõige mustem on kui lisaks eeltoodule on autot veel mingite X osadega remonditud nii, et õhulugeja näitab aiateibaid ja turbo wastegate on täiesti mööda reguleeritud.
Jah, mõned erandid on, aga lihtsam on need kõik minema saata. Kui auto omanik oleks nõus iga n.ö. katkestuse puhul hinnale liitma esialgse hinna, siis oleks kõik korras.
S.t. kui lubad näiteks 400 EUR ja millegi pärast ei saa lõpuni teha, siis on 800 EUR, kui veel kord ei saa lõpuni teha on 1200 EUR jne. Sest ajakulu poolt on see reaalselt nii. Aga keegi pole nõus nii maksma.

Firma eesmärk on ikkagi kasumit teenida, mitte mingit heategevust harrastada ja kui risk on väga suur, et saadav tasu on väiksem, kui oma kulud, siis ei hakkagi keegi midagi tegema.
Seda eriti, kui 2 nädalat järjekord ukse taga autosid, millega suure tõenäosusega ei ole probleeme.

Ehk siis kokkuvõttes ongi tulemus see, et parem on osasid töid mitte võtta, kui absoluutselt kõik vastu võtta ja siis mingisugust kräppi kokku keerata. Maine koha pealt kindlasti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 10.09.21 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma lihtsalt ütlen kogemuse baasil kuidas on. Kindlasti ei ole see "kõige mustem stsenaarium". Kõige mustem on kui lisaks eeltoodule on autot veel mingite X osadega remonditud nii, et õhulugeja näitab aiateibaid ja turbo wastegate on täiesti mööda reguleeritud.
Jah, mõned erandid on, aga lihtsam on need kõik minema saata. Kui auto omanik oleks nõus iga n.ö. katkestuse puhul hinnale liitma esialgse hinna, siis oleks kõik korras.
S.t. kui lubad näiteks 400 EUR ja millegi pärast ei saa lõpuni teha, siis on 800 EUR, kui veel kord ei saa lõpuni teha on 1200 EUR jne. Sest ajakulu poolt on see reaalselt nii. Aga keegi pole nõus nii maksma.

Firma eesmärk on ikkagi kasumit teenida, mitte mingit heategevust harrastada ja kui risk on väga suur, et saadav tasu on väiksem, kui oma kulud, siis ei hakkagi keegi midagi tegema.
Seda eriti, kui 2 nädalat järjekord ukse taga autosid, millega suure tõenäosusega ei ole probleeme.

Ehk siis kokkuvõttes ongi tulemus see, et parem on osasid töid mitte võtta, kui absoluutselt kõik vastu võtta ja siis mingisugust kräppi kokku keerata. Maine koha pealt kindlasti.


Täitsa loogiline jutt. Ma potensiaalse kliendi seisukohast andsin konstruktiivset tagasiside lihtsalt. Informatiivne koduleht vähendab ka oluliselt neid tüütud päringuid töödele, mida pigem ei tehta. Ettevõtluse eesmärk ju pole uhkeldada päringute arvuga vaid sellega palju õhtuks peale tulede kustu panekut kotti alles jääb.

ESRacinguga igatahes leidsime juba mingi ühise keele. Pean mõned asjad enda jaoks selgeks lihtsalt mõtlema. Tänud PRJ asjaliku ja kiire arutluse eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]