Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Q7 EGR-süsteemi viga. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1346)
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.08.21 09:31 Tsiteeri
Audi Q7 EGR-süsteemi viga.



Tere.

Kas keegi oskab arvata veakoodi põhjal,et mis võiks viga olla või mida peaks kontrollima?
Autoks on 2012 Q7 4,2 Tdi CCFC mootoriga.
EGR-klapp sai uus pandud,aga viga ikka ilmutab ennast mõne korra nädalas.
Kõik testid ja adaptsioonid tehtud,nende tegemisel kõik korras ja vigu sisse ei löö.
13684-EGR System Bank 2
P049B 00 (101) - Insufficient Flow
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Engine RPM: 1221.50 /min
Normed load value: 0,0%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 31.08.21 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: msso
Tere.

Kas keegi oskab arvata veakoodi põhjal,et mis võiks viga olla või mida peaks kontrollima?
Autoks on 2012 Q7 4,2 Tdi CCFC mootoriga.
EGR-klapp sai uus pandud,aga viga ikka ilmutab ennast mõne korra nädalas.
Kõik testid ja adaptsioonid tehtud,nende tegemisel kõik korras ja vigu sisse ei löö.
13684-EGR System Bank 2
P049B 00 (101) - Insufficient Flow
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Engine RPM: 1221.50 /min
Normed load value: 0,0%


Tere, kontrolli kanaleid sisselaske sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.08.21 23:15 Tsiteeri


Teema pealkiri on eksitav.
See ei ole EGR klapi viga. Mitte kunagi pole mõtet selle vea peale EGR klappi vahetada.
Sellepärast soovitan alustada päevast diagnostikast, mitte ehku peale juppide vahetamisest.

Problem võib olla rõhulekkes, õhulugejas või ummistunud egr-i jahutis.
Kui raha liiga palju siis võib kohe uue õhulugeja, sisselaske ja egr-i jahuti osta, aga ma pigem soovitan auto kellegi kätte viia, kes mootori tööst midagi jagab - see tuleb palju odavam kui huupi asju vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.09.21 12:30 Tsiteeri


Sai proovitud maantee peal ja madalate pööretega on viga andva poole peal õhulugeja näit 10-20% väiksem ning selle poole turbo pöörded samuti kuskil 200-400rpm väiksemad kui teisel poolel,samas jälle EGR-rõhuandurite näidud suht võrdsed olenemata kiirusest ja pööretest.
Kõrgemate pööretega probleemse mootoripoole õhulugeja näit oli umbes 5-10% madalam,aga turbo pöörded pea võrdsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.09.21 07:13 Tsiteeri


Nüüd siis auto korras ja viga oli sisselaskekollektoris,kus asuvad eraldi 4 väikest õhukanalit,mis olid osaliselt umbes.
Tänan kaasa mõtlemast ja soovitusi jagamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.3% - SQL: 46.7%]