ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 26.08.21 18:42
|
|
|
Audi B6 A4 1,8t Avant Quattro - 2003 - ragnara
Tervitused!
Siin mõni aeg tagasi tekkis vajadus teise auto järele ning sai isuga seda sobivat taga otsitud. Küll ma vaatasin b5 kerel a4, siis juba b8 kerel a4 ja
s4, kuidagi leidsin ennast a6 c6 vaatamas, vahepeal eksisin ära a6 c5 allroadide juurde ja loomulikult kõik muud vahepealsed. Ma pole kunagi b6 kere
fänn olnud, alati pigem b5 või siis juba b8, kuid miskipärast see soetatud b6 mulle meeldis ja iga päevaga aina rohkem südamelähedaseks saanud. Hetk
enne seda olin juba c6 kerel 3.0tfsi-d ostma minemas, kuniks miski mõistuse hääl või kurat teab, mis pähe lõi. Ühesõnaga, muutus hirmsaks see võimalik
hoolduse kulu. Vähe sellest, mulle tegelikult c6 kere ka ei ole kunagi meeldinud aga nagu ikka, me suudame ennast jube hästi veenda ,et miski on
parem, kui ta tegelikult on.
Igatahes a4 b6 1.8tq ma lõpuks ära valisin. Tulnud ta Itaaliast, mis on isenesest hea, sest kere on super heas korras. Mõistagi on värvi saanud siit
sealt aga suuri kõkse pole olnud, sai kogu auto värvikihi mõõtjaga üle käidud. Ma ütleks ka üleüldiselt, et hästi säilinud isend nii seest, kui
väljast. Lisadest vast ainus edev asi on elektriga istmed aga needki ilma soojenduseta, tänada võib Itaalia kliimat.
Mootoriks on BEX ja 140kw. Värv on miski hall metallik.
Plaanidest ma väga ei jahuks kuna plaanid alati muutuvad. Hetkel käin kogu tehnika üle, et see pool oleks vinks vonks ja siis hakkab vaatama mõtlema,
kas käpib rohkem või läheb ükshetk uuema ja uhkema peale.
26.08.21 ls202471:
Mootoriõli
Õlifilter
Salongifilter
Õhufilter
Õlikorgi tihend
Roolivõimu õli
Jahutusvedelik
07.09.21 ls203174:
Mootoripadjad
Käigukasti padi
Piduriklotsid ees ja taga
Pidurikettad ees ja taga
Pidurivoolikud ees ja taga
E.P. piduri kolb
Piduri õli
Käigukasti õli
Tagasilla õli
Piduriõli
08.09.21 ls203234:
Toonklaas
20.09.21 ls203322:
Esiamortide läbilöögipuksid
Esiamortide tugilaagrid
29.09.21 ls203322:
Uus kütusepump
01.12.21 ls206518:
Hammasrihma komplekt
Soonrihm
Paisupaak
KKK tihendi komplekt
Süüteküünlad
Ketipinguti tihendi komplekt
Karterituulutusklapp
Ventilaatori relee
Õhulugeja
Generaatori remont
Jahutusvedelik
03.03.22 ls211006:
Mootoriõli (välp:8535km)
Õlifilter
Õhufilter
Salongifilter
Kütusefilter
Stabika kondid
Parem alumine esimene ja tagumine hoob
Planeeritud tööd:
Püsikiirusehoidja
Tagumiste tulede õrn toon
Luugi piduritule klaas uus
Chip
Väljalaske mingit sorti modifitseerimine, pole veel ideid
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 26.08.21 19:36
|
|
|
See tehniline kontroll võib sul "pasxxa" ka visata ära usalda. Mul on reval, veho ja tehniline teeninduse mehed läbi 15 mil ma seda autot pidasid
ajasid pläma, et oi mootoripadi läheb, tagumised rattalaagrid on minemas ja aasta varem vahetatud lemförderi rooliots juba jne jne. Mitte midagi
sarnast - kõik kestis kuni müügini ja kestab tõenäoliselt edasi. Ega sa ei ostnud ju nii vana autot selleks, et sinna 50% remondiks sisse laduda. Ja
poogen see värvi paksus, selle moto puhul on nt palju tähtsam, et turbo ei lekiks ja loksuks, st et õlivälbad ja on olnud normaalsed. Selle läbisõidu
juures, kui pole keritud, peaks need puksid ja padjad töötama ideaalselt.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 26.08.21 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
See tehniline kontroll võib sul "pasxxa" ka visata ära usalda. Mul on reval, veho ja tehniline teeninduse mehed läbi 15 mil ma seda autot pidasid
ajasid pläma, et oi mootoripadi läheb, tagumised rattalaagrid on minemas ja aasta varem vahetatud lemförderi rooliots juba jne jne. Mitte midagi
sarnast - kõik kestis kuni müügini ja kestab tõenäoliselt edasi. Ega sa ei ostnud ju nii vana autot selleks, et sinna 50% remondiks sisse laduda. Ja
poogen see värvi paksus, selle moto puhul on nt palju tähtsam, et turbo ei lekiks ja loksuks, st et õlivälbad ja on olnud normaalsed. Selle läbisõidu
juures, kui pole keritud, peaks need puksid ja padjad töötama ideaalselt. |
Ma käisin usaldusväärses kohas kontrollis. Läbi on tegelikult reaalselt 1 mootoripadi, teisel vedelik väljas. Kastipadi annab lihtsalt pisut liialt
liikuma. Pean õigeks üle käija mootori padjad koos. See, et need läbi on annab aimu toas käigukang, kui see seal tahab oma elu elada kiirendustel ja
gaasiga mängides. Eks see ls on selline asi, et ma väga ei pööra tähelepanu, tore on, et nr väike aga väga ebatõenäoline, et see õige on. Minu sisend
neile oli tegelikkuses mõne vea võrra rikkam aga need tunnistati terveteks siiski.
See turbo ei maksa täna enam suurt midagi, võrreldes roostes kere taastamisega. Õnneks tundub, et sellel masinal on ka turbo vahetatud, kuna näeb jube
värske välja.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 07.09.21 15:08
|
|
|
07.09.21 ls203174:
Mootoripadjad
Käigukasti padi
Piduriklotsid ees ja taga
Pidurikettad ees ja taga
Pidurivoolikud ees ja taga
E.P. piduri kolb
Piduri õli
Käigukasti õli
Tagasilla õli
Piduriõli
Käiguosa mõnusalt tummine jälle ning nüüd saab rahus magada, et kõik vahetamata ja väidetavalt vahetatud vedelikud on päriselt ka vahetatud.
Rõhuleke vist on siiski ainult ettekujutus. Saavutab seal 0.8bar ja hoiab olenevalt siis käigust 0.6-0.7bar. 0-100 8.2sekundit, 1 korra sai proovitud
ja number on tehase numbriga sama. Tahan lasta nagunii uue softi peale panna ja juhul, kui ongi mingi pisike leke siis tuleb ta peale uut softi ka
kohe välja.
Seoses chipiga. Oskab/julgeb keegi anda ideid väljalaske osas. Mis sellega võiks ette võtta, et saada natuke rohkem iseloomu sealt heli poolest välja
ja samas ka voolavust parandada, sealjuures säilitada legaalsus, kui see on üldse saavutatav. Täis otseläbi kisakõri ei meeldi kohe mitte. Olen mõnes
videos täitsa mõnusaid hääli näinud neid 1.8t tegemas.
Selline nägi välja üks mootoripadi:
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 08.09.21 17:05
|
|
|
Täna sai lastud panna toonklaas taha, 15% tumedus. Tagumised tuled lähevad ka järgmiseks õrna tooni alla, enne vaja keskmine pidurituli uus osta, sest
klaas on üsna inetu.
Keegi julgeb soovitada kohta, kust musta värvi audi logo osta?
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 20.09.21 18:04
|
|
|
20.09.21 ls203322:
Esiamortide läbilöögipuksid
Esiamortide tugilaagrid
Sild hetkel kena vaikne nüüd. Puht ehku peale sai need tugilaagrid vahetatud ja seekord läks õnneks.
Järgmiseks saab auto pisikese värvitöö, ainus roostetäpp, mis on katuse servas (kivitäke) läheb likvideerimisele. Alumist ringi hetkel ei värvi, läheb
pigem kevadel selle tööga edasi, ehk õnnestub talve jooksul ka korralik S4 või S-line stange leida.
Põhjakaitse tuleks ka talveks osta uus.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.09.21 18:32
|
|
|
Kui minu Diisel S Audil oleks sellised padjad keeraks esimese stardiga mootori kapoti alt välja.
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 28.09.21 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Kui minu Diisel S Audil oleks sellised padjad keeraks esimese stardiga mootori kapoti alt välja. |
Ega seal sees polnud väga mõnus istuda küll, kui kiirendasid ja käiku vahetasid, retsilt ikka liikus see kang.
Mis bensupumpa daamid ja härrad soovitaksite, kui piiluks natuke tulevikku ja jätaks võimaluse võimalikule võimsuse kasvule suurusjärgus 350hp?
Edit:
29.09.21 ls203322:
Uus kütusepump
Võibolla kujutan endale ette aga auto käitumine on justkui tuntavalt erksam peale pumba vahetust. Vahetasin, kuna suri lihtsalt keset sõitu välja ja
läinud see pump oligi.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 04.11.21 16:08
|
|
|
Mõned päevad tagasi sai ülevaatusel käidud. Üsna igav käik selles suhtes, et midagi vahetada ei saa. Tuled näitasid natuke liiga ülesse, kruttis paika
ja rohkem kommentaare ei tulnud.
Sellegi poolest tahaks rihmad ära vahetada ja külm käivitusel on mingi imelik metalne plärin. Ei saagi hästi aru, mis see olla võiks, julgeks
välistada keti, kuna see heli ei ole kuidagi loogilise kõlaga. Eks targad saavad kuulata ja otsida.
Lisaks sellele, enne talve vaja katusel olev pisike roostetäpp ära kaotada, muidu on kevadel tuulutusava seal asemel.
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 01.12.21 16:09
|
|
|
Natuke jälle vanakest turgutatud. Ilmselt õhulugeja mõnda aega trikke teinud ja sellest ka see jõupuuduse tunne olnud. Igatahes hetkel tundub hoopis
teine tera see asi. Mootor seest kena ja tundub, et on saanud korrapärast hooldust ilusti.
01.12.21 ls206518:
Hammasrihma komplekt
Soonrihm
Paisupaak
KKK tihendi komplekt
Süüteküünlad
Ketipinguti tihendi komplekt
Karterituulutusklapp
Ventilaatori relee
Õhulugeja
Generaatori remont
Jahutusvedelik
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 07.11.22 06:59
|
|
|
MÜÜDUD!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 09.11.22 13:06
|
|
|
Mis pealkiri oli vaja ära solkida?
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 10.11.22 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mis pealkiri oli vaja ära solkida? |
Vabandust kõrgeausus, läksin natuke hoogu.
|
|
|