Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B7 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2452)
Juku25tds
huviline



Registreerunud 25.08.21
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.21 16:45 Tsiteeri
A4 B7



Keegi antud isendist oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3555289


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 25.08.21 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Juku25tds
Keegi antud isendist oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3555289


Üks täiesti erinev ratas müügipiltidel auto all näitab justkui seda, et ei suudeta leida isegi nii väikest summat, et katkine ratas korda teha või samasuguse tervega asendada. Kas siis üldse autot on suudetud hooldada ja remontida, et see heas korras oleks? Selline (faxetaxi) kleepsutuuning ka just usaldust ei tõsta. Mine vaata ise üle, oma silm on kuningas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 25.08.21 19:00 Tsiteeri


Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.08.21 03:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.


Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto hinna veel sinna.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 26.08.21 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti.

Sisemisest paketist tunduvad puudu vaid S-line kirjadega istmed, mis võivad olla vahetatud, kuna toon justkui ei lähe ka uksepolstritega kokku (muu nagu oleks olemas: must lagi, perforeeritud S-line logoga rool, harjatud liistud, lävepaku katted jms).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 28.08.21 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.


Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto hinna veel sinna.

Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks muudab.

Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on, ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.

Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril või ilma turbota töötav 3.0TDI.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rainerros
huviline



Registreerunud 29.12.08
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI quattro

postitati 28.08.21 14:05 Tsiteeri


Päris kaua müügis olnud. Ju on tal midagi viga siiski ma pakun, et keegi ei ole teda siiani ära ostnud. Varustus ja hind muidu hea, kui jutt tõele vastab muidugi.
Ise olin ~3 nädalat tagasi uue Audi otsinguil ning ma arvan, et pea terve nädal helistasin iga päev tollele müüjale ja tahtsin vaatama minna, kuid igapäev oli uus vabandus ning see mul ostmata jäigi. Proovi ehk sul läheb paremini ning saad ka oma silmaga auto üle vaadatud! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.08.21 14:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks muudab.

Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on, ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.

Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril või ilma turbota töötav 3.0TDI.


Teistele on seda soovitust lihtne jagada, et osta teadmisega, et jääd miinusesse ja pead varuosadeks tõmbama, aga ise ei suutnud leppida mõttega, et parempoolse rooliga euroopa auto saatus eestis ongi ainult varuosadoonor ja vanaraud. :D

Nii hull see seis nüüd ka ei ole tegelikult. Vastavalt eelarvele tuleb siis valida võibolla mudel või kaks vanem või kehvema varustusega, aga paremas korras auto, mitte aastaarvult kõige uuem ja kõige odavam müügis olev isend.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.08.21 16:36 Tsiteeri


Tavaliselt on asi nii, et just niipalju raha on ja remondiks ei jää midagi. Ja selles valguses kindlasti sellist osta ei tasu.
"Väiduka lõpuni" auto võiks maksta 500 eur. kui ülevaatus kehtib. Tegelt on suure osa kolmeste B7-C6-D3 tegelik turuväärtus nullilähedane arvestades sinna minevaid summasid. Romula ei maksa just palju ja ise varuosadeks müümine eeldab ikkagi mingeid teadmisi ja vahendeid. See pole ziguli, mille sai teepeal küljele keerata..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]