Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ZF-5HP-19 kasti mured (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2201)
LempsPC
huviline



Registreerunud 04.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.21 08:01 Tsiteeri
ZF-5HP-19 kasti mured



Hei audihuvilised
Hankisin kokkuostuhinnaga mittesõitva A8 D2 pre fl 2.5tDi quattro.
Autol ainsaks olulisels veaks asjaolu, et praeguse kastiga ei sõida ei edasi ega tagasi.
Viga tekkis järsku ja lambist, enne seda on atm. kast alati töötanud sujuvalt ja igasuguste probleemideta.

Hakisin selle auto plaaniga kast ise korda teha, sest selle kasti remont läheks maksma kordades rohkem, kui auto ise.
Lisaks huvitabki atm. kastide hingeelu ning selle kastiga hea õppida nende lahtivõtmist ja remonti. Üldtöid autode juures olen varem trinud.

Praegu sümptomid:
mootor käib probleemideta
Kui panna park, siis hoiab autot kinni
N peal läheb neutraali vagu vaja
D R ja muud re˛iimid ei tee mitte kui midagi liikumise osas, ka tõstuki peal ükski ratas ei käi ringi
Armatuuris kõik käigukangi asendid ilusti näha.
VCDS ei näita ühtki veakoodi
VCDS'iga vaadates transmission input speed on kogu aeg 0, kui mootor käib. Kui anda pöördeid D peal, siis input speed ikka 0.

Kastis õlitase normis. Vahetasime õli ka ära ning vahetasime filtri. Vana õli oli kergelt määrdunud, kuid mingeid metalli ega muid tükke selles ei täheldanud.
Kui mootor käib, siis mingisugust õlitsirkulatsiooni kasti ja sealt tulevate jahutustorude sees ei toimu.
Endal garaa˛ tõstuki ja vahenditega olemas kasti maha ja laiali võtmiseks.
Mida edasi uurida ?
Kust leida ZF-kastide service manuaali koos täieliku juhendiga nende lahtivõtmiseks ja kokku panemiseks koos torque spceccidega?

Igasugune muu info sellise probleemi puhul ka teterulnud.
Kui leian vea ülesse, siis võin ka siia vabalt postitada, milles täpne probleem oli, kuidas leidsime ja kuidas parandasime, et teistel ka hiljem juhend olemas.

Üldiselt guugeldades ei ole leidnud, et kellelgi oleks sarnane probleem olnud käigukastiga varem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 23.08.21 08:54 Tsiteeri


https://at-manuals.com/manuals/zf-5hp19/


Võiks justkui olla.

https://at-manuals.com/wp-content/uploads/2016/manuals/Repair%205HP19FLA%20manual.pdf




Tsitaat:
Algselt postitas: LempsPC
Hei audihuvilised
Hankisin kokkuostuhinnaga mittesõitva A8 D2 pre fl 2.5tDi quattro.
Autol ainsaks olulisels veaks asjaolu, et praeguse kastiga ei sõida ei edasi ega tagasi.
Viga tekkis järsku ja lambist, enne seda on atm. kast alati töötanud sujuvalt ja igasuguste probleemideta.

Hakisin selle auto plaaniga kast ise korda teha, sest selle kasti remont läheks maksma kordades rohkem, kui auto ise.
Lisaks huvitabki atm. kastide hingeelu ning selle kastiga hea õppida nende lahtivõtmist ja remonti. Üldtöid autode juures olen varem trinud.

Praegu sümptomid:
mootor käib probleemideta
Kui panna park, siis hoiab autot kinni
N peal läheb neutraali vagu vaja
D R ja muud re˛iimid ei tee mitte kui midagi liikumise osas, ka tõstuki peal ükski ratas ei käi ringi
Armatuuris kõik käigukangi asendid ilusti näha.
VCDS ei näita ühtki veakoodi
VCDS'iga vaadates transmission input speed on kogu aeg 0, kui mootor käib. Kui anda pöördeid D peal, siis input speed ikka 0.

Kastis õlitase normis. Vahetasime õli ka ära ning vahetasime filtri. Vana õli oli kergelt määrdunud, kuid mingeid metalli ega muid tükke selles ei täheldanud.
Kui mootor käib, siis mingisugust õlitsirkulatsiooni kasti ja sealt tulevate jahutustorude sees ei toimu.
Endal garaa˛ tõstuki ja vahenditega olemas kasti maha ja laiali võtmiseks.
Mida edasi uurida ?
Kust leida ZF-kastide service manuaali koos täieliku juhendiga nende lahtivõtmiseks ja kokku panemiseks koos torque spceccidega?

Igasugune muu info sellise probleemi puhul ka teterulnud.
Kui leian vea ülesse, siis võin ka siia vabalt postitada, milles täpne probleem oli, kuidas leidsime ja kuidas parandasime, et teistel ka hiljem juhend olemas.

Üldiselt guugeldades ei ole leidnud, et kellelgi oleks sarnane probleem olnud käigukastiga varem.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 23.08.21 09:14 Tsiteeri


Sisendvõll puruks?
Konverter pekkis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.08.21 18:21 Tsiteeri


Õlipumba vedu peaks olema otse turbiini korpuselt, seega õlirõhk võiks olemas olla kui turbiin ringi käib ja õlipump terve. Või siis kaob rõhk ikkagi ära mingite sisemiste riketega, pole spetsialist sellel alal. Park asend peaks olema puhtalt mehaaniline trossiga, selle toimimine ei näita midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.08.21 03:41 Tsiteeri


Korras sõitev kast alla ja tuld. Sellel pole isegi cp-d. See remont ei tasu ära üheski mõttes sellisel, aeg, osad, õlid jne. Kui enne pole teinud tuleb kindlasti ka kooliraha lisaks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
LempsPC
huviline



Registreerunud 04.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.21 21:11 Tsiteeri


Võtsime õhtul automaatkasti maha.
Panime kasti laua peale ning leidsime, et õlipumba kõrvad, mis konverteri küljes käivad, olid ära murdunud ning murdunud tükid olid lihtsalt kätte saadavad.
Lisaks oli tükkidelt näha, et need kõrvad olid korralikult ka kulunud. Konverteri poolsed otsad on põhiliselt kulumisjälgedeta.

Hetkel tundub, et probleem oligi pumbas, mis ei saanud ringi käia, ja sellepärast ei toimunudki kastis midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
LempsPC
huviline



Registreerunud 04.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.21 12:04 Tsiteeri


Pea 2 kuud varsti möödas postituse püstitamisest.
Kastil oligi veaks õlipump, mille kõrvad olid ära murdunud. Kõrvad siis haakuvad turbiini külge ning turbiin ajab otse pumpa ise ringi (selgituseks, kuidas muidu töötab).
Hankisin doonorkasti ja sealt pealt tõstsin pumba ümber.
Ka ülejäänud kast sai lahti võetud ja läbi lahatud: kulunud siduripakke ei märganud,kõik tundus pealtnäha nagu uus.
Panin kokku tagasi manuaali järgi, auto külge tagasi, uus õli ja filter sisse ning sõidab siiani niikui kulda. Kast sõidab ja vahetab käike nagu ette nähtud, mingeid anomaaliaid ei esine.

Tänan kõigile nõuannete eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]