Kõigepealt pead maha võtma A, B ja C piilari katted (ehk maakeeli esiklaasi ja esiukse vahele jääva posti, esimese ja tagumise ukse vahele jääva posti
ning tagaukse ja tagaklaasi vahele jääva posti katted), seejärel laepolstri esi- ja tagaklaasi servas olevad elastsest plastikust liistud. Ei mäleta
täpselt, kuidas 100-l oli, aga minu mäletamist mööda pead ka uksetihendite ülemised servad lahti tõmbama, kuna polster on servapidi nende all kinni.
Katuseluuk tuleb ka tõenäoliselt laiali lammutada, sest katuseluugi ümbert on polstri raam mehhanismi all kinni. Piilarikatete eemaldamisel pead
kasutama lihtsalt jõudu ja tõmbama, aga ole samas ettevaatlik, kuna Audi salongi plastikdetailid kipuvad suht lihtsalt purunema, eelkõige nende taga
olevad kinnitusnagad-tüüblid. Aknaservades olevad plastikliistud tulevad samuti lihtsalt tõmmates ära.
Iseenesest on kogu protseduur võrdlemisi lihtne, tuleb vaid aega ja kannatust varuda. Vast kõige keerulisemaks osutub laepolstri autost väljasaamine,
kui seda vaja peaks olema teha.
Jõudu ja pealehakkamist, toime tuled selle kõigega kindlasti ise
|
|