Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4 B5 konditsioneeri kompressor (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1217)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 20.06.21 13:41 Tsiteeri
S4 B5 konditsioneeri kompressor



Tere

Autoks 2001a S4 B5, endal veidi juhe koos kliima töötamisest/mittetöötamisest.

Probleem järgnev- kliimapump rakendub aga gaasi ringi ei aja aeg-ajalt.

Mootori pöörded tõusevad, ees ventikad rakenduvad, sidur haagib kinni aga külma ei puhu.
Kui ajada mootor pöördesse ja kliimapump pöörete langemisel (u 3k rpm kanti) sisse lülitada, siis puhub külma väga hästi (u 4c ventika avast, välistemp 28c). Seda kuniks järgmise taaskäivituseni, kus tuleb jebida et pump jälle gaasi ringi ajaks.

Süsteem täidetud nädal tagasi, algusest saati selline kamm olnud. Kompressorit olen vahetanud, käitub samamoodi.

On ehk kellegil mingeid ideid kust viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 20.06.21 16:17 Tsiteeri


Torustiku sees olev filter on vahetatud?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Peldikud.

postitati 20.06.21 21:02 Tsiteeri


Üks asi on jah sõelfilter, mida eelnev postitaja mainis, olete reaalselt ka kellad küljes uurinud mida masin teeb, palju madalsurve ja kõrgsurve on ?
Üks suur asi mida segi aetakse paljude asjadega samuti, torustiku rõhk ei ole võrdeline gaasiga mis seal sees on, vahest paned aparaadi taha, vaatad, et rõhku on aga gaas leebet pannud.

Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 21.06.21 16:51 Tsiteeri


Vahetasin täna selle filtri ära ja uuesti gaas sisse. See oli ikka metsikult sodi täis. Tänud suunamast.
Hetkeseisuga rakendub igast asendist igalt pöördelt. Üks viga oli veel maxxecu confis ka, RPM signaal on sellel autol 12V mitte 5V.
Kliimaplokk nägi enne pöördeid 300-3000rpm, kuigi reaalselt oli 950rpm. See põhjustas tühikäigul siduri plõksimist.

Nüüd aga põnevam probleem, peale 10min külma puhumist tuleb kärsahaisu restidest, pump välja lülitada siis kaob kärsahais ära. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Peldikud.

postitati 23.06.21 07:55 Tsiteeri


Pump koguaeg töödata ei tohiks, pump hoiab madalsurvet ca 2 bari kanti, kõrget olenevalt temperatuurist 13-25 vahemikku, ventilaator PEAB ees rakenduma, muidu paneb kõrgsurve lakke, Evaporaaturi temperatuur võiks ideaaltingimustes olla +1 - +3 vahemikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 28.06.21 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silverpm
Pump koguaeg töödata ei tohiks, pump hoiab madalsurvet ca 2 bari kanti, kõrget olenevalt temperatuurist 13-25 vahemikku, ventilaator PEAB ees rakenduma, muidu paneb kõrgsurve lakke, Evaporaaturi temperatuur võiks ideaaltingimustes olla +1 - +3 vahemikku.


Pump uhab kogu aeg, survete kohta ei oska öelda, pole endal kellasid käepärast. Ventilaatorid ees töötavad ilusti. VCDSiga sisemise kliimaradika temp on ~5c kanti.
Kärsakas tuleks nagu kindalaeka tagant, peab veel otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 03.07.21 14:45 Tsiteeri


Probleem lahendatud, nimelt see 10min külmapuhumist tähendas seda, et soovitud temp saavutati ja soojaklapp avanes kus taga oli suures koguses kärsanud tolmu. 10min kõige kuumema peale puhuma ja nüüd saab ilusti 21c peal hoida ilma et kärsahaisu tuleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]