Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S8 D4 prefacelift, kuidagi liiga suure võimsusnäitajaga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2134)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.21 14:56 Tsiteeri
S8 D4 prefacelift, kuidagi liiga suure võimsusnäitajaga



Hei,

Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835

Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?

Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkendra
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal

Auto: mis iganes kätte juhtub

postitati 05.06.21 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Hei,

Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835

Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?

Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid.
1) Kui oled esimene omanik kes jõudu mõistlikult juurde laob, siis sinu jaoks ei ole vahet ülalpidamise osas ja sõidad nägu naerul. Kui oled omanik number x, siis tuleb arvestada ka sellega, et nii vanale autole ei ole mõtet seada utoopilisi eesmärke, et vahetad ainult õli ja tangid kütust. Lisaks igasugustele sensoritele, anduritele ja veermikudetailidele on ka mootori ning kasti mehaaniline kulumine korrutatud koefitiendiga.
2) Kuulutuses on reg. number 888OAO....dünograafiku pildil 888MTM....See oleks ilmselt parim variant, kui sellele auto oleks MTM'is ehitatud mingi bespoke lahendus (mainstream valmislahendused nii suurt jõudu MTM'l sellele mudelile ei paku), kuid vaevalt, et peale seda oleks venelased (Seven Force) sinna kallale lastud.


MK
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.06.21 15:37 Tsiteeri


Ei ole minu auto. Ei ole minu tuuning ka mitte.
Dünos tõmmati seda race kütusega ja vastava seadistusega. Miili sõitis sa ka sama race kütusega. Oli vist MS109 kui ma ei eksi, tulemus oli väga hea, mis on ka ootuspärane, 4.0-le väga meeldib parem kütus.
Vesi-metanool AEM-i komplekt, failsafe sellel ei ole. Mapswitchi ka ei ole.

Auto ise võiks korralik olla, aga kui sa selle lihtsalt ostad ja stendi paned, siis neid numbreid ta kindlasti ei tee.
Lisaks ei läbi see Eestis ametlikult tehnoülevaatust, katalüsaatorite puudumise tõttu.

Muidu sellise tuuningu hind, kui korralikumat vesi-metanooli süsteemi kasutada ja ka mapswitch teha jne, on ca. 5000-5500 EUR koos km-ga lõppkliendile (Turbo upgrade Stage 1, WMI, Downpiped, paigaldus, seadistus).
Eks igaüks teeb nüüd arvutused ja vaatab, palju 180k sõitnud PFL maksab ja palju tuuning maksab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]