rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.21 14:56
|
|
|
S8 D4 prefacelift, kuidagi liiga suure võimsusnäitajaga
Hei,
Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835
Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu
ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?
Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid.
|
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 05.06.21 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Hei,
Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835
Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu
ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?
Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid. | 1) Kui oled esimene omanik kes jõudu mõistlikult juurde
laob, siis sinu jaoks ei ole vahet ülalpidamise osas ja sõidad nägu naerul. Kui oled omanik number x, siis tuleb arvestada ka sellega, et nii vanale
autole ei ole mõtet seada utoopilisi eesmärke, et vahetad ainult õli ja tangid kütust. Lisaks igasugustele sensoritele, anduritele ja
veermikudetailidele on ka mootori ning kasti mehaaniline kulumine korrutatud koefitiendiga.
2) Kuulutuses on reg. number 888OAO....dünograafiku pildil 888MTM....See oleks ilmselt parim variant, kui sellele auto oleks MTM'is ehitatud mingi
bespoke lahendus (mainstream valmislahendused nii suurt jõudu MTM'l sellele mudelile ei paku), kuid vaevalt, et peale seda oleks venelased (Seven
Force) sinna kallale lastud.
MK
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.06.21 15:37
|
|
|
Ei ole minu auto. Ei ole minu tuuning ka mitte.
Dünos tõmmati seda race kütusega ja vastava seadistusega. Miili sõitis sa ka sama race kütusega. Oli vist MS109 kui ma ei eksi, tulemus oli väga hea,
mis on ka ootuspärane, 4.0-le väga meeldib parem kütus.
Vesi-metanool AEM-i komplekt, failsafe sellel ei ole. Mapswitchi ka ei ole.
Auto ise võiks korralik olla, aga kui sa selle lihtsalt ostad ja stendi paned, siis neid numbreid ta kindlasti ei tee.
Lisaks ei läbi see Eestis ametlikult tehnoülevaatust, katalüsaatorite puudumise tõttu.
Muidu sellise tuuningu hind, kui korralikumat vesi-metanooli süsteemi kasutada ja ka mapswitch teha jne, on ca. 5000-5500 EUR koos km-ga lõppkliendile
(Turbo upgrade Stage 1, WMI, Downpiped, paigaldus, seadistus).
Eks igaüks teeb nüüd arvutused ja vaatab, palju 180k sõitnud PFL maksab ja palju tuuning maksab.
|
|
|
|