Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Need kes soovitavad varuosadeks müüa siis ära seda juttu ka kullaauguna võta. Esiteks vaja kohta/tööriistu/teadmisi kuida mida ära võtta ja hoiustada.
On asju kindlasti mis lähevad kohe ära, ja siis asju mida müüd tükkaega ja hunnik prügi millega pole midagi teha. |
Sekundeerin - kui juppideks tahad müüa, siis peab endal olema võimalus ja huvi seda teha. Mingisugused peamised müügiartiklid lähevad üsna kiirelt
kaubaks (nt. eelpool mainitud D3 A8 puhul stange ja kõik selle kinnitamisega seotu, kapott ja tagutuled, kui korras), aga sealt edasi hakkavad
igasugused endlid ja rihod küsima juppe stiilis "topsihoidja põhjakate" või suvalist liistu/kinnitit/katet kuskilt suvalisest kohast. Peale
põhiliste müügiartiklite mingile edasisele osale juppidele on kuskil ja kunagi ostja olemas ning suur osa veel sealt alles jäänu paistab pigem
"prügiks" saama. Kui sellega tegelemiseks kannatust ja aega on, siis oled hea inimene.
Lühidalt - eelpool kõneleja jutt on küll üldine, aga väga täpne.
Olen oma D3 A8 kuulutust vahelduva eduga Auto24's hoidnud ning ütleksin, et ainus võimalus valuuta vastu vahetada on odavalt ära anda (nagu juba
eelnevalt välja toodi). Marginaalid nüüd päris nii kehvad küll pole, kui siinsed marilynkerrodest residendid ennustasid. Minu auto on nüüdseks
pikemalt üleval olnud 5800€'ga ja kõrgeimad pakkumised on 4500-5000€ vahele jäänud. Iseasi, kas keegi tõesti klots näpus kohale jooksnud oleks.
Peamise võimalusena valuutaks teha pakuks kahte varianti - vahetus või Auto24 oksjon.
Vahetusi ikka pakutakse ja tuleb lihtsalt ära oodata miskit, mis endale imponeerib või rahaliselt mõistlik on. Oksjonil saab loota inimlikule
kadedusele, mis oksjoni puhul lõpphinna teinekord üsna kõrgele võib kergitada.
Kokkuvõtvalt - ükskõik, millise tee valid kulub jõudu ja kannatust marjaks ära.
|
|