Lehekülgi: 1 2 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.21 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Isiklikult ju läksin d2 langist sellesse autosse ja ei kurda üldse, et kitsas oleks. Sõidan ka enamus ajast poisiga 2-kesi ja autos kitsaks ei jää. Ma
algselt vaatasin ka Saksast, aga nad ei tahtnud suhelda ja Poolast tundus mõistlikum kuna hind oli mõni tuhat odavam ja samas sellel masinal oli juba
palju tehtud ka. Ma ise ennem auto ostu vaatasin 2 nädalat videosi antud masinatest ja samas tellisin suht lambist ära kuna polnud kuskil ühtegi
millega sõita. Kui huvi on näpitud masinaga sõitu saada, siis on see
võimalus olemas minu autoga.
|
Eks see on paljuski harjumuse asi ja arvan tegelikult ka, et saaksin hakkama küll.
Tänud pakkumast, jätan selle meelde ja kui peaksin Pärnusse sattuma, siis võtan ühendust.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 19.10.21 09:13
|
|
|
Räägiks vahepeal sellest autost ka siin.
Käisin Pärnus Protuning.ee dynos jõudu mõõtmas. Dyno näitas võrreldes Poolaga 15-20hp ja 80nm vähem.
Järgmisena sai mindud Auto kirurgia kliinikusse ja lastud teha mõningad asjad ära mis olid algselt juba plaanis.
Kasti ja diffri õli.
Küünlad.
Carbon clean (tuli välja, et asi oli päris kehva juba)
Pihustid. (kuna tihendite vahetus ja pesu oleks sama kallid olnud)
Mootori õli ja filter.
Lisaks sain ka õige mootorikatte mida lasin natuke värvida, nüüd peab teiste plastidega ka veidi tegelema.
Enne hooldust oli kütusekulu stabiilselt 9,5-10l/100km. Eks nüüd näha kas läheb paremaks ka. Auto liigub edasi ikka tunduvalt paremini ja jõudu nagu
oleks ka juures, aga seda kinnitan täpsemalt juba peale uuesti rullidel käimist.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 01.11.21 06:24
|
|
|
Hetkel peale remonti mingi anomaalia autoga. Nimelt käisin proovimas launche teha ja 3-da ajal lõi sinise välja, natuke aega tossas ja kadus ära. Mõni
päev tagasi proovisin uuesti vähe piinata masinat ja samamoodi mingi aeg hiljem sinine järgi. Hetkel tunne nagu 5w30 ei sobi hetkel sinna. Täna läheb
motuli 5w50 nagu oli mul algselt sees. Kui see nüüd ei aita, siis tuleb karteri tuulutuse kallale minna.
Aga positiivse poole pealt, laupäeval läksin venna juurde, et äkki aitab veidi liistude installiga kuna mul omal pole pin-ide välja võtmis jubinaid.
Sai paigaldatud ambient valgustus millel mitu eri värvi jne.
|
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 01.11.21 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Carbon clean (tuli välja, et asi oli päris kehva juba) |
Oli mingeid sümptomeid ka? Misfire veakoode, külmalt puterdamist vms? Vaatasin, et sul vist 100k kanti läbisõitu.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 01.11.21 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Carbon clean (tuli välja, et asi oli päris kehva juba) |
Oli mingeid sümptomeid ka? Misfire veakoode, külmalt puterdamist vms? Vaatasin, et sul vist 100k kanti läbisõitu. | 100k saab varsti
täis jep. Pigem soojast peast putras veits, veakoode polnud. Endale lihtsalt olin kindla nimekirja ette pannud, mis ära tegema peab selle tfsi puhul.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 16.04.22 13:28
|
|
|
Vahepeal kalla ja talla olnud, aga talvel tekkis mingi kolks esisilda. Vahetasin amordi padjad ära, aga kolks ikka sees, muul uurimisel selgus, et
juhi amort kivikõva, sai uuritud Poolas taastamist ja hind 300euri umbes tk. Mõtlesin tükk aega mida teha sellega ja otsustasin, et magnetic ride mind
ei eruta ja panen coilid alla, kuna pärast see, et teen ühe amordi ära ja pärast läheb järgmine. Sai hakatud igaltpoolt välismaa foorumitest uurima,
et kuidas amordi tule kustu saaks. Hetkel inglismaalt üks mees olemas kes sellega aitaks, aga hetkel leidsin ka Pärnus kellegi, kes selle ilmselt ära
teeb. Hetkel kõrgused veel päris paigas pole, eest tahaks sutsu madalamaks ja tagant kergitamist.
Järgmise asjana vahetab eest õõtsa puksid ära, kuna peale coili paigaldust selgus, et üks teeb ikkagi ka häält mis tekkis viimasel nädalal sisse ja
peale seda ka sillastend.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 20.06.22 16:38
|
|
|
Esisild sai uuenduse kõik, läksid polüuretaan puksid ja auto mõnusalt konkreetne kohe. Lisaks laenati velgi, et auto vähe parem välja näeks. Vahepeal sai pildistamas käidud ja üks väike video jupp peaks ka varsti
valmima. Vahepealne rolling on tehtud veel 19" veljega. 20"-stega peab veel ootama valmimist.
Pilte teeb Thirtythreevisuals
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 21.06.22 08:30
|
|
|
Vot see velg on klassik.
Kas ise nii suure veljega sõita sooviks? Ei.
Kas kas see velg näeb piltidel tuus välja? Jah.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
|
xxm24
huviline
Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.22 10:44
|
|
|
Ei kannatanud vene keelset vaadata
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.09.22 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xxm24
Ei kannatanud vene keelset vaadata |
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 08.09.22 12:15
|
|
|
Seda teksti osa pole palju. Aga eks igaüks otsustab ise.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 08.09.22 13:55
|
|
|
Kannatas vägagi vaadata, väge äge video
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.22 19:12
|
|
|
Vaadata kannatas küll - video on hästi tehtud ning auto näeb väga hea välja, hääl super Vene keele kohta on eelnevad postitajad juba kõik ära öelnud, tõmbas nina krimpsutama küll kahjuks, inglise keel sobiks paremini minu
arvates
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 08.09.22 23:31
|
|
|
Ärge unustage, et see on autofoorum, mitte mõni poliitilise pealkirjaga kollase meedia kommentaarium.
Äge, et selline video on kokku tehtud. Kes vinguda tahab, siis tehke ise ja tehke paremini!
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.22 11:16
|
|
|
Kui juba arvamuste jagamiseks läks...
Ma vaatasin helita ja rohkem häiris see boy-racer cartonfaiber tuuning koos säravate veateadetega armatuuris.
Veljed ja madaldus on aga kenad.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 10.09.22 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Kui juba arvamuste jagamiseks läks...
Ma vaatasin helita ja rohkem häiris see boy-racer cartonfaiber tuuning koos säravate veateadetega armatuuris.
Veljed ja madaldus on aga kenad. | Kui sa teemat lugenud oleks, siis teaksid ka miks see viga on armatuuris. Eestis ilmselt keegi ei
aita mind selle veaga ka. Sellepärast tuleb oodata UK-st vahejuppe, et see viga sealt ära saaks.
S3 polegi mingi vanainimese auto mis peaks väljast originaal olema. Selline racecar mulje mulle meeldib rohkem.
Kellele ei meeldi vene keel, see kerigu edasi. Ise ma ka seda keelt ei mõista, aga ei hakka video tegijale ka ütlema, et ou ära mölise mul seal
videos, et mõnele ei meeldi.
Subtiitritega ka keeruline, kuna pole nii lihtne nagu võiks.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |