Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2247)
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.21 08:37 Tsiteeri
5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)



Tere, autol mõni aeg tagasi lõi siukest veakoodi.

5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)
P0638 00 [175] - Implausible Signal

Akku maha võtmine ja kustutamine aitab aga mõneks ajaks.
Kus see throttle body actuator asub üldse? Nagu sain aru võib olla must.
Kuskil lugesin, et võib gaasipedaal ka jamada. Gaasipedaali andur tõesti näitab 1 ja 2 15% kui ei vajuta isegi ja läheb max 90% välja kickdowniga. Üldine näitab 0-100%
Küsimus targematele milles alustada ? Auto liigub suht ilusti. Paar korda mootori tuli ka ette tulnud aga muidu ok.

Autoks Audi a4 b8 3.0 TDI Automaat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.05.21 09:58 Tsiteeri


Kui sul DPF veel alles on, siis varsti enam ei liigu auto. Kui ei ole, siis on ainus risk, et kui peaks mootor lõhkuma minema, siis seda seisma ei saa.
Kui kapott lahti sellist asja 5 sekundiga ei leia sellel autol, siis vii parem targemate kätte auto. Sa oled tehnikast ikka väga kaugel, rääkimata millegi puhastamisest või defekteerimisest :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.21 10:31 Tsiteeri


Ise vb ei tee aga küsimus ikka kus see asi on.

Pilt ka pandud. Keegi äkki märgib ära.


https://www.upload.ee/thumb/13133488/16207287790882044388802352112719.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 11.05.21 10:37 Tsiteeri


Viimasel ajal tähele pannud et foorum väga vaenulikuks ise nokitsejate kallale läinud. Kui inimene tahab proovida ise siis las teeb, küll vigadest õpib. Kui aga õnnestub siis hästi ju, keegi jälle targem.

Proovisin sulle googeldada teema pealkirja inglise keelseid vastuseid. Vb aitab näiteks see video: https://www.youtube.com/watch?v=yxjcBO4V8Uk


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.21 11:18 Tsiteeri


Tänud sulle reikar. Kõik nüüd selge. Klapp ei liigu üldse kui käsk vcds anda ja käega ei sa liigutada ka üldse. Õhtul võtab sõbraga laiali ja vaatab mis sees toimub kus hammasrattad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.05.21 15:46 Tsiteeri


Ei ole vaenulik, lihtsalt kui inimene ei suuda (ükskõik mis autol ja millisel sisepõlemismootoril) drosselklappi leida (kui see eksisteerib, väga vanadel diislitel ei ole), siis on lood ikka päris kurvad.
Sellisel hetkel tuleks arvuti maha panna ja kaks sammu tagasi astuda :D
Seda sellel põhjusel, et kui isegi sellised baasteadmised on puudu, siis kahtlemata ei ole ka mingeid teadmisi töövõtetest ja ise nokitsemine (oihh, kuhu see polt kukkus? Ah vist katte peale, tühja tollest, paneb uue) võib kaasa tuua mootorivahetuse.

Klapist - kõige lihtsam on osta uus. Muidugi kui kange isu on, siis müüakse ka rem. komplekti neile.
Aga arvestades uue hinda, siis kui enda aega vähegi väärtustada, on see suht mõttetu. Lihtsam uus külge ja millegi tootvamaga tegeleda, kui mingite hammakatega jebida ja lõpuks on mootori mähis lisaks läbi...
Siis on remkomplekti raha läinud + aeg läinud + lõpuks ikka ostad uue. Mina ei riskiks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 11.05.21 17:59 Tsiteeri


No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine lihtsam kui tba ära kruvimine.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 11.05.21 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sellisel hetkel tuleks arvuti maha panna ja kaks sammu tagasi astuda :D



Oota veel natuke:D, varsti tulevad siia ka targad diagnostika posti/ScanHub küsimused.
Ma olen ühte sellist näinud, algul oli naljakas omaniku juttu kuulata, "kahjuks" pidin auto edasi/tagasi saatma.
Aeg maksab rohkem, kui "üks lolli jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata".

PS. Ma ei ole lendur ega hambaarst ja isegi ei ürita sellega tegeleda.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.05.21 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine lihtsam kui tba ära kruvimine.

Ei ole seal midagi vaja esinduses kalibreerida, ilmselt sattus sulle lihtsalt praak või mis tõenäolisem vale mootor üldse... Neid päris palju erinevaid, tuleb VIN koodi järgi orig. kataloogist tootekood vaadata.
Kui potekaga või mootoriga midagi viga on, siis kirjutad need 30 korstnasse ja ostad uue asja ikkagi, sest keegi ei võta lahti tehtud rem komplekti tagasi. Seda tuleb piisavalt sageli ette, alati ei ole hammakate viga.

Selle küljest ära kruvimine ei ole ka teab mis kunst, jah kehva ligipääs on ühele poltidest, aga seal ei ole mitte midagi erilist, kui on õiged töövahendid olemas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 12.05.21 03:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
Viimasel ajal tähele pannud et foorum väga vaenulikuks ise nokitsejate kallale läinud. Kui inimene tahab proovida ise siis las teeb, küll vigadest õpib. Kui aga õnnestub siis hästi ju, keegi jälle targem.

Proovisin sulle googeldada teema pealkirja inglise keelseid vastuseid. Vb aitab näiteks see video: https://www.youtube.com/watch?v=yxjcBO4V8Uk


Asi on selles, et asja tuum ongi oskustes, kogemustes, diagnoositava detaili tundmises, tüüpvigade teadmises autopõhiselt jne. Seda mingi soolika ostuga ja auto taha toppimisega kaasa ei anta ja miks peaks inimene, kes on õppinud aastaid, omab kogemusi jne. seda infot lihtsalt kuhugi jagama? Tänapäeval ongi just see määrav ja aina rohkem hakkab olema. Ma saan iga päev veidraid kõnesid, kuidas sõber mingi koodi kuskilt sai ja nüüd vaja teada, mida edasi teha. Asjad ei käi päris nii ja see pole pahatahtlikkus. Hambaarst ei pane ukse ette tooli ja puuri koos mündimasinaga. Alati võib ju minna olerex-i, saada mingid koodid ja null infot, mida edasi teha. :D Veel hullem on nende järgi hakata asju vahetama...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 12.05.21 04:42 Tsiteeri


TEEMAVÄLINE:
Ja jälle läheb täpselt samadelt inimestelt sama teema lahti :)
Kui see on sinu leib ja ei taha oma teadmisi jagada, siis ei pea seda foorumis tegema. Foorum ongi vabatahtlik entusiastite kogunemise koht. Inimene küsib, siis ei pea kohe teisile vastama, et mine sinu või mõne teise profi juurde. Jäta parem vastamata. Kui küsimus on, et milline töökoda meest saab aidata, siis loogiline... Olen aru saanud et Jann nii mõndagi tegelast aidanud, oma ala proff keda usaldada, aga Viljandisse igaüks ei satu, veel vähem vigase autoga kuskilt Tartust-Tallinnast-vms.

Mõne mehe "aeg maksab rohkem", aga teemaväliseks mitteabistavaks postituseks leitakse küll aeg, mnjh...

Välismaa foorumistes pole kohanud natuke sellist üleolevat käitumist "kas hambaid proovid ka ise endal parandada" stiilis.
------------
Endal oli sarnane viga kunagi, siis ka ei tormanud kohe esimese asjana töökoja poole. Proovisin leida info, millega tegemist, harisin ennast. Mõnikord võib juhtuda, et töökoda annab sulle vaba aja 1 kuu pärast, aga vaja vot selle kuu sees ka autot kasutada. Proovisin ise visuaalselt siis uurida kapoti all, äkki lihtsalt mingi juhe lahti tulnud vms, mis kohe silma hakkab ja ise hakkama saaks.

Kokkuvõttes sain ise targemaks, sain diiselmootori toimimise koha pealt targemaks. Kuna aga garaa˛i ja tööriistu endal pole siis läksin lõpuks töökoja poole ja asi lahenes. Võitsid kõik, nii minu mootorialased teadmised kui ka töökoda sai oma leiva.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.21 05:47 Tsiteeri


Peamine asi, mis puudu on enamus küsijatel, on elementaarne googeldamise ja kirjatükkidesse süvenemise oskus. Ma pole küll mingi diagnostik, aga kõikidele küsimustele tegelikult leiab õigesti küsides maailma avarustest piisavad vastused, et edasi jääb üle ainult täpsustusi uurida. Kuna tänapäeval proovitakse igas valdkonnas nahk üle kõrvade tõmmata, siis tuleb iga asja kohta midagi teada ja osata oma ning teiste tegevust analüüsida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 12.05.21 06:59 Tsiteeri


Siin pigem on jälle teemaks maailmaparandamine, kuid vist põhjusega. Ma muidu olen ka foorumi ja info entusiastide vahel jagamise poolt, aga sorry kui TB asukohta ei leia 5 sekundiga üles või foorumis 1. küsimus selle asukohast algab, siis pole mõtet üldse kapotti avada. Tegelane pole siis ju ka entusiast. Tõsiselt. Hea, et Olerexi koode siia ei pand.
Tänapäeval sõna autohuviline ja DIY on omandanud üldse veidra tähenduse. See, et meeldib autoga sõita, JR kärakad all on ja mudelinimesi tead ei ole päris see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.05.21 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
TEEMAVÄLINE:
Ja jälle läheb täpselt samadelt inimestelt sama teema lahti :)
Kui see on sinu leib ja ei taha oma teadmisi jagada, siis ei pea seda foorumis tegema. Foorum ongi vabatahtlik entusiastite kogunemise koht. Inimene küsib, siis ei pea kohe teisile vastama, et mine sinu või mõne teise profi juurde. Jäta parem vastamata. Kui küsimus on, et milline töökoda meest saab aidata, siis loogiline... Olen aru saanud et Jann nii mõndagi tegelast aidanud, oma ala proff keda usaldada, aga Viljandisse igaüks ei satu, veel vähem vigase autoga kuskilt Tartust-Tallinnast-vms.

Mõne mehe "aeg maksab rohkem", aga teemaväliseks mitteabistavaks postituseks leitakse küll aeg, mnjh...

Välismaa foorumistes pole kohanud natuke sellist üleolevat käitumist "kas hambaid proovid ka ise endal parandada" stiilis.
------------
Endal oli sarnane viga kunagi, siis ka ei tormanud kohe esimese asjana töökoja poole. Proovisin leida info, millega tegemist, harisin ennast. Mõnikord võib juhtuda, et töökoda annab sulle vaba aja 1 kuu pärast, aga vaja vot selle kuu sees ka autot kasutada. Proovisin ise visuaalselt siis uurida kapoti all, äkki lihtsalt mingi juhe lahti tulnud vms, mis kohe silma hakkab ja ise hakkama saaks.

Kokkuvõttes sain ise targemaks, sain diiselmootori toimimise koha pealt targemaks. Kuna aga garaa˛i ja tööriistu endal pole siis läksin lõpuks töökoja poole ja asi lahenes. Võitsid kõik, nii minu mootorialased teadmised kui ka töökoda sai oma leiva.


Oleme ausad, kui sa tuled foorumisse küsima, kus drossel on sisepõlemismootoril, siis on TÄPE ju.
Kui huvi asja vastu on, siis võta mingisugune täiesti algtaseme raamat kätte ja loe läbi (või tänapäeval on popp 10 minutiseid videosid vaadata, olen kindel, et on ka neid).

Kui sa ei tea, kust otsida drosselklappi, siis:
a) Sa ei tea kuidas töötab mootor ka kõige algelisemal tasemel
b) Sa ei tea, kus on mootori (mis on sisult õhupump) sisselase ja väljalase
c) Sa ei tea, miks on need mootorile üldse vajalikud
d) Sul pole halli aimugi sellest, mida drosselklapp üldse teeb

Ning kõige vähem tead sa seda, et kui sa selle drosseli sealt küljest lahti kruvid ja mingi metallist osa sisselaskesse kukub, siis saade endale uue mootori ja turbo osta!
Odavam oleks olnud remonti viia!

Rääkimata üldse õpitud abitusest - miks tullakse foorumisse küsima midagi, mis on 1 Google otsinguga selge?
http://www.oemepc.com/ - siit saab kenasti ka kõiki skeeme vaadata täitsa tasuta...

Autoremont ei ole ka mingisugune minu leib. Ma ei tegele sellega ning mul on sügavalt ükskõik kuhu inimene remonti auto viib. Täpsemalt öeldes ei tegele ma Eesti klientidega juba varsti poolteist aastat.
Mõtle vahel ka oma ajuga natukene, mitte, et kõik on halvad ja kurjad. Ei, meil on lihtsalt kogemused, mida sinul pole. Kui ikka mingi vend küsib, et kus rehvil ventiil on, siis ma ei saada teda rehvivahetuspinki möllama, eks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.21 13:59 Tsiteeri


Klapp vahetud ära. Uus toimib ilusti. Viga kadunud. Ei ole suur auto remontija aga siiamani kõik hooldused teinud ise. Õpingi vaikselt autot tundma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 12.05.21 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
No mul just vastupidine kogemus, et tasub osta need hammasrattad mitte uus tba. Uus tba pierburgi oma ei hakkanud minu autol klappi liigutama. Poes väideti et vaja esinduses kalibreerida siis. Igatahes 30 euro hammakate vahetusega sai asi korda. Kui õiged hammakad tellid on nende vahetamine lihtsam kui tba ära kruvimine.

Ei ole seal midagi vaja esinduses kalibreerida, ilmselt sattus sulle lihtsalt praak või mis tõenäolisem vale mootor üldse... Neid päris palju erinevaid, tuleb VIN koodi järgi orig. kataloogist tootekood vaadata.
Kui potekaga või mootoriga midagi viga on, siis kirjutad need 30 korstnasse ja ostad uue asja ikkagi, sest keegi ei võta lahti tehtud rem komplekti tagasi. Seda tuleb piisavalt sageli ette, alati ei ole hammakate viga.

Selle küljest ära kruvimine ei ole ka teab mis kunst, jah kehva ligipääs on ühele poltidest, aga seal ei ole mitte midagi erilist, kui on õiged töövahendid olemas.


Ei kahtlegi et oled pädev inimene autode alal aga ma ei püüdnudki öelda et minu otsus oli ainuõige. Samas kui kaabliga näed et tba mootor liigutab nagu vaja ja ka süüte välja keerates ajam üritab sulgeda klappi mis ei õnnestu lihtsalt hammasrataste kulumise pärast siis mitu korda odavam minu arust hammakad vahetada. Kogu selle tarkuse mis mind korduvalt aidanud saangi google ja foorumite abil. Kahjuks selles foorumis kiputakse jah rohkem soovitama otsida pädev remondimees. No ei näe ise pointi siis sellel foorumil üldse. Vastus stiilis et kui ei tea kus mootoris miskit asub siis pole mõtet ise proovidagi on ju nõme.Ma usun et inimene võib ise otsustada kas ta on võimeline teiste õpetuse järgi autol midagi remontima või jätta see spetsialistile.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.05.21 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Samas kui kaabliga näed et tba mootor liigutab nagu vaja ja ka süüte välja keerates ajam üritab sulgeda klappi mis ei õnnestu lihtsalt hammasrataste kulumise pärast siis mitu korda odavam minu arust hammakad vahetada.

Ei ole, eriti kui see drossel juba 13a vana on, nagu antud isiku autol. Kui müügiks teed, siis jah, kui mitte, siis igal juhul mõistlik maksta natukene juurde ja panna uus asi.
Töökoja vaatevinklist on üldse täiesti mõttetu mingeid hammakaid vahetada, sest töökoda peab oma tööle garantii andma.
Tsitaat:
Vastus stiilis et kui ei tea kus mootoris miskit asub siis pole mõtet ise proovidagi on ju nõme.

Ta ei otsinud ju EGR-i jahuti bypassi, turbo EGT andurit vms, vaid drosselklappi. Hea, et mootorit ei otsinud pagassist. Seal ikka vahe sees mida otsitakse.
Ma ei soovitaks elu sees nii vähese kogemusega inimesel ühelgi autol sisselaset lahti võtta, sest oman tagajärgedega ja nende likvideerimisega kogemust. Eks kõik on ilus ja lill kuni 4-5k tuleb maksta ja kõik hästi "nõmedad", kes pädevaid soovitusi jagavad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]