jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 17.08.05 13:08
|
|
|
Küsimus pihustite kohta.
Kas diislimeestel on öelda sümptomite kohta, mis viitavad kulunud pihustiotstele? Eeskätt on teretulnud targutamised kes sellega ise kokkupuutunud ja
remontinud pihusteid.
Vahest hr Kärss paneb oma teadmised sellest siia kirja.
|
|
|
|
Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
postitati 17.08.05 20:02
|
|
|
nii ma siis targutan pisut.
tegelikult ei kulu pihustid vaid pihusti otsad ja kulunud otsa tunneb ära selle järgi kui pihusti enam ei pihusta vaid "kuseb" st. seda, et pihusti
ei hoia enam piisavalt rõhku ja laseb kütte joana välja.
Muidugi on ka nii et pihustid hakkavad tööle mõneaja möödudes mootori käivitusest (et siis külmalt ei tööta) siis alguses töötab mootor
ebaühtlaselt
kuid samad sümptomid on ka siis(see kehtib külmade ilmadega) kui ei tööta eelsüüte küünal.
ma siis targutasin palju oskasin äkki oskab keegi rohkem siis oleks ise ka targem
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 17.08.05 20:13
|
|
|
Kahjuks seda kusemise asja saab ainult siis teada, kui pihustid maha võtta ja stendi panna. Aga kuda teha kindlaks seda et pihustid ei pihusta enam
korralikult, nii et nad on auo peal. Kas masin hakkab suitsema kudagi kui pihustid on läbi? Või ei saagi enne teada kui moto on tänu kusevatele
pihustitele katki läinud.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.08.05 07:19
|
|
|
Veel, veel, teadmiste janu on suur 
|
|
|
|
Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 22.08.05 08:03
|
|
|
Vene masinatel mõningad pihustid on reguleeritavad palju kütet läbi laseb kas nüüdisaegsel (automootori) pihustitsel ka seda teha õnnestub?või on
pihusti ühekordse kasutusega?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.08.05 08:17
|
|
|
Ma just nägin ühes vanas tootmishoones, kus hetkel ühte autot remondin, pihustite testimise seadet.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
postitati 25.08.05 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Ma just nägin ühes vanas tootmishoones, kus hetkel ühte autot remondin, pihustite testimise seadet. |
minuteada nüüdisaegsetel pihustitel seda luksust ei ole
ma võin ka eksida aga väga kahtlen et on
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 25.08.05 12:05
|
|
|
Kindlasti on pihustil mingi läbilaske norm mida kontrollitakse siis selle test asjandusega, et kui laseb rohkem läbi siis ots kulunud ja kuulub kas
vahetamisele või siis tuleb vahetada terve pihusti.
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 25.08.05 13:12
|
|
|
Rikkis pihusti annab endast märku just külmana, et auto ei taha käivituda või käivitub ebaühtlaselt. Kusev pihusti on tegelikult mootorile vägagi
ohtlik, kuna ta kuseb pidevalt samas suunas. Nii võib ta halvemal juhul juba 10tkm jooksul rikkuda ära hülsi, süüa augu kolvi sisse või purustada
eelpõlemiskambri kaane, mis seejärel kolinal silindrisse kukub. Arvestades diiselmootori imeväikest põlemiskambrit, pole vaja palju fantaasiat, et
mõelda, mida need metallitükid seal töötava mootori sees korda võivad saata. Loomulikult on pihustirõhud reguleeritavad. Minu autol on selleks seibid
pihustivedru all. Mu viimase "tuuningu" juurde kuulus muuhulgas ka pihusti avanemissurve tõstmine, mitte päris turbomootorite tasemele, aga
ligilähedaseks.
Siin on üks pilt ühe mu eelmise TD mootori plokikaanest. Kui sisse- ja väljalaske klappide vahelised praod on tingitud mootori ülekuumenemisest, siis
mõrad eelpõlemiskambri kaantes on tekkinud just tänu pihustite kusemisele. Keskmine pihusti kuses vastu selle augu poolset seina, ja nagu fotolt näha,
tekitas see mõra isegi plokikaande, mis jookseb seal klappide suunas. Ühe neist eelpõlemiskambri kaantest vajutasin sõrmega kildudeks, teised
purunesid äravõtmisel. Ei taha mõeldagi, mis oleks saanud, kui oleks venitanud kauem selle kaane mahavõtmisega...

Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|