EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 07.04.21 08:57
|
|
|
2009a B8 kolin ees vasakul ?!
Audi A4 B8
Auto käinud kahes kohas ülevaatuspunktis kontrollis, samuti amorditestis (tean, see suht mõttetu) , kahes kohas tõstukipeal.
Kontrollitud on kõiki esisilla õõtsasid ning asju, coilid on võetud täiesti lahti ning kontrollitud, amordis pole tühja kohta .
Kuid autol kostub tugev kolin vasakul pool ees , sõites ebatasasek teel või august läbi, siledal teel ja näiteks lamavast mendist üle sõites pole
midagi.
Eile käis püstak alt ära ja molekulideks, kokku tagasi. Mootoriruumis ning põhjaall kontrollitud mis saaks koliseda, ning kinni pandud.
Siis lõpuks selgus, et ainus asi millel on pisikene lõtk sees : Roolikardaan . Põõrates ning rooliga mängides ei kostu muidu mingit heli. On kellegil
sama asja olnud ? Võib see olla sellest tingitud ?
Eile avastasin ka , et kui väikse hooga järsult pidurit litsuda siis käib mingi "klõks" vasakul ees .
Kust leiaks teise roolikardaani, kellegil pakkuda ?
Keegi tahab veel oma oskuseid proovile panna ja vaadata üle ?
Tänud.
|
|
|
afp
huviline
Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.21 09:03
|
|
|
Mitte küll Audil aga eelmisel Mazdal oli teleskooprooli nuutidega osa määrdest tühi. Väga veidrate kohtade peal nõtkus. Peale risti ja teleskoobi
nuutide määrde täis peksmist kadus ära.
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 07.04.21 09:21
|
|
|
Paljud B8 on saanud lahenduse uute stabikate näol.
Tihti peale ei osata vaadata/kontrollida neid.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 07.04.21 10:18
|
|
|
Minul oli sama asi A5 B8. Panin terve silla uue jms. Juba veidi hulluks ajaks. TÄPSELT samasugune kirjeldus oli asjal.
Lõpuks pingutasin jämedaid raami polte toruga pool pööret peale ja peale seda oli aastaid vaikus kuni auto müüsin.
Üks poltidest oli kergelt lõtvunud ja ilmselt sealt naks tekkis.
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
postitati 07.04.21 11:17
|
|
|
Võid aukudes kergelt pidurit peal hoida, et välistada pidurisuporti kolisemine.
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 07.04.21 14:16
|
|
|
Küll C6 Allroad, aga pärast kõiki läbikolistamisi, ees uusi õõtshoobasid jne, isegi peaaegu oleks vasaku õhkamordi vahetuseks läinud, juhuslikult
avastasin, et jahutusvedeliku paagi ühel kinnitusel puudus kummipuks kere ja paagi enda vahel.
Käis täpselt selline plastiku/metalli "klobin" ja mitte alati. Reeglina ebatasasel teel, väiksel kiirusel jne.
Nüüd puks installitud ja vaikus.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.04.21 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Lõpuks pingutasin jämedaid raami polte toruga pool pööret peale ja peale seda oli aastaid vaikus kuni auto müüsin.
Üks poltidest oli kergelt lõtvunud ja ilmselt sealt naks tekkis. |
Sillatala polte soovitaks kontrollida jah.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 08.05.21 18:23
|
|
|
Kirjutan ka siia, ehk on kellegile tulevikus abiks.
Algul sai vahetatud roolisamba kardaan ning heli jäi vaiksemaks, kuid ei kadunud täiesti ära (ehk siis 2 erinevat kolinat oli algul)
Ning lõplik vaikus saabus kui juhipoolne alumine suur õõts alt ära võeti, selgus , et sharniir oli läbi. Auto all vaadates-logistades jne ei näidanud
probleem ennast välja !
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 08.05.21 18:58
|
|
|
Ega ei näitagi, kui sild ripub. Ja kontroller ei taipa rippuvat silda õigesti loksutada.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 08.05.21 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ega ei näitagi, kui sild ripub. Ja kontroller ei taipa rippuvat silda õigesti loksutada. |
Auto käis umbes viies kohas. Sild kord rippus ning kord mitte jne. Proovitud oli igatpidi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.05.21 11:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Kirjutan ka siia, ehk on kellegile tulevikus abiks.
Algul sai vahetatud roolisamba kardaan ning heli jäi vaiksemaks, kuid ei kadunud täiesti ära (ehk siis 2 erinevat kolinat oli algul)
Ning lõplik vaikus saabus kui juhipoolne alumine suur õõts alt ära võeti, selgus , et sharniir oli läbi. Auto all vaadates-logistades jne ei näidanud
probleem ennast välja ! |
Mida peetakse silmas suure õõtsa all? Alumine esimene või alumine tagumine? Võisiis niipidi; kas see õõts, kuhu kinnitub amordipüstak?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.05.21 22:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Kirjutan ka siia, ehk on kellegile tulevikus abiks.
Algul sai vahetatud roolisamba kardaan ning heli jäi vaiksemaks, kuid ei kadunud täiesti ära (ehk siis 2 erinevat kolinat oli algul)
Ning lõplik vaikus saabus kui juhipoolne alumine suur õõts alt ära võeti, selgus , et sharniir oli läbi. Auto all vaadates-logistades jne ei näidanud
probleem ennast välja ! |
Mida peetakse silmas suure õõtsa all? Alumine esimene või alumine tagumine? Võisiis niipidi; kas see õõts, kuhu kinnitub amordipüstak?
|
Ups. Jäi märkimata - Alumine tagumine.
Ei ole see õõts kuhu amort kinnitub.
|
|
|