Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A5 sportback 3.0 TDI 150kw 2014 - Probleemid mootoriga/käigukastiga (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1121)
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.21 15:30 Tsiteeri
Audi A5 sportback 3.0 TDI 150kw 2014 - Probleemid mootoriga/käigukastiga



Tervist kõigile.

Äkki oskab keegi nõu anda. Olen sõites tähele pannud paari anomaaliat.
Autoks: Audi A5 sportback 3.0 TDI 150kw 2014

Tavaliselt ca 50-55 kmh sõites on pöörded umbes 1000 peal.

Olen tähele pannud, et aeg-ajalt sõites viskab mootori pöörded suvalisel hetkel 1200-1300 peale ning pöörded jäävad sinna seniks kuni mootori välja lülitan ning natukene ootan.
Tänasel juhul sõitsin rahulikult, panin 50 peal püsika peale, käis korraks jõnks ja pöörded olid ca 1200 peal jälle.
Nagu raudpolt pärast igat anomaaliat hakkab ka jahutus tööle.

Tavaliselt ca 50-55 sõites on pöörded umbes 1000 peal.

Kas keegi on sarnast anomaaliat kogenud voi oskab kogemuse pealt , et milles asi olla võib.
100% läheb auto remonti, kuid pigem uurin hetkel targemate käest, et endale teemad paremini selgemaks saada ning, et mulle ei määritaks töökojas üleliigseid asju/tegevusi pähe, mida ei pruugi üldse vaja minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 06.04.21 16:16 Tsiteeri


Äkki läks tahamapõletus tööle? Selle katkestamine nüüd küll väga tark tegu ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.21 16:24 Tsiteeri


Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.
Mind pani lihtsalt huvitama, et kas see on nüüd indikaator, et midagi on korralikult rikkis või mis see tähendada võib...

Mul pole veel väga palju kogemust nende erinevate tõrgetega :D, siis teengi väikest uurimustööd...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.04.21 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.


99,9 % dpf-i põletus aktiivne. Teinekord sõida veits pikemalt. Kui vendid eest käivad autot seisates, jäi põletus pooleli. Kui huvi, võin korra uuesti üle vaadata, see on ju auto, mille ostsid Viljandist mingi aeg tagasi? Remonti ära ennem kindlasti mine, kui raha ei taha tuulde lasta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.21 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Ma pole üldjuhul kohe mootorit välja suretanud, kui see esineb. Olen ikkagi oma sõidu lõpuni teinud.


99,9 % dpf-i põletus aktiivne. Teinekord sõida veits pikemalt. Kui vendid eest käivad autot seisates, jäi põletus pooleli. Kui huvi, võin korra uuesti üle vaadata, see on ju auto, mille ostsid Viljandist mingi aeg tagasi? Remonti ära ennem kindlasti mine, kui raha ei taha tuulde lasta.



Okei, mulle asi poole selgem nüüd. Suured tänud! Võtan teie soovitusi 100% arvesse.,

Mul on hetkel kerge paranoia tase natukene kõrgem, peale seda kui kastiõli ja mootoriõli vahetused tehtud said. Õlid olid nii mustad, justkui nagu poleks neid tükk aega vahetatud olnud. Mehaaniku sõnul vähemalt...
Samuti nüüd kevadel hakkas mingit sorti undamine esinema. Samuti aeg-ajalt käivitades tekivad sellised plastiku klõbinad ja kerged kõrinad.
Plastiku klõbin üldjuhul peale pikemat sõitu, kui pärast on auto on 30-60 minutit pärast seisnud.


Igal juhul...

Ma proovin lähipäevil sinu kanti liikuda. Kui sul number on sama, siis helistan sulle ette, et minig sobiv aeg kokku leppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.21 08:17 Tsiteeri


Diislil läheb õli süsimustaks väga kiirelt. Kui see mehaanikule üllatust valmistas, on veits kahtlane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gryzto
huviline



Registreerunud 08.12.20
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.21 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Diislil läheb õli süsimustaks väga kiirelt. Kui see mehaanikule üllatust valmistas, on veits kahtlane.


Ma sain jutust aru, et oli isegi vist klompis olnud osaliselt. Küll aga täpseid detaile ei tea. Mul see osa lükkaski paranoia taset ülesse. Korraks tekkis tunne, et äkki oli ta nii ettevalmistatud , et +3 kuud saad normaalselt sõita ning siis hakkad juppe teeäärest korjama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]