Lehekülgi: 1 .. 83 84 85 |
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.21 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Oti-ga nõus igati, küsimus modedele, miks kolme miljoni vaatajaga teema ära solgiti ja alla tõsteti? Nüüd on 5 vastust ja 200 vaatamist klubi kõige
populaarsemal teemal üldse läbi aegade. |
Modekas tegi väikese näpuvea ja liitis teemad vales järjekorras, aga nüüd peaks numbrid õiged olema kui see 3 miljonit vaatamist reaalne oli.
|
|
|
Fluteeee
huviline
Registreerunud 25.09.19
Asukoht: Tartulinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.21 15:12
|
|
|
Kust saab praegu osta korralikku VCDS kaablit millega vigu lugeda ja samuti ka kodeerida ja kõike muud teha ? ross-tech kodulehel on kaablil ainult 3
erinevat vin koodi lubatud, et see ei tundu eriti hea olevat. Kellegil müüa siis kirjutage privva oma number ja asukoht.
Parimat soovides,
Fluteeee
NB! Mingit 10€ jublakat ei soovi, neid võin isegi tellida.
|
|
|
Typhome
|
postitati 04.05.21 16:00
|
|
|
Saab ka piiramatu VIN-iga HEX-V2, lihtsalt selle eest tuleb rohkem välja käia ($299 + $169 ehk ~390€). 3 VIN on piisav tavakasutajale, hiljem on
võimalus muuta 10 VIN peale $169 eest.
Järelturul pole väga saada, enamus hiinakad.
|
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on foorumis
Auto: Audi
|
postitati 31.05.21 06:38
|
|
|
Tere targad mehed. Vaja natuke nõu audi 3.0bitdi 230kw suhtes.
Veaks on järgmine veakood: P0481 coolant fan control circuit 2
Ventikas nr2. uhab külmastpeast täivõimsusel ringi. soojast peast vahelduva eduga..
Sessuhtes armatuuris mingeid vea tulukesi/mootori tuld ei põle!
Ennem kui ma torman ventikaid ostma koos selle fan control unitiga, panin "diagnostikat "tehes järgmist tähele
Kas heat delivery temperature in cooling system -273,1c peabki olema nii või on andur läbi, või ei olegi sellel mingit funktsiooni?!
Kellel bitdi on võiks korra arvuti sappa panna ja vaadata oma autol kas peabki se nii olema?!
Võibolla keegi oskab kohe öelda milles asi?
Panen paar pilti "diagnostikast":
PILT1
PILT2
PS! Mehed kes hakkavad kohe lahmima: mine jookse korralikku diagnostikasse, võite pigem kommenteerimatta jätta.
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on foorumis
Auto: Audi
|
postitati 31.05.21 16:52
|
|
|
Ise küsin, ise vastan.
Fan 2 mooduli kaks peenikest juhet mis ilmselt suhtlevad mooduliga üks juhe oli pooleks mädanenud rüüsiseest. Ilmselt oli rüüs mingi mikro auguga.
Tänan tähelepanu eest
Tsitaat: | Algselt postitas: Maik
Tere targad mehed. Vaja natuke nõu audi 3.0bitdi 230kw suhtes.
Veaks on järgmine veakood: P0481 coolant fan control circuit 2
Ventikas nr2. uhab külmastpeast täivõimsusel ringi. soojast peast vahelduva eduga..
Sessuhtes armatuuris mingeid vea tulukesi/mootori tuld ei põle!
Ennem kui ma torman ventikaid ostma koos selle fan control unitiga, panin "diagnostikat "tehes järgmist tähele
Kas heat delivery temperature in cooling system -273,1c peabki olema nii või on andur läbi, või ei olegi sellel mingit funktsiooni?!
Kellel bitdi on võiks korra arvuti sappa panna ja vaadata oma autol kas peabki se nii olema?!
Võibolla keegi oskab kohe öelda milles asi?
Panen paar pilti "diagnostikast":
PILT1
PILT2
PS! Mehed kes hakkavad kohe lahmima: mine jookse korralikku diagnostikasse, võite pigem kommenteerimatta jätta. |
|
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
|
Typhome
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
postitati 28.11.21 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Tundub, et DPF/EGR vms on kehvasti välja programmeeritud, ikka juhtub kui suvalise Vasja juures tehtud. |
Pole kumbki välja programmeeritud ja kõik originaalis
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.21 04:17
|
|
|
See kood tähendab "viska see kaabel minema". Turbo juhtplokk ning dpf-iga seonduv maksavad palju raha, äkki läheks ennustamise asemel päris
diagnosti ja romdiks õiget asja ikkagi?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mmattias655
huviline
Registreerunud 09.11.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 bitdi
|
postitati 29.11.21 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
See kood tähendab "viska see kaabel minema". Turbo juhtplokk ning dpf-iga seonduv maksavad palju raha, äkki läheks ennustamise asemel päris
diagnosti ja romdiks õiget asja ikkagi? |
Selge, tänud vastamist. Täna löhen korraliku diagnosti
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 29.11.21 10:48
|
|
|
"No ASAM data" ja veakoodis "ROD - Unknown error code" annab jah Hiina kaabel päris usinalt. Oma Hiina kaabel teeb sama nalja. Ehk siis näitab, et
viga on sees, aga aru ei saa, mis viga on. Minul on näiteks aidanud sellisel juhul VCDS sulgemine, kaabel korra tagant ära, siis uuesti kaabel järgi,
VCDS uuesti lahti ja minna otse selle bloki sisse viga uuesti lugema esimese asjana. Kui käia erinevaid blokke ükshaaval läbi, siis hakkab seda
"unknown errorit" viskama igale poole. Samamoodi näiteks full auto scan-i puhul näitab kenasti ära, mis moodulites viga sees on ja mitu tk, aga
jällegi enamustel "No Asam data" ja "ROD - unknown..". Siis jälle samad sammud nagu eelpool kirjutasin.
Loomulikult originaal kaabel on originaal kaabel. Lihtsalt väike näpunäide neile, kellel kodus Hiinakad on ja ei ole valmis neist loobuma (mina kaasa
arvatud ). Lihtsalt tuleb arvestada, et aeg-ajalt on õiget tööriista ka
vaja.
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 06.12.21 11:34
|
|
|
Oli endal aastaid hiinakas (senimaani alles) ja eelmine sügis soetasin ka tàiesti ôige asja. See esimene vôiks kôigil olemas olla, kindlasti tasub
ennast àra kasvôi service reseti tegemiseks, kui teed kodus ise õlivahetust vôi vahetad nàiteks piduriklotse tagumisi vms. Tôsisematele näppijatele on
muidugi originaalkaabel auasjaks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 23.12.21 16:46
|
|
|
Oli kiiresti vaja uut kaablit ja sai võetud läbi osta.ee mingi 21.3 versioon. Iseenesest toimib, aga iga kord peale arvuti restarti peab mingi
VCDSLoader faili uuesti VCDS kausta kopeerima, sest Windows Defender blokeerib ära selle. Lisaks tuleb Defender ise välja lülitada kaabli kasutamise
ajaks.
Kas keegi veel kasutab seda versiooni ja kas ainult nii see toimibki?
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 23.12.21 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Oli kiiresti vaja uut kaablit ja sai võetud läbi osta.ee mingi 21.3 versioon. Iseenesest toimib, aga iga kord peale arvuti restarti peab mingi
VCDSLoader faili uuesti VCDS kausta kopeerima, sest Windows Defender blokeerib ära selle. Lisaks tuleb Defender ise välja lülitada kaabli kasutamise
ajaks.
Kas keegi veel kasutab seda versiooni ja kas ainult nii see toimibki? | Ma ei mäleta enda kaabli versiooni, aga endal hobitarbeks
ostetud kaabliga on samasugune temaatika, et windowsi debiilsus üritab loaderit kogu aeg ära kustutada. Muus osas pretensioone pole ning kaabel on
siiani kõigega hakkama saanud erinevate 2010+ VAG'dega. Kõige parem variant on tarkvara kuskil välisel mäluseadmel hoida ning vajadusel kasutada.
MK
|
|
|
|
Liivo
huviline
Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 24.12.21 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Oli kiiresti vaja uut kaablit ja sai võetud läbi osta.ee mingi 21.3 versioon. Iseenesest toimib, aga iga kord peale arvuti restarti peab mingi
VCDSLoader faili uuesti VCDS kausta kopeerima, sest Windows Defender blokeerib ära selle. Lisaks tuleb Defender ise välja lülitada kaabli kasutamise
ajaks.
Kas keegi veel kasutab seda versiooni ja kas ainult nii see toimibki? |
Tasub kohe originaal osta ja probleeme pole.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.12.21 07:51
|
|
|
Kilometraasi suurendamine
Tere.
Ilmselt teema täiesti mööda, kuid esitan küsimuse.
Kas kellelgi nt. Raplamaal, on vöimalik kilometraasi suurendada A6 C4 vanuril ?
Läks peale uus näidikuteplokk ja hoolduste möttes oleks hea, kui ei peaks koguaeg arvutama ja juurde lisama 180+ tuhat km...seda siis eelmise ploki ja
uue ploki lahutuse vahe.
Kindlasti paljud juba kibelevad kirjutama, et miks jne jne ... kuid las too kiiks jäägu minu õlule.
Isegi ülevaatusel poldud nöus vahet arvutisse kirjutama, seega seal skeemil langus näha.
Tänud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rabzer
huviline
Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.22 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Oli kiiresti vaja uut kaablit ja sai võetud läbi osta.ee mingi 21.3 versioon. Iseenesest toimib, aga iga kord peale arvuti restarti peab mingi
VCDSLoader faili uuesti VCDS kausta kopeerima, sest Windows Defender blokeerib ära selle. Lisaks tuleb Defender ise välja lülitada kaabli kasutamise
ajaks.
Kas keegi veel kasutab seda versiooni ja kas ainult nii see toimibki? |
Windows defenderis saab panna failile erand. Siis enam ei kustuta. Ära ta vaevalt ka kustutab vaid paneb karantiini.
|
|
|
mtxr
huviline
Registreerunud 16.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.22 10:49
|
|
|
Tartus või 100km raadiuses keegi D2 A8 roolilindi tutvustaks autole? ABS vead on ees ja kompuuter räägib midagi kodeerimise veast.
|
|
|
mikk77
huviline
Registreerunud 30.07.11
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal
Auto: B4 + T4 + passat B5 + G2 + E150
|
postitati 12.10.22 13:35
|
|
|
Sai tdi b4’le vcds järgi pandud. Tdi timing toimib ja esimeses 000 grupis näitab väärtusi aga muudes gruppides pole midagi.
Kas b4 on nii vana, et muid asju ei näitagi või on viga pigem autos?
Enda teise diagnostikaga samamoodi ei saa mootorile ligi, airbag jms on kenasti nähtavad.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 09.05.23 09:42
|
|
|
Tere.
Auto c7 230kw. Mis on mootori mooduli security access kood, et teha DPF põletust sõiduajal? Olen varasemalt teinud seda kümneid kordi, kui vahest on
jäänud pooleli vms, aga siis olen valinud rippmenüüst esimese koodi ja on alati toiminud, enam mitte. Seade OBD11.
Edit: Leidsin netist lõpuks, kood on 12233.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 22.03.24 18:36
|
|
|
Tere, äkki keegi oskab suunata / aidata, milles probleem võib olla ? Sõbra auto : 3.0 ASN
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 83 84 85 |