Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure eberspächer ahjuga C7 (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1439)
martvaar
huviline



Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.21 10:39 Tsiteeri
Mure eberspächer ahjuga C7



Mure lisasoojendiga Eberspächer Hydronic II-SF, Audi A6 C7 2013a 3,0 TDI 150kW
Nimelt, kui hommikul ahi sisse lülitada, siis lülitab ahi end peale 10-11 minutit töötamist välja, kuigi tööajaks on määratud 30 minutit. Aku pinge enne ahju tööle panekut 12,6V (auto terve öö seisnud), ahju töötamise ajal aku pinge 12V, peale seda, kui ahi ennast välja lülitab on aku pinge 12,2V.
Kõige kummalisem on see, et kui auto mootor külmalt tööle panna ja ahi ka tööle panna ning töötava ahjuga sõita autoga ca 10-15 minutit ning peale seda suretada autol mootor välja ja jätta ahi tööle, siis töötab ahi etteantud 30 minutit lõpuni ja ei lülita end välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.03.21 10:44 Tsiteeri


Paraku on C7 puhul kvaliteetne diagnostikaseade ja oskus seda kasutada samatähtis, kui näiteks tööristakomplekt ja selle kasutamise oskus.

Ehk siis teisisõnu - ahi suure tõenäosusega ütleb ise, mis tal viga on.
Ja kui ei ütle, siis on vaja käima panna ja jälgida live datast mille pärast välja lülitub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 23.03.21 22:23 Tsiteeri


Kahtlemata näitab diagnostika täpsemalt vea ära, kuid minu B8'l vana ja suht tühja akuga vahel ei käivitunudki webasto puldist.
Vähemalt oli 10a vanal Audil niipalju mõistust, et mootor alati käivitus. Tuttava 2016a Superb lasi ilusti lahja aku pealt toa ja mootori soojaks ning siis aitasin ka mootori "krokodillidega" käima :) Sama on korra teinud ka üks tööbuss. Tore on abimeest soojas salongis oodata.

Esimese asjana laeksin mina aku täis. 12,6V on ok muidu aga 12,2 enam mitte. Ja pole üldse kummaline, et töötava mootoriga jätkub ka lisasoojendile elektrit.
Praeguse sulaga 15min soojendust peaks piisama, mingi 3 minutiga oli täna jää kadunud akendelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]