Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5TDi Quattro - 1996 - Martinson (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3305)
Martinson
huviline



Registreerunud 11.03.21
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.21 15:54 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5TDi Quattro - 1996 - Martinson



Tere kõigile!

Kuna vanakesest on siin ka varasemalt teema olnud, mõtlesin et jätkan ka siin ise. Olen ka varasemalt mitmeid audisi omanud, aga kunagi pole seda peale hakkamist olnud, et teemat teha.

Keretüüp: Universaal
Värvus: Lilla
Väljalaskeaasta: 1996
Käigukasti tüüp: Manuaal
Mootori tüüp: 2.5TDi 103kw
Veoskeem: Nelikvedu
Varustus ja lisad: Püsikiirusehoidja, 2x istmesoojendus, 2x el. aknad, nahkistmed, toonklaas, DEFA eelsoojendus (kaabliga), teisaldatav konks, S6 rool, turbokell kelladepaneelis, täielikult uus helisüsteem: juhtmed, kõlarid, tweeterid, subwoofer, võimendi, BT+USB+CD Alpine makk

Lisaks siia ka eelmise peremehe teema: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185412&page=1&highlight=rakvere#pid880198

Peale sõiduki ostu sai koheselt enda käe järgi hakatud masinat tegema. Helisüsteem oli juba väga hea, aga garaazis ootas 15" Alpine Type-R mis sai paigaldatud koos eraldi võimu ja kondekaga.

Kuna ma parajalt "kanapime" ja harjunud lisatuledega siis sai ka led-bar (tähistega) ette paigaldatud, lisaks ka CB raadio pikemateks sõitudeks.

Kuna rehvid olid juba parajalt kulunud ja talve oli veel ees, sai ostes auto all olnud veljed koos suverehvidega maha müüdud, ja autoga kaasa saadud flat five peale uued Hankook Winter i*Pike RS2 paigaldatud (205/55R16)

Kõik mis liigub see ka kulub, seega vastu kevadet nüüd sai ette võetud sillaremont, kus vahetuse leidsid esimesed amordid, tugipadjad ja laagrid, õõtsad, stabika puksid, tagumised juhtvardad, esimene vasak veovõlli ots, ja lisaks parem poolne käändmik (romula) millel sarniiri pesa oli välja "kulunud" ja pornograafiliselt parandatud.

Lisaks veermikule saavad auto küljes oma koha Rotinger Graphite Line pidurikettad (https://rotinger.com/rotinger/graphite-line-3-2/) ja TRW piduriklotsid. Rotingeri kohta varasemalt kogemused puuduvad, aga sõber soovitas, sai võetud prooviks. Eks hiljem saab muljeid jagada.
Piduri osakonnas sai enne esimeste piduritega tegelemist vahetatud tagumine parempoolne support uue vastu, kuna kurikuulus käsipiduri hoob kippus peale jääma. Minu jaoks tundus lihtsam ja mugavam uus paigaldada kui vana hakata elustama. Teiselt poolt hooldusraamatu järgi on paar aastat tagasi support vahetatud, koos käsipiduri trossidega.

Üldiselt ja kokkuvõtvalt siis võib öelda et olen autoga väga rahul. Meeldib sõita, ökonoomne ja samas jõuline. Läbivus lumes on kohati isegi hämmastav..
Auto on küll aastast 1996 aga kõik mugavused mida igapäevaseks vaja (püsikiirusehoidja, comfort suunatuled, bluetooth, hands free, defa teeb toa soojaks jne) on olemas.
Viimastel aastatel olen erinevaid autosi üpris tihti vahetanud, siis vähemalt selle audiga proovin pikalt hästi läbi saada.

Sai lastud ka sõbral pesulas korralikult seest ja väljast puhtaks teha + pinnakaitse vaha

Tuleviku plaanidest?
Kasutan autot igapäevaselt, ja tahan hoida alati tehniliselt 100% ja rohkem korras, hooldades ja remontides ainult korralike varuosasid. Kevade poole ehk veidi iluravi ja paigaldada suveks 18" veljed, mis autoga kaasas on. Velgedele on valmis ostetud 225/45 R18 uued Laufennid.
Plaanis ideaalis ehk salongi swap teha st heledast tumedaks koos must sport nahaga.. S rool ootab ka ülenahatamist.

Lisaks eelmises teemas nähtavatele fotosüüdistustele lisan ka omalt poolt pika ja kuiva jutu ilmestamiseks paar pilti hetke olukorrast.

Ville





https://imagizer.imageshack.com/img922/3585/nCrW7G.jpg


https://imagizer.imageshack.com/img924/382/BPJszC.jpg


https://imagizer.imageshack.com/img922/9633/GEmHFr.jpg


https://imagizer.imageshack.com/img924/7291/mXO9Ib.jpg


https://imagizer.imageshack.com/img924/8325/hrmpE4.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.03.21 19:05 Tsiteeri


Minu endine auto. :cool:
Mul on tõsiselt hea meel, et seda autot endiselt hästi hoitakse.
5 aasta jooksul sai ikka sõidetud ja remonditud teda kõvasti. Palju huvitavaid reisimälestusi ka selle autoga Nordkappist Horvaatiani.
Hoia teda palun hästi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.21 14:17 Tsiteeri


Viisakalt sile!
Kas LedBar on kinnitatud nr. märgi alla käiva plaadiga ja kuidas on lahendatud juhtmestiku peitmine?
Miks küsin...sellepärast, et vedeleb endalgi riiulis juba 4ndat kuud Stormi element ja ei suuda väga otsustada, kuidas viisakalt kinnitada :D .
Mõttes olnud ka alla stange keskmise võre asemele asetada, kuid kuna asukoht on madal, siis ilmselt kannatab ka valgustuse efekt.

Edu!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.9% - SQL: 47.1%]