Audi A6 C4 2.5TDi Quattro - 1996 - Martinson
Tere kõigile!
Kuna vanakesest on siin ka varasemalt teema olnud, mõtlesin et jätkan ka siin ise. Olen ka varasemalt mitmeid audisi omanud, aga kunagi pole seda
peale hakkamist olnud, et teemat teha.
Keretüüp: Universaal
Värvus: Lilla
Väljalaskeaasta: 1996
Käigukasti tüüp: Manuaal
Mootori tüüp: 2.5TDi 103kw
Veoskeem: Nelikvedu
Varustus ja lisad: Püsikiirusehoidja, 2x istmesoojendus, 2x el. aknad, nahkistmed, toonklaas, DEFA eelsoojendus (kaabliga), teisaldatav konks, S6
rool, turbokell kelladepaneelis, täielikult uus helisüsteem: juhtmed, kõlarid, tweeterid, subwoofer, võimendi, BT+USB+CD Alpine makk
Lisaks siia ka eelmise peremehe teema: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185412&page=1&highlight=rakvere#pid880198
Peale sõiduki ostu sai koheselt enda käe järgi hakatud masinat tegema. Helisüsteem oli juba väga hea, aga garaazis ootas 15" Alpine Type-R mis sai
paigaldatud koos eraldi võimu ja kondekaga.
Kuna ma parajalt "kanapime" ja harjunud lisatuledega siis sai ka led-bar (tähistega) ette paigaldatud, lisaks ka CB raadio pikemateks sõitudeks.
Kuna rehvid olid juba parajalt kulunud ja talve oli veel ees, sai ostes auto all olnud veljed koos suverehvidega maha müüdud, ja autoga kaasa saadud
flat five peale uued Hankook Winter i*Pike RS2 paigaldatud (205/55R16)
Kõik mis liigub see ka kulub, seega vastu kevadet nüüd sai ette võetud sillaremont, kus vahetuse leidsid esimesed amordid, tugipadjad ja laagrid,
õõtsad, stabika puksid, tagumised juhtvardad, esimene vasak veovõlli ots, ja lisaks parem poolne käändmik (romula) millel sarniiri pesa oli välja
"kulunud" ja pornograafiliselt parandatud.
Lisaks veermikule saavad auto küljes oma koha Rotinger Graphite Line pidurikettad (https://rotinger.com/rotinger/graphite-line-3-2/) ja TRW piduriklotsid. Rotingeri kohta varasemalt kogemused puuduvad, aga sõber
soovitas, sai võetud prooviks. Eks hiljem saab muljeid jagada.
Piduri osakonnas sai enne esimeste piduritega tegelemist vahetatud tagumine parempoolne support uue vastu, kuna kurikuulus käsipiduri hoob kippus
peale jääma. Minu jaoks tundus lihtsam ja mugavam uus paigaldada kui vana hakata elustama. Teiselt poolt hooldusraamatu järgi on paar aastat tagasi
support vahetatud, koos käsipiduri trossidega.
Üldiselt ja kokkuvõtvalt siis võib öelda et olen autoga väga rahul. Meeldib sõita, ökonoomne ja samas jõuline. Läbivus lumes on kohati isegi
hämmastav..
Auto on küll aastast 1996 aga kõik mugavused mida igapäevaseks vaja (püsikiirusehoidja, comfort suunatuled, bluetooth, hands free, defa teeb toa
soojaks jne) on olemas.
Viimastel aastatel olen erinevaid autosi üpris tihti vahetanud, siis vähemalt selle audiga proovin pikalt hästi läbi saada.
Sai lastud ka sõbral pesulas korralikult seest ja väljast puhtaks teha + pinnakaitse vaha
Tuleviku plaanidest?
Kasutan autot igapäevaselt, ja tahan hoida alati tehniliselt 100% ja rohkem korras, hooldades ja remontides ainult korralike varuosasid. Kevade poole
ehk veidi iluravi ja paigaldada suveks 18" veljed, mis autoga kaasas on. Velgedele on valmis ostetud 225/45 R18 uued Laufennid.
Plaanis ideaalis ehk salongi swap teha st heledast tumedaks koos must sport nahaga.. S rool ootab ka ülenahatamist.
Lisaks eelmises teemas nähtavatele fotosüüdistustele lisan ka omalt poolt pika ja kuiva jutu ilmestamiseks paar pilti hetke olukorrast.
Ville





|