Lehekülgi: 1 2 |
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 07.03.21 18:38
|
|
|
Fotod võivad olla kallutatud ent ka mulle tundub, et helehall. Päris tõupuhas valge ei ole.
Ilmselt kõikse parem, kui suudad kuskil kõrvutada mõne teise valge Audiga - Q7, A6, R8 vms.
Autost, siis tundub vihane pereliige. Arvestades, et tänapäeval ei ole foorumid enam väga moes, siis on väga vahva, et ka selliste nn. superautode
kohta foorumitesse teemasid tekib.
|
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 10.03.21 12:13
|
|
|
Kena masin! Peaks mainima, et sisu on eriti silmapaistev. Mulle meenutab see värv kangesti Suzuka Grey nimelist tooni, justkui kaks ühes värv
sõltuvalt valgusest.
Küsimus Capristo kohta:
Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane
masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja
väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks...
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 10.03.21 12:41
|
|
|
Paar korda on lahe, pidevalt elades käib pinda. Olen RS6 miltekit maaaluses kitsas parklas paar korda käivitades ikka siva lesta tõmmanud, sest autod
tuututavad. Arvan V10 caparisto hullem.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.03.21 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ixxe
Kena masin! Peaks mainima, et sisu on eriti silmapaistev. Mulle meenutab see värv kangesti Suzuka Grey nimelist tooni, justkui kaks ühes värv
sõltuvalt valgusest.
Küsimus Capristo kohta:
Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane
masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja
väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks... |
Selle röökimise maha progemine on väga lihtne.
Pane külge, too mulle mõned eurod ja ei ole enam mingit probleemi ei kinnises parklas, ega mujal
Kogu asja eesmärk on katalüsaatorid kiiremini soojaks saada, seda mootori ressurssi, müra ja kütusekulu arvelt.
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 11.03.21 14:46
|
|
|
See röökimine on just omaette elamus
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.03.21 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
See röökimine on just omaette elamus |
Need meist, kellel reaalset V8 ja V10 igapäevakogemust on teavad, et see "elamus" muutub "tüütuseks" peale paari korda.
See ei ole üldse hea heli ka, mida ta teeb sel ajal, sest nukad overlapis ja süüde hiline. Suht rõve plärin on.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.21 17:29
|
|
|
Kena ja noobel kaarik. Selliseid autosid tuleks rohkem kajastada siin. Siis saab ka "pööbel" teada kuidas sellised autod end üleval peavad, jne.
Nõustun herr PRJ-ti ütlemisega. See külmkäivituse plärin ei ole ei V10-l ega V8-l midagi eriti kaunist peale 10ndat korda.
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.21 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Minu monitori peal on ka ikka täitsa helehall. Eriti hästi tuleb lume ja auto värvi erinevus välja selle pildi peal, kus velge pildistatud.
Aga mis on auto värvikood, kuidas tehas seda värvi nimetab? |
Hm, värvi osas pean tunnistama, et piltidel lume kõrval tundub tõepoolest hele-hall varjund juures olevat. Kuid see toon on piisavalt õrn, et kui
tähelepanu juhtida ning midagi valgelt võrdluseks kõrval on, siis ehk näeb ära, muidu silmanurgast tundub ikka täiesti valge.
Olin tegelikult veendunud, et see ei ole õige värv ning auto kättesaamiseni välja plaanisin hakata kiletama. Sisuliselt oli mõte, et it can be any
color, as long as its black (mõni tumedam hall vb ehk kaa) -
Kuid sisu meeldis ning sai ikkagi see "valge" ära võetud. Kätte saades peab aga tunnistama, et värv ei näe üldse halb välja. Suzuka Grey tundub
piltidelt küll üsna sarnane. Igatahes igasugu kiletamise plaanid kadusid vähemalt esialgu küll mõtetest. Eks paistab.
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Autost, siis tundub vihane pereliige. Arvestades, et tänapäeval ei ole foorumid enam väga moes, siis on väga vahva, et ka selliste nn. superautode
kohta foorumitesse teemasid tekib. |
Keskmine silindrite arv auto kohta hakkaski juba ohliku suunda võtma ning ega mul pääsu ei olnud, kui naise Selverist vorsti ostmise auto minu omast
võimsam on
Foorumi osas ilmselt olen tõepoolest vanakooli mees -- vaikselt foorumisse trükkimine kuidagi sobib elutempoga paremini.
Tsitaat: | Algselt postitas: Ixxe
Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane
masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja
väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks... |
Kinnises parklas proovinud ei ole ning ühinen masuurik ja prj arvamusega ning pigem sooviks selle külmkäivituse üldse ära keelata. Kuigi mul hetkel
pole veel see esimene vaimustus üle läinud, siis reaalses elus pole seal peale väga valju hääle midagi lahedat. See on pigem plärin kui ilus lõrin
ning muutub kiirelt tüütuks. Juba oli olukord kus naine ja laps magasid ning mul oli vaja auto käima panna. Ning tegelikult suht igal käivitusel on
väike okas hinges.
prj, vb astun millalgi kaugemas tulevikus läbi kui sulle liiga palju tüli ei tee.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ei, sellega ei pea leppima. Pöördu esindusse. Selle kohta on minu teada nii SVM kui ka muud lahendused. Vanematele autodele on Reval Autos ka korralik
soodustus nii tunnihinnale kui ka varuosadele. Oli äkki -30%? Ma ei näe, miks peaks sellist autot mujal hooldama, kui selline pakkumine
laual. |
Hetkel ongi siis auto seal. Natuke huvitav oli, et kuigi aeg oli reedeks, siis juba teisipäeval helistati, et said aega pisut varem uurima hakata Ilmselt siis sügeles.
Capristo osas kahtlustan midagi enamat. Kui ta lihtsalt kohapeal tühikäigul seisab, siis teeb ise neid klappe lahti ja paneb kinni. Pole päris kindel,
aga mulle tundub, et teeb ka sõidu ajal seda. Vb vaakum lekib kusagilt?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 13.03.21 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Hetkel ongi siis auto seal. Natuke huvitav oli, et kuigi aeg oli reedeks, siis juba teisipäeval helistati, et said aega pisut varem uurima hakata Ilmselt siis sügeles. |
Kui auto juba seal on, siis palu neilt auto lisavarustuse infot. Seal kenasti kirjas kogu info alates auto tootmis kuupäevast, kuni lisavarustuse
koodideni ja muidugi ka auto värvikood.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.03.21 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Kui auto juba seal on, siis palu neilt auto lisavarustuse infot. Seal kenasti kirjas kogu info alates auto tootmis kuupäevast, kuni lisavarustuse
koodideni ja muidugi ka auto värvikood. |
Exterior color / Paint Code M1 / Y7F - Suzuka Gray Metallic
E0A Without special action equipment
6H3 Carbon Sideblade
1PD Wheel bolts with anti-theft protection (unlockable)
7JH Vehicle class differentiation -420-
UG1 Hill start assist
0GG Emission standard EU4
4UF Airbag for driver and front passenger with front passenger airbag deactivation
QE1 Storage compartment package 1
GS3 Applications
6XK Exterior mirrors, auto-dimming, power-folding/adjustable/heated
EA0 Without subsequent warranty
5SL Left exterior mirror, aspherical
5RU Right exterior mirror, convex (large viewing field)
A8S Standard equipment
2ED Disc brakes in rear
J0Z Battery 520 A (110 Ah)
1LA Disc brakes in front
6FA Components without special surface appearance
0UA Without special color trim
NY0 Standard battery/alternator capacity
B0A build parts set without county specific documentatio
1S2 Tool kit
0VC Information kit in German
7QT CD ROM (Europe)
7A2 CD changer
C05 Operating permit, alteration
2D0 Without cd enhancing underbody panel
2MN Suspension/shock absorp. (closed-loop)
7AL Anti-theft alarm system, interior monitoring, backup horn and towing protection
5MN Decorative inserts
7M0 Plastic scuff plates in door apertures
7X8 Park distance control in front and rear plus rear view camera system
UF0 Without electric interface
8K4 Separate daytime running light -- NAR --
7G0 Without preparation for VTS (Vehicle Tracing System)
F0A No special purpose vehicle, standard equipment
8GH Alternator 190 A
0YA Weight range 1 installation control only, no requirement forecast
0JA Weight category front axle weight range 1
TU7 10-cylinder SI engine 5.2 l unit 07L.Y (aluminum)
8T2 Electronic cruise control system (CCS)
VC0 without Garage door opener
G0X 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
6V1 Rear trim panel (ECE)
A52 Audi Sport/ Quattro GmbH
6NN Alcantara molded headlining
9AK Climatronic with impact pressure control, CFC-free
8EX LED headlamps
FC1 Customized installation
U2A Instrument cluster with km/h speedometer, radio clock, tachometer and trip odometer
4L6 Breakaway interior rearview mirror, auto-dimming
K8C Coupe
0M6 Fuel tank
0Y1 Standard climatic zones
1Z0 Initial standard fuel filling
0U0 Fuel quality 98 RON
3G2 Child seat anchors, front right (ISOFIX)
6W1 Front license plate carrier (large)
5K4 Full body cover (shape-adapted system) with additional transport protection measures
QQ1 With additional lights (interior lighting)
L0L Left-hand drive
7P1 Power-adjustable lumbar support in front seats
1XW Leather-wrapped multi-function sports steering wheel
AV1 Driving on the right
9VK Sound package "1"
7HD Leather variant 3
NM5 Carbon engine cover
9Q2 Multi-function display/trip computer with check control
8Z5 not hot country
D71 10-cylinder SI engine 5.2 l/386 kW (40V) V10 FSI base engine is TU7
9L1 Engine compartment lighting
7Q2 navigation system with colour screen
FR8 Without protective cover
AQ8 Quality class 8
F10 Alloy wheels 8.5J x 19 in front, with 11J x 19 in rear
8AY Radio navigation system
9JD Smoker's package, ashtray in front
7K7 Tire pressure monitoring system 433 MHz Basic
H29 Tires 235/35 R19 91Y xl in front tires 305/30 R19 102Y xl in rear
1G8 Breakdown kit
PAM Light package
PL3 Enhanced leather package
PQ1 Forg. alum. alloy wh., 8.5Jx19 front, 11Jx19 r., 10-sp. Y des., high-gl pol., sing. col, 235/35 a. 305/30 R19 tyres
YGE
4X1 Side airbag in front
6Q6 Gearshift knob/handle in aluminum
A00 No self-collection
0ST Labels in German and French
8SB Rear combination lamp with darkened lens
2K1 bumper reinforced
9P1 Seat belt reminder, electric contact in buckle
N3Q Seat trim covers in fine napa leather
3L5 Both front seats power-adjustable
4A3 seat heating for front seats separat controlable
0LW With special labels safety certificates for Germany
S0L Control of demonstration vehicles
FA0 Control of series production
8X1 Headlamp washer system
8N7 Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor
4K4 Central locking w/ radio remote control
B01 Type approval country Germany
5D1 Carrier frequency 433.92 to 434.42 Mhz
NT0 Transit coating (type 1)
QV0 Without TV reception/digital radio reception
1EX Special identification label for EC for M1 passenger vehicles
2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively
1T3 First aid kit with warning triangle
Q1D Sports front seats
9ZF preperation for mobile phone with hands free teleph.
EW0 Without maintenance contract
7S0 Without windbreak
4GP Heat-reflecting windshield with sunshield and viewing window for vehicle identification number
2WA without spare tyre
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.03.21 22:59
|
|
|
Eesti ARK paneb tavaliselt kõik halliks mis vähegi hõbeda moodi on
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.03.21 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Capristo osas kahtlustan midagi enamat. Kui ta lihtsalt kohapeal tühikäigul seisab, siis teeb ise neid klappe lahti ja paneb kinni. Pole päris kindel,
aga mulle tundub, et teeb ka sõidu ajal seda. Vb vaakum lekib kusagilt? |
Minu jaoks ei kõla see küll normaalsena. Koha peal seistes ei tohiks ta igal juhul lambist edasi-tagasi lülitada.
Kui ta vaakumit kasutab, mitte elektrimootoreid, siis kindlasti tasuks kontrollida, ega seal mingisugust probleem ei ole.
Samuti võib olla pult valesti progetud, seal vist vastavalt vasturõhule avas/sulges. Ehk on see vasturõhu level liiga kõrge või liiga madal (olenevalt
re˛iimist) ja siis selle tulemusena hakkab klõpsima.
Minu arust on üldse stock süsteem Audidel väga hea. Saad ise valida, kas tahad neid lahti või kinni ja kui mootori hingamist hakkab pärssima, siis
teeb põhjagaasil olenemata re˛iimist lahti.
A eks ilmselt mingisugune lisapult müüb - minu arvates alati mida vähem mitteoriginaalseid lisavidinaid, mis võivad katki minna, seda parem!
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 26.03.21 20:06
|
|
|
Mulle tundub, et meie autod said omale samal päeval numbrimärgid?
FB pildikvaliteet
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.21 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Minu jaoks ei kõla see küll normaalsena. Koha peal seistes ei tohiks ta igal juhul lambist edasi-tagasi lülitada.
Kui ta vaakumit kasutab, mitte elektrimootoreid, siis kindlasti tasuks kontrollida, ega seal mingisugust probleem ei ole.
Samuti võib olla pult valesti progetud, seal vist vastavalt vasturõhule avas/sulges. Ehk on see vasturõhu level liiga kõrge või liiga madal (olenevalt
re˛iimist) ja siis selle tulemusena hakkab klõpsima. |
Olukord läks aina hullemaks, kuni ühel päeval lakkas täiesti toimimast. Tänaseks aga selge, et põhjuseks oli Capristo CES3 kontrolleri viimased
hingetõmbed -- nüüd uus kontroller peal toimib ilusti.
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Mulle tundub, et meie autod said omale samal päeval numbrimärgid?
|
Jap, see oli hetk kui DOCS käis uisutades seda arvele võtmas ja toimus vaidlus mis värvi see auto siis ikkagi on
Lisaks kui ma ei eksi, on auto varasemalt kandnud numbrimärki 888 GTG (mis igasugu huvitavate masinate peal on käinud)
Aga vahepeal ikka nii palju hoovis sügelenud, et vaatama heitlikule ilmale ca 1000 km kellale saadud. Olin juba unustanud kui lineaarne see jõu
kogumine vabalthingavatel on. Ilmselt paljude jaoks isegi igav ja turvaline. Sain mingi hetk paari erineva sõbra autodes istuda - suht raja autoks
ehitatud E36 ning teine suht ära ehitatud 3000GT VR4 -- nendes autodes ikka emotsiooni jagub -- tagavedu või siis suur boost on mõlemad asjad, mis
draamat ja põnevust juurde lisavad. See R8 tundub ikka väga tsiviliseeritud nende kõrval. Eriti kui dampening tänavareziimi jätta tundub seal roolis
nagu igas teises madalas Audis.
Lisaks vahepeal auto veel värske esiklaasi, küünlad, filtrid ja õli saanud.
Lõpetuseks aga tänavuine kevade alguse sünnipäevaõhtu pilt uuest mänguasjast
Edit
Vahepeal ka paar mure tekkinud. Nimelt avastasin auto alt väikse õlilaigu ning ühtlasi külmast peast ja tühipööretel tippusid pöörded kõikuma - vahel
läks minuti-paariga üle, vahel ei läinudki antud käivitusel paremaks enne järgmist korda.
Õnneks need said lahenduse - selgus, et õlipump lekkis ning üks lambda andur vajas vahetust. Nüüd taaskord kuiv ja käib ilusti.
|
|
|
Raikzz
huviline
Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: F80 M3 Competition
|
postitati 25.06.21 08:05
|
|
|
Nillin siin ka vaikselt uut autot ja avastasin, et vähemalt mobiles on v10 manuaali hinnad ikka päris rajud, pmst 2geni R8 hinnad
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.21 17:42
|
|
|
Pole pikka aega siia sattunud, kuid vahepeal on olnud paar seiklust, mida vb on ka teistel huvitav lugeda.
Olen paaril korral ka Ülemistesse ära eksinud ning üks kord õnnestus ka Ixxe-t kohata. Päris elus näeb see Ixxe R8 värv ikka väga ilus välja! Ning kui
ma ei eksi, siis sellel on Audi Sport Exhaust mida oli väga huvitav võrrelda minu Capristoga. Voluumi poolest tunduvad mõlemad suht sarnased olema,
kuid hääle toon on sootuks erinev ning minu meelest ikkagi originaali kasuks. Mitte, et Capristo oleks halb -- pigem teistsugune ning rohkem maitse
asi. Ixxe, paranda mind kui eksin, aga minu meelest madalatel pööretel on sinul automaatselt klapid kinni -- Capristoga õnnestub mul need lahti hoida
ning tulemus on üsna madal lõrin, mida lihtne pigem V8-ks arvata. Kusagil 3-4K juures (mis kohalt revvides juhtub väga kiirelt) peaks ka stock exhaust
lahti olema - seal hakkab Ixxe masin väga ilusat häält tegema, aga Capristo tundub "madalam" ja vb natuke "boomy". Kõrges otsas teevad mõlemad
head häält, aga Audi enda exhaust tundub kõrgemalt laulvat, Capristo nõks madalamalt.
Plusse-miinuseid mõlemal, kuid mulle tundub, et V10 iseloomuga sobiks selline high-pitch screamer rohkem kui madal heli. Kuid päeva lõpuks teevad
mõlemad head häält ning sisuliselt sama valjud. Lihtsalt erinev iseloom.
Ning mingil hetkel õnnestus ka kellegi kaamerasse jääda (juhuslikult tuttav sattus pildi peale ja tundis mu ära):
Teine huvitav kogemus oli nädala algul, kui käisin DOCSis asju ajamas ning neil olevat midagi huvitavat, mida siis proovimas käisime - https://www.auto24.ee/soidukid/3549665
Varem on kogu Mersu brand nagu kuidagi tähelepanuta olnud ma tõesti ei teadnud mida oodata. Aga no 450 kW ja AMG kõlasid, nagu võiks ju väikse ringi
teha.
Minu eelarvamus oli koheselt, et tõenäoliselt on tegemist sellise jäigemapoolse, kuid muidu väga mugava ja pigem laisemapoolse cruiseriga (ilma midagi
teadmata v lugemata). Juba paar meetrit sõites aga olin ikka väga üllatunud kui hea selle juhitavus on. Võrreldes minu R8-ga, millel mootor keskel,
tundub mulle see AMG GT ikkagi teravama juhitavusega. Seda poleks üldse oodanud. Kahjuks sõitsin küll mingis chillimas reziimis ja ei tea milleks auto
viimase piiri peal võimeline on, kuid maanteel lapatsit vajutades meenus mulle, miks ma võtsin manuaalkasti. Läks ikkagi sekund, kui mitte kaks, enne
kui midagi tõsiselt juhtuma hakkas. Aga kui hakkas, siis lendas ikka väga korralikult - muidugi tunnetus hoopis teine kuna tagaveoline, aga minu
seljadüno ütleb, et võiks olla võrreldav R8-ga küll, väga suures raames.
Küll aga mis väga kustumatu mulje jättis oli see feel rooli taga. Eriti see pikk kapott ning selline kerglev ja ülihea juhitav linnavahel. Kui veel
AMG klapid lahti teha siis on ikka väga boss cruiser. Ma arvan, et seal rooli taga oli vist isegi rohkem seda "special" tunnet kui mu R8 roolis. Vb
kuna R8-ga rohkem harjunud. Aga see pikk kapott ikkagi ei lähe meelest.
Kokkuvõttes loomulikult kaks täiesti erinevat masinat. AMG GT, nagu nimigi tegelikult viitab, on palju rohkem GT masin kui R8 ja see ilmselt võtabki
hästi selle vahe kokku. R8, eriti V10 manuaal, on palju rohkem selline rapsimise masin. See Mesa on aga palju parem linnavahel ja maanteel
cruisimiseks, kui paberil olevata numbrite võrdlemine kõrvale jätta ja puhtalt tunnetusest rääkida. Piisavalt kiired on nad mõlemad, kui vaid see on
kriteerium.
Ostuks hetkel ikkagi ei lähe, kuid tahtsin jagada, kuna minu jaoks oli just see juhitavuse pool võrreldes R8-ga üllatuseks.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 14.08.21 20:06
|
|
|
Mul on ka mingi seletamatu sümpaatia selle mudeli vastu.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 15.08.21 10:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Kahjuks sõitsin küll mingis chillimas reziimis ja ei tea milleks auto viimase piiri peal võimeline on, kuid maanteel lapatsit vajutades meenus mulle,
miks ma võtsin manuaalkasti. Läks ikkagi sekund, kui mitte kaks, enne kui midagi tõsiselt juhtuma hakkas. Aga kui hakkas, siis lendas ikka väga
korralikult - muidugi tunnetus hoopis teine kuna tagaveoline, aga minu seljadüno ütleb, et võiks olla võrreldav R8-ga küll, väga suures raames.
|
Eks vabalthingav ärkabki Comfordis pisut kiiremini. Selleks, et karu kapist välja võtta, on vaja valida MB "Dynamic Selectist" - "Sport+", või
"Race". MB roolil on ka labad, mille abil saad Comfordis enne mõõdasõitu paar astet soovi korral maha tõmmata .
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Mul on ka mingi seletamatu sümpaatia selle mudeli vastu. |
Vaatan eest, vaatan tagant - minul sümpaatiat ei teki. Tänaval vaatan iga kell R8-le järgi. MB GT on küll pisut teise loomuga pill, kuid ikkagi
tavainimesele "pikema kapotiga hall mass". 450+kW ja tagavedu on küll kuskil baanil kuiva ilmaga 250+km/h äge, kuid meie hallis kliimas piirdub see
teekatte ja rehvi vahelise niiskuse ebavajaliku aurustamisega .
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
alell
huviline
Registreerunud 15.08.21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.21 11:49
|
|
|
Jap, see oli hetk kui DOCS käis uisutades seda arvele võtmas ja toimus vaidlus mis värvi see auto siis ikkagi on
Lisaks kui ma ei eksi, on auto varasemalt kandnud numbrimärki 888 GTG (mis igasugu huvitavate masinate peal on käinud)
Rõõm näha autot taas eestimaa pinnal tegemist on minu vana autoga
tõepoolest ja kui kunagi müüma hakkad siis oleksin taas huvitatud sellest !
Muuseas minu käes olles sai se ka auto jõudu juurde ja VKM peaks seda mäletama.
Värvitud seda autot pole nagu eelnevalt keegi mainis see on pigem meie maanteameti tõlgendus. Käigukast sai Audi tallinnas uus pandud minu ajal
samuti.
|
|
|
Ixxe
huviline
Registreerunud 23.11.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi R8 V10+ 449Kw
|
postitati 07.09.21 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Pole pikka aega siia sattunud, kuid vahepeal on olnud paar seiklust, mida vb on ka teistel huvitav lugeda.
Olen paaril korral ka Ülemistesse ära eksinud ning üks kord õnnestus ka Ixxe-t kohata. Päris elus näeb see Ixxe R8 värv ikka väga ilus välja! Ning kui
ma ei eksi, siis sellel on Audi Sport Exhaust mida oli väga huvitav võrrelda minu Capristoga. Voluumi poolest tunduvad mõlemad suht sarnased olema,
kuid hääle toon on sootuks erinev ning minu meelest ikkagi originaali kasuks. Mitte, et Capristo oleks halb -- pigem teistsugune ning rohkem maitse
asi. Ixxe, paranda mind kui eksin, aga minu meelest madalatel pööretel on sinul automaatselt klapid kinni -- Capristoga õnnestub mul need lahti hoida
ning tulemus on üsna madal lõrin, mida lihtne pigem V8-ks arvata. Kusagil 3-4K juures (mis kohalt revvides juhtub väga kiirelt) peaks ka stock exhaust
lahti olema - seal hakkab Ixxe masin väga ilusat häält tegema, aga Capristo tundub "madalam" ja vb natuke "boomy". Kõrges otsas teevad mõlemad
head häält, aga Audi enda exhaust tundub kõrgemalt laulvat, Capristo nõks madalamalt.
Plusse-miinuseid mõlemal, kuid mulle tundub, et V10 iseloomuga sobiks selline high-pitch screamer rohkem kui madal heli. Kuid päeva lõpuks teevad
mõlemad head häält ning sisuliselt sama valjud. Lihtsalt erinev iseloom.
|
Trehvasin ka taaskord siia teemasse.
Dynamic ja performance re˛iimis peaks klapp olema alati täiesti avatud, kuid päris 100% kindlalt ei oska öelda. Saab ka roolil nupust klappi avada,
ning on täitsa märgatav vahe ka kohapeal tiksudes kuulda, aga võiks kõvasti valjum olla madalatel pööretel.
Huvitaval kombel on jah Gen2 V10+ väljalase sama valju nagu aftermarket Gen1 Capristo, kuid täiesti erineva tooniga... Kõikidel pluss mudelitel peaks
see sport väljalase peal olema kui ei eksi, uuemad kui 2018 vist natuke vaiksemad seosed EU piirangutega. Kusjuures ma r8talk foorumites gen2 kohta
lugenud ka, et Capristo kaotabki kõrge high pitch karjumise ära ja sellepärast osad seda väljalaset ei taha. Videode põhjal nagu ei saanud aru, kuid
kõrvuti oli ikka pöördeid andes päris suur vahe sees.
Ma ise eelistan ka pigem seda V10 karjumist, et arvatavasti Capristo jääb minu masinal ära. Hetkel on mõttes kunagi Quicksilver väljalase alla panna,
kuid mitte veel lähiajal, see muidugi üks valjumaid üldse, et ei kujuta ette kas kannatab sõita ka. Miskine youtube klipp ka mis demonstreerib päris
hästi seda Quicksilver süsteemi, pole veel päris 100% kindel kas see pops and bangs kuskil Tallinna vahel on liiga palju või mitte . Räägib seal lisaks Capristost ka, aga ei tea muidugi kas gen2 peal Capristo
täpselt samasugune heli mõttes.
https://youtu.be/_cSD3VvD1Y8?t=520
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.09.21 16:49
|
|
|
Need youtube clipid suht mõttetud, nende järgi ei saa midagi aru, eriti kui mingisuguse kartuliga filmitud
Nii palju saab aru, et räige drone on. Minule isiklikult ei meeldi üldse, aga eks maitse asi.
Normaalne väljalase on selline, et 70-80nega kannatab vaikselt sõita, aga samas kui vajutad, siis on vali...
Selline asi, mis kogu aeg lärmab on pigem ebameeldiv. Sest siis on lihtsalt lärm lärmi pärast. Ja isegi siis, kui sul on elamusauto, mille võtad välja
nädalavahetusel sõitmiseks, siis liigse drone-ga väljalase rikub ikkagi kogu asja ära.
Täpselt nagu eelnevalt mainitud külmkäivitusega. Peale paari korda on sellest lärmist siiber.
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.21 07:59
|
|
|
Vahepeal suurt midagi muutunud ei ole, aga kartulitest rääkides püüdsin enda omaga (millel uskumatult vilets kaamera) ikkagi paar pilti juurde
teha:
https://i.ibb.co/kmz0KF7/IMG-20210904-201417-2.jpg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 19.09.21 10:54
|
|
|
Ei saa kuidagi nõustuda, et pildil on kartulile omane kvaliteet. Esimesel pildil on bokeh täitsa näha ja viimase pildi puhul pigem valgustuses
küsimuses.
Sellegipoolest väga äge! Kui palju hooaja peale juba sõidukilomeetreid on kogunenud? Kuidas ise rahul oled või tunned, et hakkab end "juba
ammendama"?
|
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.21 21:14
|
|
|
Vana kartul läks põllule tagasi, samal ajal selektsioon Samsungi vähe moodsamatest sortidest menüüs
https://i.ibb.co/By3RgXj/20210926-191040.jpg
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Sellegipoolest väga äge! Kui palju hooaja peale juba sõidukilomeetreid on kogunenud? Kuidas ise rahul oled või tunned, et hakkab end "juba
ammendama"? |
Arvan, et õnnestus oma 2-3000 km maha sõita. Selle jõuga olen vähemalt tänavatingimustes harjunud, kuid raske on ka näha end rohkem jõudu vajamas.
Esimese käiguga saab üsna lihtsalt enamus asenditest rattad ringi, kohati ka teisega. Ning kuna suured kiirused v rajal piiride kompamine väga palju
elevust ei tekita siis tänavale tundub praegu, et on okei. Aga eks saab näha. Selle jutuga kipub tavaliselt nii olema, et varem v hiljem tuleb oma
sõnu süüa
Välimuselt pigem sedapidi, et kunagi esimese gen R8 üldse ei meeldinud, kuid nüüd pigem hakanud üha rohkem sellega olen aega veetnud. Kuidagi hea
tasakaal eksootika ja jõuliste kumeruste vahel.
Kokkuvõttes olen endiselt veendunud, et see on keeper. Kuna neliveost ja manuaalist ei ole valmis loobuma siis on raske näha midagi, mis seda
rolli võiks täita. Pigem on küsimus, et kas kunagi võiks sinna kõrvale oodata midagi, mis mingit kolmandat rolli täidaks - aga õnneks on selle jaoks
hoov liiga väike
Pilke ja tähelepanu püüab see auto kindlasti. Algul oli üsna võõras, tänaseks suhteliselt harjunud. Vahel nüüd isegi naljakas milliseid reaktsioone
see võib inimestes tuua - kõik õnneks sõbralik ja positiivne
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.22 11:31
|
|
|
Üle pika aja üks sisulisem muudatus.
Kuna vanad KW-d hakkasid lekkima
Sai alla Bilstein B16 set
Seadistuse jätsime nii nagu tehasest tuleb, keskmises asendis.
Auto on selgelt palju kindlam, eriti just vähegi ebaühtlasemal pinnal. Selgelt on ka pehmem. Algul tundus, et äkki on isegi natuke liiga pehme, samas
kuna ringrada ei sõida ja rohkem linnavahel sõites tundub jällegi väga hea kui teeolud vähe raskemad. Ka juhitavus "tundub" rohkem direct. Ilmselt
esialgu jätangi sellisesse asendisse, tundub väga hea tasakaal perf ja daily vahel.
Eks nipet-näpet hoolt kah tehtud, aga üldiselt vaid tallamise rõõm Paar
pilti Hiiumaal käigust -
Nüüd nv sai R8 ka oma veresugulast näha. Huvitav kas Gallardo läheks sadama tala alt läbi?
PS! Tervitused Argole (ja Andresele)
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|