Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 3.0diisel ei taha soojaks minna (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2416)
TnKaine
huviline



Registreerunud 31.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.21 20:05 Tsiteeri
A6 C7 3.0diisel ei taha soojaks minna



Jahedamate ilmadega ei saavuta mootor töötemperatuuri. Soojemate ilmadega seda probleemi ei olnud ja auto läks ilusti soojaks. Varuosa poest pakuti ainult vaakumiga juhitavat klappi(059 121 737 AM). Oskab keegi öelda kuidas seda klappi juhitakse või on kuskil mujal ikkagi tavaline termostaat ka?

150kw ja CLAB koodiga mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.21 22:03 Tsiteeri


Tavaline termostaat on koos õlifiltri korpusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.21 22:11 Tsiteeri


Loll asi, ühes tükis, kood peaks olema 059115389K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 16.01.21 07:59 Tsiteeri


Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 16.01.21 16:00 Tsiteeri


Igaks juhuks võiks üle kontrollida, kas MMis "Suppl. heater" on "auto" seades.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TnKaine
huviline



Registreerunud 31.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.21 16:53 Tsiteeri


Suppl. heater on auto seades jah.
Käisin autoeksperdis kohapeal ja pakkus ainult siis seda klappi mis vaakumiga juhitakse jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TnKaine
huviline



Registreerunud 31.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.21 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tegelt pole seal hullu midagi, umbes tunniga vahetatud. Uue õlifiltri saab ka kauba peale.
Seda, kas on korras või mitte, saab edukalt arvutiga vaadata. Vaheta "varuosapoodi", kompetents jätab soovida.


Kas saab delphiga ka vaadata või on ainult VCDS teema?
Standard parametrite alt või kust ma võiks tema toimetusi näha seal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.21 20:57 Tsiteeri


Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 17.01.21 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai eelmine nädal just vahetatud c7-l, oli koos õlifiltri korpusega. Külge läks odav thermoteci toode, kui ei eksi siis hinnaga 130.- äkki. Vahetuseks kulus ca 1,5 tundi. Uues korpuses oli uus õlifilter kaasas, kuid kuna autol oli ka samaaegselt korrapärane hooldus ning filtrid olid eelnevalt ostetud, sai korralik Hengsti filter sisse pandud, sest ei kujutanud ette mis seal thermoteci korpuses sees võib olla.


Originaal on mõnikümmend kallim, ei näeks nagu põhjust mingit jama sinna toppida. Liiga oluline asi. Seal ju peale termostaadi veel nii mõnigi asi õlitusliinis jne.
Setsiifilist infot ma telefoni teel ja kirjalikult ei jaga, lihtsalt poemüüja õhtul pole sellega nõus, et ma päeval jälle hea inimene olin..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.21 08:13 Tsiteeri


Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt. Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 17.01.21 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Auto omanik tõi ise selle thermoteci toote, seega oli see tema otsus. Oli kaks valikut olnud, see b osana ja originaal üle 100€ kallim väidetavalt. Ise uurinud ei ole.
Ilmselgelt sellise auto puhul ei tohiks see 100€ kallim toode ka probleemiks olla, aga eks lõppvalik jääb iga autoomaniku enda teha:)


Siis muidugi, näen ise ka tihti, et ostetakse auto, mille nimel iga päev orjata ja ikka on puudu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TnKaine
huviline



Registreerunud 31.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.21 14:23 Tsiteeri


Tartus keegi teeb kindlaks milline termostaat või tegelane seal jebib? Täna kui väljas oli -10 läks ilusti soojaks 20km-iga. Vahepeal sõitsin -5kraadiga 60km ja ei läinud soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.21 14:29 Tsiteeri


Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TnKaine
huviline



Registreerunud 31.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.21 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Kas sellel "mitte soojaks mineval" sõidul oli seisusoojendus salongikütte re˛iimil? Puldist või taimeriga pandud siis.


Ta on koguaeg auto re˛iimis, pulti ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.01.21 20:54 Tsiteeri


Neil autodel on tavaline termostaat koos õlifiltri jalaga. Õli termostaat ja käigukasti jahutuse termostaat. Viimane C7 230kw millel sarnane probleem oli vahetansin nii tavalise termostaadi, kui ka käigukasti termostaadi. Tava termostaadi vahetusega läks asi paremaks aga ei olnud ikka ideaalne.Käigukasti termostaat mingi 19eur ja külmalt läbi puhudes vana termostaat käis vabalt läbi, ehk oli lahti pidevalt.Läbisõit oli mingi 240k.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]