automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.01.21 17:55
|
|
|
A6 C6 3.0 TDI BMK uue siduri valik
Tere.
Oskab keegi omadest kogemustes soovitada antud
autole sidurikomplekti millega igapäevaselt on mugav sõitta? Samuti vaja uut hooratast.
Omab keegi kogemust kas lux b osa kahemassiline chipitud mootori otsas kestab? Või peaks ühemassilise peale mõtlema. On valmis komplektid ka aga hind
läheb tublisti üle tuhande euro. https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/performance-clutch-sachs/clutch-with-flywheel-883089000086
Antud komplektis on originaalist tunduvalt kergem hooratas mis pole ka vist vägahea.
Autol siis originaalist tuntavalt rohkem jõudu ja originaal kulunud komplekt libiseb alates 4 ndast käigust ja hooratas väristab möödasõittudel.
3.0 tdi sid vägapalju manuaalkastiga ei liigu seega infot liigapalju pole.
Ise mõtlen uus lux hooratas ja natuke tugevam siduriketas ja korv. Kuid hooratas tundub nõrk koht.
Soovitage midagi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.01.21 12:19
|
|
|
Vibra on hoorattast ja liiga palju momenti tehtud softis.
Kui paned uue hooratta/siduri, siis võimalik, et enam ei libise (oleneb, kui palju on peale keeratud), aga vibra jääb ikka.
Ühemassilist ei ole saada sellele minu teada, vähemalt varem polnud. Ehk on midagi muutunud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.01.21 14:21
|
|
|
Vibra hakkas peale softi tegelt jah. Aga ta natuke kolistab mootorit seisates. See kui vibra alles jääb on küll halb uudis. Mul kunagi c4 tegi
samamoodi aitas ühemassiline hooratas. Sachs pakub ühemassilist komplekti aga hooratas on tunduvalt kergem originaalist.
Vibra muidu täisgaasil kuskil 1800-2100 pöördel.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.01.21 09:46
|
|
|
Kui pakutakse ühemassilist komplekti, siis see on ainus võimalus, kuidas sa sellest vibrast lahti saad. Või siis soft ringi teha.
Uus kahemassiline ei muuda selles asjas midagi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.21 11:29
|
|
|
Kas väänet on siis seal vahemikus liiga palju kus vibra toimub või on seda üldiselt liigapalju? Et kui uus soft teha on jõudu ka tunduvalt vähem? Auto
liigub hästi selleüle kurta ei saa ja maha nagu ka ei taha enam võtta. Soft on koos tahmafiltriga ja ilma sisselaske kollektoriteta. Kõik toimib hästi
kuid sidur on nõrgim lüli hetkel.
See ühemassiline kaalub 7,2 kg originaal peaks tublisti üle 10 kg olema. Kuidas see mootor käitub kergema hoorattaga ja kas on võimalik normaalselt
sõitta?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.01.21 14:41
|
|
|
Ei ole kunagi sõitnud ühemassilisega sellise autoga, ei oska kommenteerida.
Väänet on sellele hoorattale liiga palju täpselt seal vahemikus, kus vibreerib.
Võimsusele see mingit mõju ei avalda. Üle 2500 on ju kõik korras, võimalik, et üle 2500 on võimalik isegi lisada, seda raske kommenteerida ilma
logideta.
Ma olen täpselt erinevate käikudega momendi paika pannud juba väga ammu ning minul ei ole aastaid juba probleemi olnud hooratta vibraga selle
mootoriga peal.
Tõsi küll, automaadiga saab teha 620-650nm ning manuaaliga tasuks jääda 550nm piiridesse. Sul ilmselt veidi rohkem alt.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.01.21 05:48
|
|
|
Võibolla olen liiga pessimist aga hästi ei taha uskuda, et tavaline ketas 500+ nm vastu peab.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 05.01.21 05:52
|
|
|
Hangi ühemassiline hooratas, või lase teha Eestis.
Sachs SRE korv ( 2.2t 20v masinatel laialt kasutust leidnud ) + tavaketas ja kestab vabalt selle masuudipressi jõu kinni. Hooratas ja korv on vaja
omavahel sobivaks teha + vajadusel ka survelaager modida, et sidurikäik jääks õige.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|