Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Miks tekib jahutus süsteemi õhk ja paisupaak ajab vedelikku välja? B5 1.9tdi 81kw 98. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1336)
jooveel
huviline



Registreerunud 29.12.20
Asukoht: Piibe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9Tdi Quattro

postitati 29.12.20 20:20 Tsiteeri
Miks tekib jahutus süsteemi õhk ja paisupaak ajab vedelikku välja? B5 1.9tdi 81kw 98.



Mure selles et AFNmootori koodiga masinal tekib õhk jahutus süsteemi ja paisupaak ajab vedelikku paagi alt välja(ülerõhu klapp?)Kui lasta õhk välja soojendus radika lõdvikust siis natukese aja pärast kaob soe jälle ära, õhk tuleb sisse ja lööb jälle mingikoguse vedelikku välja. Temp pole üle 90 tõusnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 29.12.20 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jooveel
Mure selles et AFNmootori koodiga masinal tekib õhk jahutus süsteemi ja paisupaak ajab vedelikku paagi alt välja(ülerõhu klapp?)Kui lasta õhk välja soojendus radika lõdvikust siis natukese aja pärast kaob soe jälle ära, õhk tuleb sisse ja lööb jälle mingikoguse vedelikku välja. Temp pole üle 90 tõusnud


Lihtsalt sportlikust huvist, kas oled natukenegi kursis mis, miks ja mida mingi asi kapoti all teeb?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.12.20 04:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jooveel
Mure selles et AFNmootori koodiga masinal tekib õhk jahutus süsteemi ja paisupaak ajab vedelikku paagi alt välja(ülerõhu klapp?)Kui lasta õhk välja soojendus radika lõdvikust siis natukese aja pärast kaob soe jälle ära, õhk tuleb sisse ja lööb jälle mingikoguse vedelikku välja. Temp pole üle 90 tõusnud


Ära rohkem joo ja pane raha kõrvale mootori remondi jaoks. Kuna sa seda ise nagunii ei tee, siis küll spetsialist teab, mis tegema peab sellisel juhul.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 30.12.20 07:03 Tsiteeri


Esimese hooga vaheta jahutusvedeliku paak ja kork koos tihendiga ära. Kui see rõhku ei pea, siis ei teki normaalset töörõhku süsteemi ja ajabki korgi tihendi ja paagi vahelt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI e

postitati 01.01.21 16:04 Tsiteeri


Kui sõites tuppa sooja ei puhu ja kiiremal, üle 100kmh sõidul mootori temp. üle 90ne hakkab minema, siis tuleb tihendeid vahetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]