Tervitused ka minupoolt.
Jõudu jaksu d3 pidamisel, tundub selline kehvapoolne isend olema, vigu ikka jagub.
Võid ka minu d3 pidamise teemat lugeda, suht sarnased vead olid, mõned. Peale 4,5k sisseladumist loobusin.
Mõned oma kogemused, Sulle ennetustööd/kontrollimiseks.
Kliimaklapid kipuvad kinni jääma.
Soojaklsppide mootor vms(minul oli jutu, tänu sellele algul gaasile ülipikk minek, talvel kohapeal tiksudes, lahendasin univ.veepumbaga)
Esituled elektroonika, hakkas jaurama ja korda ei saanudki, pirne, blokke jms sai vahetatud
Kõik el. Pistikud/kaitsmed kontrolli üle.
Õhkvedrustuse pool-kompressori pistik, minul joppas, sain üsna viimasel minutil jaole, hea, et maha ei põlenud. Juhtmetel oli isolatsioon maas, ja
pistik oli vett täis, oli mingil määral kärsanud seal omasoodu.
Kompressori ees(vasakuporitiiva taga) on tal eraldi filter-minujaoks tähendas see, väga palju Pärnu töökodade läbikäimist, rendiauto, ja 700e
remondiarvet, korra juba tundus, et ajan taga võimatut, keegi ei tea mis viga on, isegi esindus mitte. Lõpuks gaasiautodega tegelev töökoda leidis
peale, 3 päevast otsingut vea üles, täiesti umbes kompressori filter-lahendus, pesi puhtaks ja õhkvedru toimis taas nii nagu peab.
Mootorituli põles vahetpidamata, otsisin igatepidi viga taga, jõudsime ka motopatjadeni(veakoodid olid sees) vahetuseni ei jõudnudki.
Puhas spidoekraan oli pigem harv nähtus. Pidevalt olid mingid veateated ees..
Käsipiduri mootorid üle määrida/käia, ise seda ei teinud ja müügihetkel andis saba 
Tüüpviga kollektor, mina kordategemiseni ei jõudnudki.
Kliimamoodul/puhur väga minev kaup, mooduleid vahetasin 4x
Muidu sõidumugavus oli igati tasemel 
Omatud sai ca 2a ja 32k km
Minul oli ka kickdowni lüliti kutu, ja tegi auto põhgagaasiga uimaseks.
Lisaks vaata üle ees plastikuall olevad vaakumvardad, need enamusel katki, mõjutab kütusekulu/minekut.
Soovin muretuid meetreid 
D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
|
|