Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A7 3.0 160kw 2016 käigukast (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4341)
roomer86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016

postitati 03.12.20 05:11 Tsiteeri
Audi A7 3.0 160kw 2016 käigukast



Tere
Käigukastiga mure. Kiri ees "gearbox malfunction: you can continue driving". Käis ühes töökojas ja sealt öeldi, et näitab viga solenoidiga midagi (ise nad kasti ei remondi ja midagi täpsemat ei osanud öelda). Oskab keegi soovitada kuhu/kelle poole võiks kasti remondiga Tartus pöörduda. Praegu viisin pakkumise saamiseks dia-sse. Aitäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.12.20 05:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Tere
Käigukastiga mure. Kiri ees "gearbox malfunction: you can continue driving". Käis ühes töökojas ja sealt öeldi, et näitab viga solenoidiga midagi (ise nad kasti ei remondi ja midagi täpsemat ei osanud öelda). Oskab keegi soovitada kuhu/kelle poole võiks kasti remondiga Tartus pöörduda. Praegu viisin pakkumise saamiseks dia-sse. Aitäh.


Loe nüüd oma ostuabi teemat uuesti ja mida soovitati? Palju sõita said, 2 kuud? Mingi solenoidi viga pole diagnoos, eks vaata, mida kuuled diast. Kas uuema või vanema tüübi stronic? Arvan, et vanem ja sel juhul teada asjad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roomer86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016

postitati 03.12.20 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Tere
Käigukastiga mure. Kiri ees "gearbox malfunction: you can continue driving". Käis ühes töökojas ja sealt öeldi, et näitab viga solenoidiga midagi (ise nad kasti ei remondi ja midagi täpsemat ei osanud öelda). Oskab keegi soovitada kuhu/kelle poole võiks kasti remondiga Tartus pöörduda. Praegu viisin pakkumise saamiseks dia-sse. Aitäh.


Loe nüüd oma ostuabi teemat uuesti ja mida soovitati? Palju sõita said, 2 kuud? Mingi solenoidi viga pole diagnoos, eks vaata, mida kuuled diast. Kas uuema või vanema tüübi stronic? Arvan, et vanem ja sel juhul teada asjad.


Palun kes vähegi suudab, ärme hakka nüüd parastama a'la ma ju rääkisin. See mis ma tegin oli minu otsus. Võibolla oli õige, võibolla mitte. Tegu tehtud ja nüüd tuleb tagajärgedega tegeleda. Enne ostu lasin kontrollida, ei olnud midagi häda. Lihtsalt tahaks teada kohti, kuhu võiks antud murega pöörduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.12.20 17:47 Tsiteeri


https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167967
Viimase nelja aasta arengud selle kastiga. 17 lk lugemist, erinevaid soovitusi ja igasugu loba. Eks püüa omale vajalik välja sõeluda, ühest vastust sa ei leia kuskilt tegelt. Kuluda võib 400-4000, sõltub.
Keegi ei parasta, siin foorumis on 36000 tegelast pluss külalised, kes äkki õpivad teiste vigadest mitte enda omadest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.12.20 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Palun kes vähegi suudab, ärme hakka nüüd parastama a'la ma ju rääkisin. See mis ma tegin oli minu otsus. Võibolla oli õige, võibolla mitte. Tegu tehtud ja nüüd tuleb tagajärgedega tegeleda. Enne ostu lasin kontrollida, ei olnud midagi häda. Lihtsalt tahaks teada kohti, kuhu võiks antud murega pöörduda.

Alustuseks vii klaasmajja, lase defekteerida ja pakkumine teha. Äkki sobitub mõni vidin veel tehase kulanzi alla. Siis kolista kõiki muid mudamülkad ja saa erinevaid diagnoose. DIA peaks muidu jagu saama küll.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 05.12.20 00:44 Tsiteeri


Otsi FB selline vend nagu Alari Karro üles, vaata mis räägib ja diagnoosib. Teeb korda ka mõistiliku hinnaga ehk.
Vigu võib seal tõesti palju olla. Nagu öeldi full rebuild jääb 4000€ kanti, väiksemad asjad paari-sotti + uus õli. Esimene probleem võib tekkida juba sellest et õlitase on mingil põhjusel kastis madal või siis elektrooniline mure.

Kasti asjus võid veel uurida

www.hõbenool.ee
www.recro.eu

Peale remonti müü maha ja osta A7 BIT sest see STronic on hälve ja peaks keelatud olema


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
roomer86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016

postitati 12.12.20 07:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Otsi FB selline vend nagu Alari Karro üles, vaata mis räägib ja diagnoosib. Teeb korda ka mõistiliku hinnaga ehk.
Vigu võib seal tõesti palju olla. Nagu öeldi full rebuild jääb 4000€ kanti, väiksemad asjad paari-sotti + uus õli. Esimene probleem võib tekkida juba sellest et õlitase on mingil põhjusel kastis madal või siis elektrooniline mure.

Kasti asjus võid veel uurida

www.hõbenool.ee
www.recro.eu

Peale remonti müü maha ja osta A7 BIT sest see STronic on hälve ja peaks keelatud olema


Kast peaks nüüd korras olema ( sai vahetatud mehatroonika plokk koos kõige muu elektroonikaga seonduv). Uus mure oli külmalt käivitades mootor võbeles hetkeks. Esindusest sain teada et mingi klapp on umbes (meie kütuse pärast) ja vajab puhastamist. Algselt räägiti kettide ja nukk õlli vahetusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.12.20 04:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Otsi FB selline vend nagu Alari Karro üles, vaata mis räägib ja diagnoosib. Teeb korda ka mõistiliku hinnaga ehk.
Vigu võib seal tõesti palju olla. Nagu öeldi full rebuild jääb 4000€ kanti, väiksemad asjad paari-sotti + uus õli. Esimene probleem võib tekkida juba sellest et õlitase on mingil põhjusel kastis madal või siis elektrooniline mure.

Kasti asjus võid veel uurida

www.hõbenool.ee
www.recro.eu

Peale remonti müü maha ja osta A7 BIT sest see STronic on hälve ja peaks keelatud olema


Kast peaks nüüd korras olema ( sai vahetatud mehatroonika plokk koos kõige muu elektroonikaga seonduv). Uus mure oli külmalt käivitades mootor võbeles hetkeks. Esindusest sain teada et mingi klapp on umbes (meie kütuse pärast) ja vajab puhastamist. Algselt räägiti kettide ja nukk õlli vahetusest.


Ketid ja nukad tulevad varsti, varu veidi kannatust ja palju raha. Mõnes mõttes on isegi veidi vedanud, kuna 160kw vs. 200kw on kaks nukka veidi teised ja probleem pole nii massiline, kui 200kw mootoril.
Mis klapist jutt käib? Tundub veits luulu, aga elu näitab. Ise alustaks küünaldest, mis on nagunii poolpidused ja ei pruugi veana avalduda, kuid ei tööta ka enam nagu vaja. Kas mehatroonika sai uus või taastatud? Adaptsioon tehti? Uus õli, filter tihend jne?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roomer86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016

postitati 13.12.20 08:20 Tsiteeri


https://www.dropbox.com/s/u5njuk2n2dmge9z/Screenshot_20201212_093204_com.microsoft.office.outlook.jpg?dl=0
Mehatroonika uus õlid asjad vahetatud. Esinduse väitel piisab selle klapi puhastamisest antud väreluse kõrvaldamiseks. Varasemalt on käidud nende jutul sama murega ning rohi selle vastu oli sama. Tehase poolt ette antud lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.12.20 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
https://www.dropbox.com/s/u5njuk2n2dmge9z/Screenshot_20201212_093204_com.microsoft.office.outlook.jpg?dl=0
Mehatroonika uus õlid asjad vahetatud. Esinduse väitel piisab selle klapi puhastamisest antud väreluse kõrvaldamiseks. Varasemalt on käidud nende jutul sama murega ning rohi selle vastu oli sama. Tehase poolt ette antud lahendus.


See on peale drosselit olev liblikklapp (central swirl flap), tühikäigul on siiber kinni. Täidab vanema mootori probleemsete liblikklappide funktsiooni (kuus ühes n.ö.). Ja seda ei tahma mitte halb kütus, vaid egr. Tegelt võiks siis juba nii drosseli kui kogu sisselaske kolmiku ära puhastada, see klapp on ainult üks lüli seal vahel. Kusjuures see on kõigil tahmane, kes just hiljuti puhastanud pole..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 13.12.20 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Otsi FB selline vend nagu Alari Karro üles, vaata mis räägib ja diagnoosib. Teeb korda ka mõistiliku hinnaga ehk.
Vigu võib seal tõesti palju olla. Nagu öeldi full rebuild jääb 4000€ kanti, väiksemad asjad paari-sotti + uus õli. Esimene probleem võib tekkida juba sellest et õlitase on mingil põhjusel kastis madal või siis elektrooniline mure.

Kasti asjus võid veel uurida

www.hõbenool.ee
www.recro.eu

Peale remonti müü maha ja osta A7 BIT sest see STronic on hälve ja peaks keelatud olema


Kast peaks nüüd korras olema ( sai vahetatud mehatroonika plokk koos kõige muu elektroonikaga seonduv). Uus mure oli külmalt käivitades mootor võbeles hetkeks. Esindusest sain teada et mingi klapp on umbes (meie kütuse pärast) ja vajab puhastamist. Algselt räägiti kettide ja nukk õlli vahetusest.

See peale romonti müümaha soovitus on kül paha nüüd. Viimaselajal on 8 käigustega probleeme tulnud nagu seeni peale vihma ja seal pole ükski lahendus odav :D Autot pidada mõtled ikka siis ise soovitaks vahetada siduri ka. Klapp lase ärapuhastada ja vaata mis teeb. Tean isegi mõnda autot millel see puhastus on aidanud.


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.12.20 04:34 Tsiteeri


Huvitav, tihti tuleb murelikke kõnesid kuulata ja vahest lahendada koostöös kogemustega kastiremondi ettevõttega Viljandi lähistel (Nortest Auto) s-tronicute ja muude dsg-de muresid, 8 käigulised Audi zf ja aisini kastid vajavad ainult hoolt, kui omanik nii otsustab. Ju see suur probleem on siitkandist mööda käinud, 8hp kaste on piisavalt muidu ümbruskonnas, seda tean, kuna suur osa on külas käinud. Siin olevas 8hp55 teemas ka keegi väga ei kurda, mööda netti kolades midagi leiab aga siiski ülivähe võrreldes dual clutch kastidega.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.20 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Huvitav, tihti tuleb murelikke kõnesid kuulata ja vahest lahendada koostöös kogemustega kastiremondi ettevõttega Viljandi lähistel (Nortest Auto) s-tronicute ja muude dsg-de muresid, 8 käigulised Audi zf ja aisini kastid vajavad ainult hoolt, kui omanik nii otsustab. Ju see suur probleem on siitkandist mööda käinud, 8hp kaste on piisavalt muidu ümbruskonnas, seda tean, kuna suur osa on külas käinud. Siin olevas 8hp55 teemas ka keegi väga ei kurda, mööda netti kolades midagi leiab aga siiski ülivähe võrreldes dual clutch kastidega.


See Nortest Auto on ikkagi mingit toimiv koht? Saatsin päringu ja proovisin helistada kui ploki taastamine teemas oli aga null eluilmingut. Teevad hästi oma tööd muidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.12.20 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Huvitav, tihti tuleb murelikke kõnesid kuulata ja vahest lahendada koostöös kogemustega kastiremondi ettevõttega Viljandi lähistel (Nortest Auto) s-tronicute ja muude dsg-de muresid, 8 käigulised Audi zf ja aisini kastid vajavad ainult hoolt, kui omanik nii otsustab. Ju see suur probleem on siitkandist mööda käinud, 8hp kaste on piisavalt muidu ümbruskonnas, seda tean, kuna suur osa on külas käinud. Siin olevas 8hp55 teemas ka keegi väga ei kurda, mööda netti kolades midagi leiab aga siiski ülivähe võrreldes dual clutch kastidega.


See Nortest Auto on ikkagi mingit toimiv koht? Saatsin päringu ja proovisin helistada kui ploki taastamine teemas oli aga null eluilmingut. Teevad hästi oma tööd muidu?


Täitsa toimiv koht, viisakas töökoda jne. Ülekäe ei tehta midagi, vähemalt ei tea et oleks. Just täna suhtlesin Villuga pikalt ühe kasti teemal. Eks see suhtluskanalite haldamine jätab soovida kui tööd palju, ei muud. Teen märkuse ;).


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.12.20 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
See peale romonti müümaha soovitus on kül paha nüüd. Viimaselajal on 8 käigustega probleeme tulnud nagu seeni peale vihma ja seal pole ükski lahendus odav :D Autot pidada mõtled ikka siis ise soovitaks vahetada siduri ka. Klapp lase ärapuhastada ja vaata mis teeb. Tean isegi mõnda autot millel see puhastus on aidanud.

Nõus. Maha pole mõtet müüa, keegi niikuinii sellist ei osta. Nüüd, kui uus mehhatroonika all, peaks saama pikalt sõita. Sidurid sõidavad normaalsel ekspluatatsioonil 100+k, kui on kunagi tehtud, siis peaks saama veel sõita. Nuka- ja ketiprobleem kollitab kenasti ka 160kW mootorit. 100k pealt võiksid olla mõlemad eelmise omaniku poolt tehtud, sest rohkem need FL masinal ei sõida :)

Sellest seene saagist võiksid paari sõnaga 8HP teemas pajatada, kui teemaks on ikka 8HP? Ilmselt pole mõtet rääkida miljon sõitnud kastidest, sest iga asi sureb kord maha.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roomer86
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.0 TFSI 2007, a7 3.0 2016

postitati 15.12.20 04:29 Tsiteeri


Sai puhastatud kogu sisselase ikkagi. Kahjuks unustasin küsida pilti olukorrast, aga väidetavalt olevat olnud suht umbes kogu süsteem. Eile õhtul sain auto kätte ja praeguseks esimesed käivitusid on olnud head (mootor enam ei võbele nagu varem). Loodame, et ma ei pea nüüd mõnda aega remondiga tegelema. Kuna peaks keti vahetuse tegema, eeldusel et seda pole tehtud? Ls on autol hetkel 177k, kas 180k juures. Keegi ütles, et varem pole mõtet kui klõbisema hakkab. Tundub natuke rumal jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 15.12.20 11:47 Tsiteeri


Ma olen siis vahetanud kui külmalt klõbisema hakanud on kävitamisel. Muidu ei näe nagu pointi torkida .


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.12.20 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roomer86
Kuna peaks keti vahetuse tegema, eeldusel et seda pole tehtud? Ls on autol hetkel 177k, kas 180k juures. Keegi ütles, et varem pole mõtet kui klõbisema hakkab. Tundub natuke rumal jutt.

Aga mida ütleb remondiajalugu? Kui tühikäigul ja käivitades vaikus majas, siis naudi sõitu ja ära pead murra.
Mootori õlirõhu solenoidi (N428) pistik võiks ka küljes olla :). Mõned ärimehed seda remondimeetodit ka müügil eduliselt kasutavad.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.12.20 04:56 Tsiteeri


C7-tega on selline lugu, et külmalt kolisevad nad harva. Parim kolin tuleb kuuma mootoriga auto nii 20-30 min. seisma jätta ja siis lahtise uksega käivitada, et hästi kuulda oleks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline



Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.12.20 07:03 Tsiteeri


Lisan igaksjuhuks omapoolse variandi ketikolinast. Käivitades täielik vaikus. Külmalt ja poolsoojalt pööretevahemikus 1200-1900 ketid teevad korralikku häält. Ning töösooja mootoriga igast asendist täielik vaikus. LS: 145k km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.20 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
C7-tega on selline lugu, et külmalt kolisevad nad harva. Parim kolin tuleb kuuma mootoriga auto nii 20-30 min. seisma jätta ja siis lahtise uksega käivitada, et hästi kuulda oleks.


Täpselt nii oli 184kw CDTA'ga. Külmal käivitusel suht tavapärane diisli hääl aga veidi seistes uus käivitus kõrises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]