Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 quattro pidurite probleem (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4942)
PriitS
huviline



Registreerunud 22.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.20 00:40 Tsiteeri
Audi 80 B4 quattro pidurite probleem



Tere! Mure lühidalt järgmine: Remonditöökojas vahetati kõigi nelja ratta pidurite jupid uute vastu välja (kettad, kolvid, klotsid, tihendid jne... ka muidugi uus pidurivedelik pandi sisse, õhutati). Aga pidurid jäävad ikka peale. Prooviti ka kõik läbi, tehti ka lühike proovisõit, kõik tundus töötavat. Koju sõites tegin peale 3 km. sõitu igaks juhuks kontrollpeatuse, et katsuda pidureid - kinni mis kinni jälle ja seega jubedalt tuline. Just esimene juhipoolne, mis on peavalu sellega aastaid teinud.
Eellugu selline, et pidurid on läbi aastate olnud probleemiks, siis tähendab nende pealejäämine. Küll korra üks ratas, siis mõlemad...ka diagonaali, nii ees kui taga (igaks juhuks märgin ära, et käsipiduri pealejäämise probleem see pole). On ennegi tihti vahetatud juppe, aga probleem on ikka. Viimasel ajal aga on eriti suur jama juhipoolse esimese rattaga. On antud igasugu nõu, kõik proovitud...ei midagi.
Ja ülevaatusel on aastaid sama jama (millega olen alati üle noatera ja silma kinni pigistades läbi saanud) - esimesed pidurid võtavad, tagumised vähe. Tagumised on juba mitu aastat jäänud üks protsent alla mimimaalse normi. Kuigi ka seal küll kettaid, klotse, suporteid vahetatud. Ikka ei võta.
Helistasin siis sinna remondi töökotta tagasi ja siis seal arvati, et muud tõesti ei jää üle, kui et pidurivedeliku pumbas on asi. Muud lihtsalt ei saa olla. Ka ülevaatuspunktis viimati arvati, et siis järelikult muud viga ei saa olla. Kas kellelgi on enne sama jama ja kogemus olnud ja teab ehk miskit tarka kosta? Kõige suurem probleem on aga selles, et seda pumpa pole enam kusagilt saada. Pumpa ennast on, aga kindlasti peab see olema koos võimendiga, nii töökojast öeldi. Ja remontida seda ka vist ei saavat, nagu aru sain. Ja uusi selliseid enam ei tehta, ainus variant kasutatud. Üheski lammutuses, kust olen otsinud, pole.
Niisiis - kas kellelgi siin foorumis oleks sellist pidurivedeliku pumpa koos võimendiga pakkuda? Või ehk keegi teab kedagi, kellel oleks? Auto on Audi 80 B4 Quattro 2.0 85kw 1992.

Ehk oleks õigem see kuulutus panna ostu-müügi rubriiki, aga enne ehk keegi oskab miskit targemat kosta...kui ikka ongi kindlalt viga selles, siis panen ka konkreetse kuulutuse üles. Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 28.12.20 07:29 Tsiteeri


Kui ABSiga auto, võib ABS pump ka sama nalja teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 30.12.20 00:41 Tsiteeri


Ma ei tea, mida siin pidurivedeliku pumba nime all mõeldakse aga ilmselt on see piduripeasilinder. Ja selles võib küll probleem peituda. Mansetid ära vahetada ja asi peaks lahenema. Ning miks seda võimendit peaks koos nagu vahetama, ma ei tea.

Ma võtaks peasilindri ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PriitS
huviline



Registreerunud 22.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.21 01:05 Tsiteeri


Tänud vastamast!
Jah, ABS on küll olemas. Et siis selle pumbas võib ka asi olla?
Selle pidurivedeliku pumba all on jah mõeldud seda peasilindrit, niipalju sain targemaks. Autoasjanduses olen võhik, seepärast ei tea, mis asi on võimendi ja miks tingimata koos sellega peab see pump või silinder ära vahetama, ei oska öelda. Nii mulle töökojast öeldi. Ühest autojuppide poest arvati, et tegu on hoopis mingi regulaatoriga, mitte ei silindri ega ABS pumbaga. Kui seda töökojas rääkisin, öeldi, et quattrol üldse polegi sellist vidinat...võta siis kinni. Kas see peasilindri jama on siis nii haruldane viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 09.01.21 03:31 Tsiteeri


Piduri peasilinder on see jubin,mille küljes istub piduri vedeliku anum. Anum ja silinder istuvad omakorda vaakumvõimendi küljes. ABS-i pump on eraldi. Regulaatorit eraldi quattrol ei ole.Peasilindri leiad poest kindlasti. Vaakumvõimendi ei mängi mitte mingit rolli pidurite peale jäämises.ABS-i krempli leiad siit samast foorumist. On olnud juhus,kus piduri voolik on olnud niiöelda umbes ja ei lase pidurit maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 09.01.21 08:48 Tsiteeri


Tere
B4 quattrol on esi-taga regulaator kohe ABS ploki juures (nina pool). Selline ümar ja piklik, kuhu küljelt siseneb 2 toru ja otsast väljub 1 toru. Kirjeldan sõnadega, kuna pilte ei oska lisada.
laurz`i viidatud pidurivoolikute sisemine "narmendamine" võib tõesti olla põhjuseks. Et seda välistada tuleks kõik tagumised pidurivoolikud uutega asendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Brr
huviline



Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6c5

postitati 09.01.21 10:19 Tsiteeri


Kas sellisel b4 quattrol on tagapiduritele abs-il üks ühine kolb? Pilt weiks Audi 80B4 2,7t teemast regulaatori kohta: https://www.upload.ee/image/7369234/IMG_0120.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 09.01.21 13:26 Tsiteeri


Jah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PriitS
huviline



Registreerunud 22.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.21 00:00 Tsiteeri


Tänud vastuste eest! Üht-teist siiski sai selgemaks. Nüüd vaja siis kuidagi välja selgitada (leida mõni pädev vend, kes matsu jagab), kummas jama on - see ABS-i jubin või peasilinder. Huupi mõlemit korraga igaks juhuks ei taha osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtos
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.21 18:49 Tsiteeri


Selle kindlaks tegemine pole ju mingi raketiteadus,aga kuna profiili pole täitnud on ka nõu andmine keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
PriitS
huviline



Registreerunud 22.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.21 21:40 Tsiteeri


Sellele, kes autode ja tehnikaasjandusega sinapeal on, arvan ka, et pole eriline raketiteadus. Mina olen igasuguse tehnika ja autode suhtes üsnagi võhik ja elu on õpetanud, et ära näpi ise asja, mida ei tunne, võib lõppeda kehvasti. On kogemusi. Mõned on õpetanud jah (ilma auto juures olemata ja muid visuaalseid vahendeid kasutamata), et kusagilt tuleb mingi toru või vooliku ots lahti võtta ja kui õli ei tule, siis korras (või oli see vastupidi)...kui mu mälu mind ei peta, siis see vist sealt ABS-i küljest.
Võin ju profiili ka ära täita, aga mis informatsiooni see täpsemalt annaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtos
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.21 11:15 Tsiteeri


Äkki oled naaberküla vennike saaks abi pakkuda ehk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
PriitS
huviline



Registreerunud 22.11.20
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.21 00:45 Tsiteeri


Paraku olen Raplast ikka päris kaugel, Läti piir jääb kiviga visata :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]