Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9PD kütusekulu tühikäigul (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2757)
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.20 21:54 Tsiteeri
1,9PD kütusekulu tühikäigul



Autoks a4 1,9 PD 96kw.
Uuriks teiste arvamusi/kogemusi, et mis põhjustab kõrge arvutusliku kütusekulu tühikäigul käies?
Auto näitab kohapeal käies ca 1,3L /h kütusekuluks nii, et kõik tarbijad on kinni pandud (mootori temp. 90kraadi). Kui kliima ka taha panna, tõuseb üdse ca 1,6l/h.
Pihusti väärtused on kolm tk alla 1 ning üks pihusti on väärtusega -1,08.
Just sai tehtud plokikaanele täis remont (tasalihv, pesad lõigatud, klapid lihvitud ja sooveldatud), pihusti pesade randid üle käidud, uued pihustitihendid, uus nukkvõll koos tõukuritega, pihustid reguleeritud. Enne remonti oli samamoodi kohapeal kütusekulu näit kõrge, kuid siis vist oli veel 1,1l/h.
Syncro Angle sätitud hetkel 0 peale, samas proovinud liigutada -2 kuni +2 vahel, olulist muutust ei ole.

Küsimus tekkis lihtsalt seetõttu, et kõikidel ülejäänud PD mootoritel, millega kokku puutunud, on isegi kliimaga alla 1l/h kulu tulnud, tavaliselt ca 0,7l/h.

Lihtsalt tekkis endal suurem huvi, et millest selline erinevus tingitud võiks olla. Mootor ise käib väga ilusti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Brr
huviline



Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6c5

postitati 08.11.20 00:07 Tsiteeri


Kas gaasipedaali andur läheb lõpuni tagasi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 08.11.20 06:00 Tsiteeri


Algatuseks proovi teist õhulugejat. Ja korrektsioonid võiks ikkagi sooja mootoriga alla +-0,5 olla, kui kõik korras ja hästi tehtud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.11.20 19:28 Tsiteeri


Võta EGR-il vaakum tagant ära ja vaata, kas kukub normaalseks.
Kui jah, siis:
* Rõhuleke
* Tuksis õhulugeja

Kui ei, siis:
* Vale koodiga pihustid peal
* Rihm täiesti mööda

Eks põhjuseid võib veel olla, aga need kõige tõenäolisemad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.20 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Võta EGR-il vaakum tagant ära ja vaata, kas kukub normaalseks.
Kui jah, siis:
* Rõhuleke
* Tuksis õhulugeja

Kui ei, siis:
* Vale koodiga pihustid peal
* Rihm täiesti mööda

Eks põhjuseid võib veel olla, aga need kõige tõenäolisemad.


Ei kuku normaalseks, jääb samaks.
Kõik 4 pihustit ühe ja sama koodiga ning varuosakataloogi järgi täitsa õiged asjad peal :)
Rihmavahetus tehtud vastavate rakistega. Nagu sai ka mainitud, siis muudetud prooviks ka timingut päris mitme kraadi võrra.
Õhulugeja väärtused jäid küll reedel paraku arvutiga kontrollimata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.20 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Algatuseks proovi teist õhulugejat. Ja korrektsioonid võiks ikkagi sooja mootoriga alla +-0,5 olla, kui kõik korras ja hästi tehtud.


Ideaalis võiks muidugi korrektsioonid olla selles vahemikus ning kindlasti ei ole pihustid ise ka enam uued (400 000km läbisõitu kellapeal juba):) Samas neid mitte ideaalsete näitudega pihusteid küllaga nähtud, kuid samas sellist kulu pole veel kellegil täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.20 22:07 Tsiteeri


Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.
Kui õhulugejalt tõmmata pistik tagant ning auto käima panna, jääb kütusekulu ikkagi samaks, ei lähe ei suuremaks ega ka väiksemaks.
Ei oska midagi muud ise kahtlustada, kui ikkagi ühte kehvat pihustit. Ilmselt peab prooviks mingi teise peale otsima. Samas käivitub ka külmalt perfektselt ja ühtlaselt, ei puterda, ei jäta vahele ega tee midagi muud sellist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.20 09:55 Tsiteeri


Pole targremaks vahepeal saanud. Sai ostetud teine kasutatud sama koodiga pihusti, mis pidi olema arvuti järgi korras. Sai peale pandud ning selle vahetatud pihusti väärtus -2,48 (minu vana oli -1,08) :D Mingil hetkel läks selle nn uue pihusti näit -2,98 peale isegi ning kõrval pihustid siis rohkem plussi selle arvelt.
Ilmselt sain lihtsalt kellegi prügimäele kuuluva pihusti. Eks otsin järgmise.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 17.11.20 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Pole targremaks vahepeal saanud. Sai ostetud teine kasutatud sama koodiga pihusti, mis pidi olema arvuti järgi korras. Sai peale pandud ning selle vahetatud pihusti väärtus -2,48 (minu vana oli -1,08) :D Mingil hetkel läks selle nn uue pihusti näit -2,98 peale isegi ning kõrval pihustid siis rohkem plussi selle arvelt.
Ilmselt sain lihtsalt kellegi prügimäele kuuluva pihusti. Eks otsin järgmise.

Kas nookuri regulleerisid ka õigesti paika peale pihusti vahetust?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.20 11:26 Tsiteeri


Ikka, ja niiöelda uuele pihustile said veel uued tihendid ja uus polt ka :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.20 10:22 Tsiteeri


Ei saagi selle auto saaga pihustitega vist läbi :D Sai nüüd Tartust lammutusest võetud sama koodiga pihusti, autole peale ning näit -2,29. Olin juba arvamusel et ikkagi selle silindriga mingi jama, kuna kahtlane et kaks pihustit nii viletsad. Sai tõstetud kaks pihustit ringi ja viga kolis koheselt ümber. Enne kehva näiduga oleva silindri näit läks kõrval oleva pihustiga kohe 0,17 peale, seega silindri vea võiks igatpidi välistada. Ja lammutuse pihusti vilets näit kolis kohe teise silindrisse edasi.
Õnneks võetakse pihustid küll tagasi, kuid kergelt vihale ajab juba see peale-maha kakkumine + sinna juurde kuuluvad asjad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.11.20 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.


Sinule infoks, selline võrdlus näitab ainult EGR-i tööd ega ei ütle MITTE MIDAGI õhukulumõõtja kohta.
Jäta see meelde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.20 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: ivorturb12
Sai nüüd korra arvutiga vaadatud, õhukulu väärtused on küsitud ja tegelik paigas.


Sinule infoks, selline võrdlus näitab ainult EGR-i tööd ega ei ütle MITTE MIDAGI õhukulumõõtja kohta.
Jäta see meelde.


Selge, tänud info eest. Eks teen mingihetk testsõidu koormusel ja vaatab siis õhulugeja väärtusi.
Esialgu soov ikkagi kõik pihusti väärtused korda saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.20 11:08 Tsiteeri


Ei õnnestu mitte neid pihusti väärtusi paika saada normaalselt. Nüüd sain veel samast lammutusest mitu samakoodiga pihustit ning ühe näit oli -1,7 ja ülejäänud kõik üle -2. Kui võtsin kaks esimest originaalpihustit ära ja panin mõlemad lammutuse pihustid, läksid mõlema kahe esimese silindri väärtused tugevalt miinusesse ning seega kolmas ja neljas silinder tugevalt plussi.
Niipalju muutus asi kütusekulu kohapealt, et kui kaks esimest pihustit said lammutuse omad, siis kukkus ilma tarbijateta kütusekulu kohapeal 1l/h peale, kuigi korrektsioonid on meeletult paigast.

Ei oskagi enam seisukohta võtta, kas tõesti on kõik siiamaani saadud pihustid viletsa võitu vms. Originaalpihustitega olid korrektsioonid märgatavalt paremad. Ja samas kui tõsta kehva näitajaga pihusti kõrval silindrisse, kolib viga kohe ümber. Seega nagu ei saaks olla ei pihusti kaabelduse viga, ei mootori viga.

EDIT: Sai nüüd võetud auto pealt pihusti, millel näitajad +0,4 - -0,4 vahel ja pandud üks nendest probleemse auto peale ning probleemsel autol läksid niiöelda näidud paika ja kütusekulu 0,7l/h peale, seega sain lihtsalt hunniku mittesobivaid pihusteid endale (õnneks saab tagastada). Pidid olema veel erinevate autode pealt pärit pihustid, kas siis tõesti kõik nii kehvad olnud või on seismine omatöö teinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]