Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 14.08.05 13:49
|
|
|
B4 armatuuri kellaga mure
2 probleemi
1.) Kõik kaitsmed korras, aga kellal puudub valgustus. Vb on tegu ka vigase kaitsmega (millise kaitsme alt kella valgustus käib)- kunagi oli
kaitsmetega probleeme ja siis oli mingi suht suur kaitse ainuüksi kellal valgustusel järgi, enam ei mäleta mis/milline see oli.
Juhul kui viga on ikkagi kella valgustuse pirnis, siis vb instrueerite kuidas näidikud kätte saada.
2.) Ei tööta ventilaatori 4 aste, võrreldes kolmanda intensiivsus ei muutu, lisaks ei puhu enam ka õhku kui õhuvoolu intensiivsuse lüliti on suunatud
kõige alumisele astmele (mitte 1sele vaid, 0st järgmisele tasandile, mingi väikese märgikesega aste), varem puhus sealt õrnalt klaasile - millega
üldse seejuures on tegu.
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 14.08.05 13:51
|
|
|
veel üks küsimus, B4 on 22kaitse (pika rea viimane) tühi, sinna käib 10A, kõik toimib, tuttava B4 ka puudub, peab selle koha täitma või on tegu mingi
diagnostika lõliti kohaga.
kas keegi on ka ära tõlkinud B4 kaitsmete tähendused?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.05 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snooker
kas keegi on ka ära tõlkinud B4 kaitsmete tähendused? |
suht levinud asjad on sellised imelikud paberist kogumikud mida aegajalt nimetatakse sõnastikeks...
antud juhul otsi sellist paberipakki, millele on peale kirjutatud "Saksa-Eesti Sõnaraamat"
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 15.08.05 07:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
Tsitaat: | Algselt postitas: Snooker
kas keegi on ka ära tõlkinud B4 kaitsmete tähendused? |
suht levinud asjad on sellised imelikud paberist kogumikud mida aegajalt nimetatakse sõnastikeks...
antud juhul otsi sellist paberipakki, millele on peale kirjutatud "Saksa-Eesti Sõnaraamat" |
hajameelsus indutseerib teravmeelsuse, aga audifoorum on rikas igasuguste linkide ja õpetuste poolest. Arvasin, et selline asi on kellelgi saksakeele
oskajal tehtud, ise hoopis muu võõrkeele valdaja. Kas selles paberipahnas üldse autoalast sõnavara on?
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 15.08.05 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fxz
Kui ainult kell on pime.... Hm kas sul on tahhokas või suur kell? Kui on suur kell siis tõenäoliselt siiski pirn läbi ja pirni vahetuseks leiad teema
kõik SIIT selles teemas siis olemas pilt kuidas kellade
ploki kätte saad. |
Tahomeeter on, see väike valgustusega kell ei tööta (puudub taustavalgus). sarnane proble oli ja siis leidsin ikka mingi vigase kaitse üles lõpuks.
Nr22 kohta küsimus ikka õhus (kinni v. avatud)
Tsitaat: | Ventika nupuga on see teema, et tõenäoliselt on sul lüliti lamellid kuskilt läbi või siis on vimmane lamell ühendusest lahti
või siis on veel see versioon, et lüliti ise on vigane, et kui tõmbad lüliti välja, siis vaata tagant seda soont, et äkki on soonel mingi pragu
sees... |
Uurin järgi, sest jama tekkis vist peale ventika siseste pirnide vahetust. Kas oli võimalik asi valesti kokku panna`Seal lihtsalt ``nupud-kaan-eest``
süsteem, enne toimis ilusasti.
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 15.08.05 20:42
|
|
|
igaljuhul probleem lahenes, kaitsmed kõik olid korras, aitas kella valgustusega aitas üks väike nätakas sõrmenukkidega ja viimane positsioon hakkas ka
peale näppudega lükkamist tööle.
|
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 17.08.05 19:28
|
|
|
sry OT aga keegi ehk ütleb kuidas neid ventilatsiooni nuppe kätte saab..olen üritanud aga jõudu eijulge eriti rakendada ka..nimelt seal üks tuluke
kustunud ja sooviks selle välja vahetada..
|
|
|
Aleksandr
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: Honda
|
postitati 17.08.05 21:26
|
|
|
Need nupud käivad tõmmates välja . Minu meelest äärmiste nuppude taga on kaks kruvi, neid lahti kruvides saad maha nuppude taga olevat paneeli. Niiet
tõmba aga julgelt ei juhtu midagi.
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 17.08.05 22:06
|
|
|
kui sa mingi peene asjaga seda raami ettevaatlikultalt vähe ette nihutad tulevad nupud lahti (juhul kui näppudes niipalju jõudu pole). Kaks kruvi
vahivad kohe vastu ja plokk ise on kinnitatud 4 kruviga armatuuri külge- suht jama seda sealt välja võtta ainult.
|
|
|
|
Vector
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b6
|
postitati 18.08.05 15:18
|
|
|
tänud..sain vastuse oma küsimusele..
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 27.01.09 20:24
|
|
|
Tahomeeter ei tööta ega põle ka märguanded süüte sissekeeramisel.
Niisiis, sai oma mõlema b4 kellasi korrastatud, sellega seoses vahetatud läbiläinud pirnid ja avandil joodetud üle ka kütuse ning temperetuuri
jooted.
Peale seda avandi kelladel kõik tipp-topp, kuid sedaani kellades ei hakka põlema süüte sissekeeramisel ükski punane märguanne (kuigi neid ma üldse
laiali ei lammutanud, piirdusin vaid pirnide vahetusega). Käivitamisel ei tööta ka tahomeeter. Usun et need asjad on omavahel seotud.
Testitud sai ka teiste kelladega ning kõik töötab, sellisel juhul on ilmselgelt viga plokis endas. Ühendused on kõik esmapilgul korras, pole neid ju
kiskunudki, ennem töötas niisammuti kõik.
Kas kellegil on esinenud sarnaseid süntomeid.
Igaljuhul vaikselt otsin juba uut kellade plokki, see tahomeeter niiväga ei morjenda, kuid hoiatusmärguandeid oleks küll tarvis näha.
|
|
|
autobahn
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.09 20:05
|
|
|
Kui üks kell põleb ja teine mitte, siis võib olla kellade trükiplaat alumisest peenemast servast murdunud - tüüpiline. Olen radasid kokku tinutanud.
|
|
|