links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.20 07:22
|
|
|
Audi A4 1.8T - 2000 - Links1
Tere!
Et elu ikka igav ei oleks, tuli mõte luua väheke teksti enda praeguse ratsu kohta. Sai siis ühel ilusal päeval bussi peale mindud ja auto järele.
Vaatamas käisin 2 masinat ja valituks sai praegune A4, mida varsti peaaegu kuu omanud.
Autost siis - edasi veab 1.8T bensiinimootor koodiga AWT (sest diislist sai kopp) ja käike pean ise lappama (manuaal). Keretüübiks universaal.
Värvuseks tore hall. Põhilise lisana, mida taga ajasin, oli püsikiirusehoidja, sest kui vahest tekib pikem ots, siis lihtsam lasta teha autol töö ära
ja anda jalale puhkust. Autokliima isegi töötab ja puhub ilusti külma. Sillas on näha, et kaikaid vahetatud ja siiamaani sõitnud igati positiivselt -
keera võtit ja mine, kuhu tahad.
Hetkel sõitmist mittesegavateks vigadeks on nagu näiteks ja eks näha, kas antud nimekiri täieneb või mitte:
*tagumine klaasipesur ei tööta
*tagumine kojamees ei tööta
*tagaklaasi soojendus paneb villast - eesmised kohamehed hakkavad tööle
*kütuse seier paneb villast
*temperatuuri seier paneb vahest villast
*juhiukse link liigub imelikult raskelt ja positsioneeri ennast õigesti paika
*õlivarda plastik toru katki (olemas, kuid vahetamata) - Tehtud
*raadio signaal väheke kehva, kuid töötab
*juhiistme soojendus ei tööta
*kellaploki displei näitab külmaga
Hammasrihma eluiga jäi sinna 5 aasta peale? Nukaketi süsteem vahetatud, pidavat solenoidiga süsteem olema, pole hetkel süvenenud asja.
Käru vedada, siis 1.8T saab hetkel edukamalt hakkama, kui sai eelmine 2.5 TDI C4 peal.
Väga tuuner pole ning siia hakkab rohkem lisanduma hooldustest teksti, võib-olla. Pilte hakkab lisama siis, kui seebikarbiga vastav hetk tekib.
Ilusat päeva!
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 17.10.20 17:11
|
|
|
Tere sullegi!
Kas on võimalik ka täpsustada, mismoodi bensukas järelkäru vedamisel edukam on?
Tsitaat: | Algselt postitas: links1
Tere!
...Käru vedada, siis 1.8T saab hetkel edukamalt hakkama, kui sai eelmine 2.5 TDI C4 peal.
|
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.20 18:39
|
|
|
Ju eelmisel oli mootor nüüdseks nii kohvi, et tundub lihtsalt kiire
Lihtsalt tirib paremini. Eks loomulikult diisel peaks lendama koormusega.
Aga ongi võrdlus hetk, et hooldatud auto vs ära rööbatud auto, hinnaklassid olid ka vastavad, et polegi samas imestada
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.20 11:35
|
|
|
Sai tehtud väikene diagnostika ja vead olid siis järgmised:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
00771 - Fuel Level Sensor (G)
29-00 - Short to Ground
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to Plus
Alles jäi kütusetaseme anduri oma, mis on teada, et näitab aiateibaid. Immo trikist olin samuti teadlik, sest mingi kolm või neli korda pole kohe
käima läinud.
Ja rohkemat hetkel programm ülesse ei leidnud.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.20 18:01
|
|
|
Alla läksid talverehvid ja salongi sai puhastatud. Juhiiste suht räbal ja istmesoojendus ei vunka, seega "uue" sisu otsinguil.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.20 15:10
|
|
|
Vahetatud sai õhufilter, õlivarras ja õlivarda lehter. Kui tellite, siis soovitavalt VIN koodi kaudu küsida, et kas sobivad. Varraste pikkused
erinevad
Sai väheke uuritud ka kütusetaseme anduri asja, sai mõõdetud 1.1 oomi klemmidelt, kuid väärtused peaksid olema täispaagiga 40 oomi ja tühja paagiga
280 oomi. Hetkel rohkem aega polnud, et hakata lahti võtma seda süsteemi sealt.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.20 17:13
|
|
|
Õhtul oli probleemne käivitus, mis eeldas pikka käiamist. Kodus sai arvuti sappa ja veaks:
17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)
P1296 - 35-10 - - Intermittent
Saab juurida-puurida G62 andurit.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.20 19:12
|
|
|
Täna sai vahetatud kapotiamort, enam pole kaigast vaja
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.20 17:39
|
|
|
Vahetatud õli 5w40 + filter ja jahutusvedeliku temperatuuri andur.
Anduri vahetus oli "põnev", kuna kätele ruumi polnud eriliselt, aga tehtud sai.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.21 16:37
|
|
|
Oskab keegi vastata, et mitu aastat on hammasrihmale välp, 5a? Kilometraa˛i poolest peaks olema 90000?
|
|
|
ken1
huviline
Registreerunud 24.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4/A4
|
postitati 22.01.21 19:09
|
|
|
120tkm on välp.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.21 20:49
|
|
|
Aastaid ka mainitakse? Ilmselgne, et see rihm ei kesta igavesti
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 23.01.21 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: links1
Aastaid ka mainitakse? Ilmselgne, et see rihm ei kesta igavesti
|
Kuni 5a
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.21 09:29
|
|
|
Tänan vastamast. Eile sai vahetatud tagumised klotsid, samuti vajavad vahetust mõlemad sadulad, kuid hetkel veel toimivad. Kolvid ei liigu nagu
esimeses nooruses ja vasakul õhutusnippel ära murtud..
Hammasrihma kohapealt - praegusega vuratud ~35kkm ja nüüdseks 5a ja peaaegu 1 kuu rihma vanuseks. Vähemalt valge markeri järgi plastikul aga eks pean tolle vahetusele bronnima aega.
|
|
|
links1
huviline
Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.21 12:07
|
|
|
Mahakantud.
Kuna tundub, et nende Audidega ikka "veab", siis vedas ka praegusega.
Kuna ühel toredal reede hommikul otsustati mulle "kümnesse" tagurdada, siis nüüd tuli otsus ära, et mahakandmisele ja läheb kindlustusele. Ise ei
pea selle autoga tegelemist eriti finantsiliselt mõtekaks isegi, kui auto + raha saaks, kuna uuem auto olemas.
|
|
|