EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 12.10.20 16:20
|
|
|
A6C6 3.0 tdi quattro 2011: klobin vasakult eest
Jõudu kõigile. Selline mure, et 120 000 läbisõiduga autol on tekkinud vasakusse esinurka mingi klobin, enamasti suurematest aukudest läbi sõites. Ei
ole metalne hääl, vaid nagu mingi tühi plast nõu või toru klobiseb peale raputust. Mitte üks kolks, vaid paar-kolm korda järjest. Käisin
ülevaatuspunktis, koputati ja kolksutati kõik läbi, öeldi et veermik absoluutselt korras, kuskil mingit lõtku pole. Samas mainisid, et igale poole ei
pääse ligi, siis peaks palju igasuguseid katteid maha kruvima.
Mis mõtted teil tekivad? Ette tänades.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 12.10.20 17:51
|
|
|
piduriklotsid?
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 13.10.20 03:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
piduriklotsid? |
Palju tänu vastuse eest. Kas see tähendab et piduriklotsid logisevad oma pesas? See peaks siis olema nii, et pidurdamise ajal ei kolise? Kuulan järgi.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.20 08:29
|
|
|
Võib ka vabalt ala mingi amordi ja vedruga seotud teema olla, mida niisama lihtsalt tavaolekus ei tuvasta.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.10.20 12:22
|
|
|
Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 14.10.20 14:44
|
|
|
Sillatala pukside probleem oleks pidanud ülevaatuspunki loksutitel välja tulema, nad kontrollisid päris põhjalikult ja veel 2 erinevat meest, ei
leidnud midagi. Piduriklotsid ei ole, sest ka pidurit peal hoides tuli sama hääl. See ei ole selline ühekordne konkreetne kolks, aga pigem nagu oleks
mingi plast katte serv kuskil lahti ja siis august läbi sõites võngub kuhugi vastu. Samas kõik nähtavad plastid on kinni.
Eks vist tuleb muusika kõvemaks keerata ja edasi sõita kuni midagi ära kukub. Töökodade kogemused on kahjuks sellised et järjest vahetatakse juppe,
lõpuks laiutatakse käsi ja öeldakse et vaja kogu auto uuema vastu vahetada ,
mis muidugi ei ole ka paha mõte, aga mul ta lihtsalt väga vähe sõitnud ja muidu tip-top korras
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 14.10.20 14:47
|
|
|
Ülevaatuspunktide kontrollile väga loota ei tasuks.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
Kremlin
|
postitati 14.10.20 19:08
|
|
|
Pole küll spetsialist, aga amordi ülemine tugipadi?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 15.10.20 04:57
|
|
|
Pakuks ka amordipatja, kui alt on kõik korras. Amordipadi teeb sellist veits nagu plastikust kolinat ning (mitte)korrasolekut raske tuvastada.
Muidugi kui sul autot kontrolliti sedasi, et plastikuid ei viitsitud ära kruvida, siis on ilmselt stabika (mitte kondi) puksid ka kontrollimata.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 15.10.20 05:04
|
|
|
katteid tõesti ära ei kruvitud, nii et kui on midagi, mille kontrollimiseks peab kindlasti need eest ära võtma, siis see osa on tõesti kontrollimata.
See hääl nagu tuleks päris alt rataste juurest, seega ülemine amordipadi vist ei ole. Hääl ei tule ka alati, võib olla nii 50 % juhtudel kui
järsematest ebatasasustest üle sõita. Ilmselt tuleb siiski kuhugi teenindusse siis minna.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.20 05:41
|
|
|
Kui konkreetset kolina tekitajat pole olnud võimalik leida siis ennustamisega pole ka mõtet tegeleda. Tartu esinduses on võimalik kasutatada sellist seadet. Ehk on Tallinnas ka sellise seadme
võimalus olemas.
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 30.11.20 11:13
|
|
|
No nii, lõpuks oli mahti käia hoolduses ja ühtlasi lasta ka veermik põhjalikult üle vaadata. Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki
olema. Küsiks targematelt, kui suur häda see on ja milles see avaldub? Kas nende vahetamisega on kiire?
Muidu sõites mingit ujumist või ebakindlust ei ole, kõik on konkreetne ja juhitavus väga hea. Lihtsalt kostub mingi platsmassi klobin.
Lisaks, kuidas on nende jubinate nimetus inglise keeles?
Tänades
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 30.11.20 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnnK
No nii, lõpuks oli mahti käia hoolduses ja ühtlasi lasta ka veermik põhjalikult üle vaadata. Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki
olema. Küsiks targematelt, kui suur häda see on ja milles see avaldub? Kas nende vahetamisega on kiire?
Muidu sõites mingit ujumist või ebakindlust ei ole, kõik on konkreetne ja juhitavus väga hea. Lihtsalt kostub mingi platsmassi klobin.
Lisaks, kuidas on nende jubinate nimetus inglise keeles?
Tänades |
Mida Jann just ütles?
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida. |
Milleks sul nende asjade inglisekeelset nimetust? Korraliku tootja omad maksavad varuosapoes mingi 10-15 tk üldjuhul. Lased osta remondimehel enda
autole sobivad ja ongi korras.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.11.20 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida. |
Tsitaat: | Algselt postitas: EnnK
Sillatala pukside probleem oleks pidanud ülevaatuspunki loksutitel välja tulema, nad kontrollisid päris põhjalikult ja veel 2 erinevat meest, ei
leidnud midagi. |
Tsitaat: | Algselt postitas: EnnK
Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki olema. |
Võiks ju teemas olevaid vastuseid lugeda!?
Edit: Rix jõudis ette.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 30.11.20 12:08
|
|
|
Teemas olevaid vastuseid sai loetud küll, suur tänu nende eest.
Siiski ei saanud vastust küsimusele, kui suur probleem see on kui need puksid on katki ja kui kiire on nende vahetamisega? Ehk mis võib juhtuda, kui
kohe vahetama ei torma? Kui nende katkiolemise ainus väljund on see kobin, siis võib vast mõni aeg veel kütta?
Ingliskeelset nimetust tahtsin selleks, et googeldades vaadata, kas on mõni selle protseduuri ka youtube-i üles pannud, lihtsalt huvi pärast.
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 30.11.20 12:37
|
|
|
Selgub, et jublaka nimetus on subframe bushing.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 30.11.20 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnnK
Ingliskeelset nimetust tahtsin selleks, et googeldades vaadata, kas on mõni selle protseduuri ka youtube-i üles pannud, lihtsalt huvi pärast.
|
Vahetus eeldab terve sillatala alt võtmist ja vanade pukside välja pressimist ja uute asemele pressimist.
Seda, kui kiire nende vahetusega on, pead ise otsustama, kui oluline on sulle auto hea juhitavus (eriti veel talviste teeoludega) ja kui palju
maksavad auto talverehvid (kas sa tahad neid paigast ära oleva sillageomeetriaga ilmaasjata kulutada) jne.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 30.11.20 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Vahetus eeldab terve sillatala alt võtmist ja vanade pukside välja pressimist ja uute asemele pressimist.
Seda, kui kiire nende vahetusega on, pead ise otsustama, kui oluline on sulle auto hea juhitavus (eriti veel talviste teeoludega) ja kui palju
maksavad auto talverehvid (kas sa tahad neid paigast ära oleva sillageomeetriaga ilmaasjata kulutada) jne. |
Jah, vahetus on paras tegemine, leidsin mõne liikuva pildi ka selle kohta.
Nagu juba öeldud, juhitavuse järgi küll aru ei saa, et midagi viga oleks, auto seisab väga hästi teel, ei mingit vänderdamist, rool on täpne ja rehvid
on ühtlaselt kulunud. Seetõttu olingi üsna üllatunud, et sillatala puks lausa katki. Mure rohkem selline, et kas katkine puks keerab ka midagi muud
pekki või piirdub ainult juhitavuse probleemidega.
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 30.11.20 20:07
|
|
|
RIX juba kirjutas: paigast äraoleva sillageomeetria põhjustatud rehvide ebaühtlane kulumine. Enda autol kolistas ka tükk aega ja rehvide ebaloomulikku
kulumist märkasin mitu kuud hiljem peale pukside vahetust (ilma sillastendita), kui laiemate suverehvide välimisi servi hakkas sööma. Õõtsad jms.
korras, kontrollitud.
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 03.12.20 16:11
|
|
|
No nii, minu jaoks kummaline kobin leidiski lahenduse. Nagu mitmed eelpool pakkusid, oligi tegemist sillatala puksidega. Isiklikult olin ikkagi väga
üllatunud, oleks oodanud et ennem lähevad mingid arniirid, õõtsa puksid, rooliotsad vms, aga need on kõik veel originaalid ja kompud. Lisan siia ka
pildid, kui veel kellelgi peaks selline kummaline plastiktoru kobin tekkima, mitte lihtsalt mingi konkreetne kolks, siis tõenäoliselt ongi tegu
sillatala puksidega. Suured tänud kõigile kommentaaridele.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.20 16:24
|
|
|
Tore, et said teada tõsiasja, et ülevaatuse mehed sobivad autosid üle vaatama, kuid mitte margipõhiseid vigu diagnoosima.
Eriti pakub nalja uuema Audi ostueelne kontroll ülevaatuspunktis..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
EnnK
huviline
Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011
|
postitati 03.12.20 16:49
|
|
|
jep, nii on.
Muidugi, kui need poolraamipuksid olid põhjaplastide taga peidus (ma ei ole ise auto all vaatamas käinud, ei tea), siis ega ülevaatuse mehed neid
nägema ei pääsenudki, seda nad ka ütlesid et plastide alla ei näe. Kõik muud puksid, otsad ja arniirid olidki korras.
|
|
|