Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6C6 3.0 tdi quattro 2011: klobin vasakult eest (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2409)
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 12.10.20 16:20 Tsiteeri
A6C6 3.0 tdi quattro 2011: klobin vasakult eest



Jõudu kõigile. Selline mure, et 120 000 läbisõiduga autol on tekkinud vasakusse esinurka mingi klobin, enamasti suurematest aukudest läbi sõites. Ei ole metalne hääl, vaid nagu mingi tühi plast nõu või toru klobiseb peale raputust. Mitte üks kolks, vaid paar-kolm korda järjest. Käisin ülevaatuspunktis, koputati ja kolksutati kõik läbi, öeldi et veermik absoluutselt korras, kuskil mingit lõtku pole. Samas mainisid, et igale poole ei pääse ligi, siis peaks palju igasuguseid katteid maha kruvima.
Mis mõtted teil tekivad? Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 12.10.20 17:51 Tsiteeri


piduriklotsid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 13.10.20 03:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
piduriklotsid?


Palju tänu vastuse eest. Kas see tähendab et piduriklotsid logisevad oma pesas? See peaks siis olema nii, et pidurdamise ajal ei kolise? Kuulan järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.20 08:29 Tsiteeri


Võib ka vabalt ala mingi amordi ja vedruga seotud teema olla, mida niisama lihtsalt tavaolekus ei tuvasta.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.10.20 12:22 Tsiteeri


Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 14.10.20 14:44 Tsiteeri


Sillatala pukside probleem oleks pidanud ülevaatuspunki loksutitel välja tulema, nad kontrollisid päris põhjalikult ja veel 2 erinevat meest, ei leidnud midagi. Piduriklotsid ei ole, sest ka pidurit peal hoides tuli sama hääl. See ei ole selline ühekordne konkreetne kolks, aga pigem nagu oleks mingi plast katte serv kuskil lahti ja siis august läbi sõites võngub kuhugi vastu. Samas kõik nähtavad plastid on kinni.
Eks vist tuleb muusika kõvemaks keerata ja edasi sõita kuni midagi ära kukub. Töökodade kogemused on kahjuks sellised et järjest vahetatakse juppe, lõpuks laiutatakse käsi ja öeldakse et vaja kogu auto uuema vastu vahetada ;), mis muidugi ei ole ka paha mõte, aga mul ta lihtsalt väga vähe sõitnud ja muidu tip-top korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 14.10.20 14:47 Tsiteeri


Ülevaatuspunktide kontrollile väga loota ei tasuks.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 14.10.20 19:08 Tsiteeri


Pole küll spetsialist, aga amordi ülemine tugipadi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 15.10.20 04:57 Tsiteeri


Pakuks ka amordipatja, kui alt on kõik korras. Amordipadi teeb sellist veits nagu plastikust kolinat ning (mitte)korrasolekut raske tuvastada.

Muidugi kui sul autot kontrolliti sedasi, et plastikuid ei viitsitud ära kruvida, siis on ilmselt stabika (mitte kondi) puksid ka kontrollimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 15.10.20 05:04 Tsiteeri


katteid tõesti ära ei kruvitud, nii et kui on midagi, mille kontrollimiseks peab kindlasti need eest ära võtma, siis see osa on tõesti kontrollimata. See hääl nagu tuleks päris alt rataste juurest, seega ülemine amordipadi vist ei ole. Hääl ei tule ka alati, võib olla nii 50 % juhtudel kui järsematest ebatasasustest üle sõita. Ilmselt tuleb siiski kuhugi teenindusse siis minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.20 05:41 Tsiteeri


Kui konkreetset kolina tekitajat pole olnud võimalik leida siis ennustamisega pole ka mõtet tegeleda. Tartu esinduses on võimalik kasutatada sellist seadet. Ehk on Tallinnas ka sellise seadme võimalus olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 30.11.20 11:13 Tsiteeri


No nii, lõpuks oli mahti käia hoolduses ja ühtlasi lasta ka veermik põhjalikult üle vaadata. Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki olema. Küsiks targematelt, kui suur häda see on ja milles see avaldub? Kas nende vahetamisega on kiire?

Muidu sõites mingit ujumist või ebakindlust ei ole, kõik on konkreetne ja juhitavus väga hea. Lihtsalt kostub mingi platsmassi klobin.

Lisaks, kuidas on nende jubinate nimetus inglise keeles?

Tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 30.11.20 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnnK
No nii, lõpuks oli mahti käia hoolduses ja ühtlasi lasta ka veermik põhjalikult üle vaadata. Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki olema. Küsiks targematelt, kui suur häda see on ja milles see avaldub? Kas nende vahetamisega on kiire?

Muidu sõites mingit ujumist või ebakindlust ei ole, kõik on konkreetne ja juhitavus väga hea. Lihtsalt kostub mingi platsmassi klobin.

Lisaks, kuidas on nende jubinate nimetus inglise keeles?

Tänades


Mida Jann just ütles?

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida.


Milleks sul nende asjade inglisekeelset nimetust? Korraliku tootja omad maksavad varuosapoes mingi 10-15€ tk üldjuhul. Lased osta remondimehel enda autole sobivad ja ongi korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.11.20 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Umbes kümnest üheksal vanal C6-l on tuttava töökojas tuvastatud sillatala pukside väsimine või on puhta puruks. Tasub uurida.

Tsitaat:
Algselt postitas: EnnK
Sillatala pukside probleem oleks pidanud ülevaatuspunki loksutitel välja tulema, nad kontrollisid päris põhjalikult ja veel 2 erinevat meest, ei leidnud midagi.

Tsitaat:
Algselt postitas: EnnK
Muud viga ei leitud kui et poolraami puksid pidid katki olema.


Võiks ju teemas olevaid vastuseid lugeda!?


Edit: Rix jõudis ette.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 30.11.20 12:08 Tsiteeri


Teemas olevaid vastuseid sai loetud küll, suur tänu nende eest.
Siiski ei saanud vastust küsimusele, kui suur probleem see on kui need puksid on katki ja kui kiire on nende vahetamisega? Ehk mis võib juhtuda, kui kohe vahetama ei torma? Kui nende katkiolemise ainus väljund on see kobin, siis võib vast mõni aeg veel kütta?

Ingliskeelset nimetust tahtsin selleks, et googeldades vaadata, kas on mõni selle protseduuri ka youtube-i üles pannud, lihtsalt huvi pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 30.11.20 12:37 Tsiteeri


Selgub, et jublaka nimetus on subframe bushing.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 30.11.20 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnnK
Ingliskeelset nimetust tahtsin selleks, et googeldades vaadata, kas on mõni selle protseduuri ka youtube-i üles pannud, lihtsalt huvi pärast.


Vahetus eeldab terve sillatala alt võtmist ja vanade pukside välja pressimist ja uute asemele pressimist.

Seda, kui kiire nende vahetusega on, pead ise otsustama, kui oluline on sulle auto hea juhitavus (eriti veel talviste teeoludega) ja kui palju maksavad auto talverehvid (kas sa tahad neid paigast ära oleva sillageomeetriaga ilmaasjata kulutada) jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 30.11.20 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Vahetus eeldab terve sillatala alt võtmist ja vanade pukside välja pressimist ja uute asemele pressimist.

Seda, kui kiire nende vahetusega on, pead ise otsustama, kui oluline on sulle auto hea juhitavus (eriti veel talviste teeoludega) ja kui palju maksavad auto talverehvid (kas sa tahad neid paigast ära oleva sillageomeetriaga ilmaasjata kulutada) jne.


Jah, vahetus on paras tegemine, leidsin mõne liikuva pildi ka selle kohta.

Nagu juba öeldud, juhitavuse järgi küll aru ei saa, et midagi viga oleks, auto seisab väga hästi teel, ei mingit vänderdamist, rool on täpne ja rehvid on ühtlaselt kulunud. Seetõttu olingi üsna üllatunud, et sillatala puks lausa katki. Mure rohkem selline, et kas katkine puks keerab ka midagi muud pekki või piirdub ainult juhitavuse probleemidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 30.11.20 20:07 Tsiteeri


RIX juba kirjutas: paigast äraoleva sillageomeetria põhjustatud rehvide ebaühtlane kulumine. Enda autol kolistas ka tükk aega ja rehvide ebaloomulikku kulumist märkasin mitu kuud hiljem peale pukside vahetust (ilma sillastendita), kui laiemate suverehvide välimisi servi hakkas sööma. Õõtsad jms. korras, kontrollitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 03.12.20 16:11 Tsiteeri


No nii, minu jaoks kummaline kobin leidiski lahenduse. Nagu mitmed eelpool pakkusid, oligi tegemist sillatala puksidega. Isiklikult olin ikkagi väga üllatunud, oleks oodanud et ennem lähevad mingid šarniirid, õõtsa puksid, rooliotsad vms, aga need on kõik veel originaalid ja kompud. Lisan siia ka pildid, kui veel kellelgi peaks selline kummaline plastiktoru kobin tekkima, mitte lihtsalt mingi konkreetne kolks, siis tõenäoliselt ongi tegu sillatala puksidega. Suured tänud kõigile kommentaaridele.

https://i.imgur.com/Rpv15S3.jpg

https://i.imgur.com/GRn4ajc.jpg

https://i.imgur.com/3T8Ev9o.jpg

https://i.imgur.com/a5LD3dq.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.12.20 16:24 Tsiteeri


Tore, et said teada tõsiasja, et ülevaatuse mehed sobivad autosid üle vaatama, kuid mitte margipõhiseid vigu diagnoosima.
Eriti pakub nalja uuema Audi ostueelne kontroll ülevaatuspunktis..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnnK
huviline



Registreerunud 23.03.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 Avant Quattro 3.0 TDI 2011

postitati 03.12.20 16:49 Tsiteeri


jep, nii on.
Muidugi, kui need poolraamipuksid olid põhjaplastide taga peidus (ma ei ole ise auto all vaatamas käinud, ei tea), siis ega ülevaatuse mehed neid nägema ei pääsenudki, seda nad ka ütlesid et plastide alla ei näe. Kõik muud puksid, otsad ja šarniirid olidki korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]